XXL Nutrition

Bart's trainingslogje

Suc6 vanavond `man with a mission´. Op naar de 15%.:)

heb je die stijging in vet% niet gezien in de spiegel dan? Aangezien 't een behoorlijke stijging is..
Veel beterschap met je blessure! Hopelijk genees je snel!

heb je die stijging in vet% niet gezien in de spiegel dan? Aangezien 't een behoorlijke stijging is..
Veel beterschap met je blessure! Hopelijk genees je snel!

Als bartje iedere dag in de spiegel kijkt zie je dat meestal niet of het moet zo extreem zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.586
de broeken zaten wat strakker:) verder niks gemerkt...

cardio gaat niet door, ik ben ****t up van die pijnstillers en ontstekings remmers...

nu plat op de bank met een filmpje:)

Hey, hoe gaat het hier? :p

nice cardio bartmans
45 min dat is niet gek - aardig wat calo's weggewerkt

Wat een gekloot joh die slijmbeursontsteking, is wel flink schrikken op 1 dag. 5% vet erbij en een blessure, hopelijk kan je snel weer onder de gewichten kruipen en kan je nu de motivatie hoog houden om goed te eten en lekker te knallen op de cardio! Succes en beterschap man!

• #3.590

jooooo, waar heb jij dan gezeten makker?

nice cardio bartmans
45 min dat is niet gek - aardig wat calo's weggewerkt

Ja is zo, maar baalde wel dat ik 's avonds niet meer kon gaan.. Had echt een crash van de pijnstillers of zo...

Wat een gekloot joh die slijmbeursontsteking, is wel flink schrikken op 1 dag. 5% vet erbij en een blessure, hopelijk kan je snel weer onder de gewichten kruipen en kan je nu de motivatie hoog houden om goed te eten en lekker te knallen op de cardio! Succes en beterschap man!

Ja flink balen allemaal, maar idd goed blijven eten nu en elke dag cardio, moet goed komen.

Succes Bart. Winners never quit, quitters never win.

Ziet er allemaal goed uit maatje, goed blijven eten :D

• #3.593
  • #3.597
Gelukkig, goed nieuws betreffende je schouder.:)

Najaaa goed nieuws is wel heel optimistische:) Het is meer van zonder medicatie kan ik er ook wel mee leven

Tussen de billen van men EX! ;)

Hahaha, kijk een concurent er bij in het single bestaan....

Je hebt toch geen brufen gekregen?

Nee, moeilijke naam rotzooi....kopen?:D

Nou gisterenavond mijn eerste rugby training gehad... Ik heb me ingehouden ivm de schouder. 1.5 uur training en ik was dood... sodeju wat een conditie heb je daar voor nodig. Was een trainer uit nieuw zeeland en die is niet misselijk:D Kerel vroeg aan het eind van de training of ik vaker aan rugby had gedaan, ik zeg nee... coach vraagt wat mijn rugby planning is, ik zeg i just wanna hit some people:D. coach zegt, i gonna make a hell of a prop out of you!.... ik zeg wazzaaaaa prop???? hahaha

Nice, rugby is nice

Rugby is heavy bro :D

Just do Rugby to hit some people! Nice!:D

Nice die rugbytraining. Wat doe je zoal tijdens zo´n training?:)

Terug
Naar boven