- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Eigenwijs? jij?
No waiiiiii
Ben benieuwd wat er de komende weken met je BF gaat gebeuren!![]()
Ik ook brah.... Moet zeggen, appelstroop is goed te vreten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenwijs? jij?
No waiiiiii
Ben benieuwd wat er de komende weken met je BF gaat gebeuren!![]()

Ja na de vetmeting van gisteren ben ik een man on a mission nu![]()
heb je die stijging in vet% niet gezien in de spiegel dan? Aangezien 't een behoorlijke stijging is..
Veel beterschap met je blessure! Hopelijk genees je snel!
nice cardio bartmans
45 min dat is niet gek - aardig wat calo's weggewerkt
Wat een gekloot joh die slijmbeursontsteking, is wel flink schrikken op 1 dag. 5% vet erbij en een blessure, hopelijk kan je snel weer onder de gewichten kruipen en kan je nu de motivatie hoog houden om goed te eten en lekker te knallen op de cardio! Succes en beterschap man!
Succes Bart. Winners never quit, quitters never win.
Ziet er allemaal goed uit maatje, goed blijven eten![]()
Zo is het idd! Ja eten gaat goed heb alleen mega last van de maag door die medicatie dus ik stop maar met die medicatie. Pijn in de schouder valt mee namelijk.

Zo is het idd! Ja eten gaat goed heb alleen mega last van de maag door die medicatie dus ik stop maar met die medicatie. Pijn in de schouder valt mee namelijk.
Het is meer van zonder medicatie kan ik er ook wel mee leven
Kerel vroeg aan het eind van de training of ik vaker aan rugby had gedaan, ik zeg nee... coach vraagt wat mijn rugby planning is, ik zeg i just wanna hit some people
. coach zegt, i gonna make a hell of a prop out of you!.... ik zeg wazzaaaaa prop
? hahaha