XXL Nutrition

Bart's trainingslogje

Are you tired of fapping on the same sh*t everyday? Do you want to hit something? Play rugby haha :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.602

Just do Rugby to hit some people! Nice!:D

Nice die rugbytraining. Wat doe je zoal tijdens zo´n training?:)

Are you tired of fapping on the same sh*t everyday? Do you want to hit something? Play rugby haha :)

Nou de training was vooral conditie, moest sprinten met kerel van 100 kg in de armen en terug op de schouder.. crossrun en bal pass oefeningen, met blockers, tireflips, situps, pushups, wedstrijdje in rij staan en bal over de paal kicken en vangen, rondjes om het veld rennen... etc...

Alleen al dat rennen is niet goed voor mij, ik heb al 2 dagen mega pijn in de linkerkuit (nog van carnaval schoppen). Hier ben ik niet blij mee, dit kan nog wel eens einde rugby betekenen... Als dit elke keer opspeelt dan is het gewoon over en sluiten. Ik kan nu ook geen cardio doen daardoor... Not happy, hopelijk morgen weer cardio...

Nou gisterenavond mijn eerste rugby training gehad... Ik heb me ingehouden ivm de schouder. 1.5 uur training en ik was dood... sodeju wat een conditie heb je daar voor nodig. Was een trainer uit nieuw zeeland en die is niet misselijk:D Kerel vroeg aan het eind van de training of ik vaker aan rugby had gedaan, ik zeg nee... coach vraagt wat mijn rugby planning is, ik zeg i just wanna hit some people:D. coach zegt, i gonna make a hell of a prop out of you!.... ik zeg wazzaaaaa prop???? hahaha

Nice, rugby is nice
Prop, goeie shit. Then I can call you brother, want ik speel Hooker :p

Voor wat betreft de pijntjes. Bouw het rugbyen gewoon rustig op, tis veel belastender dan een beetje hardlopen op de band. En zeker als je niet gewend bent om als een dwaas over t veld te rennen dan moet je lichaam daar gewoon aan gewent gaan raken (rustig).

En voor wat betreft je cardiosessies, die heb je niet meer nodig als je rugby trainingen doet. :p

Succes in elk geval man, ga je log wel vaker checken nu je beetje met rugby gaat kloten :D

• #3.604
Prop, goeie shit. Then I can call you brother, want ik speel Hooker :p

Voor wat betreft de pijntjes. Bouw het rugbyen gewoon rustig op, tis veel belastender dan een beetje hardlopen op de band. En zeker als je niet gewend bent om als een dwaas over t veld te rennen dan moet je lichaam daar gewoon aan gewent gaan raken (rustig).

En voor wat betreft je cardiosessies, die heb je niet meer nodig als je rugby trainingen doet. :p

Succes in elk geval man, ga je log wel vaker checken nu je beetje met rugby gaat kloten :D

Ja is idd heel intensief:) Ik hoop ook echt dat mijn linkerkuit gaat wennen aan het vele rennen want dit is wel heel hinderlijk. Maar oke, het was pas de eerste training dus kan er niet heel veel van zeggen verder.

Ik weet niet wat een prop precies inhoud maar daar was ik geschikt voor zei die kerel...

cheers

Ja is idd heel intensief:) Ik hoop ook echt dat mijn linkerkuit gaat wennen aan het vele rennen want dit is wel heel hinderlijk. Maar oke, het was pas de eerste training dus kan er niet heel veel van zeggen verder.

Ik weet niet wat een prop precies inhoud maar daar was ik geschikt voor zei die kerel...

cheers

Die kuiten wennen er wel aan naar een paar keer ;)

pittig bart - wel heel blijven he

Prop is vooral heel hard werken :p En sterk zijn.

• #3.608
Die kuiten wennen er wel aan naar een paar keer ;)

Nou het is alleen de linker, ik heb daar een zenuwbeschadiging opgelopen met carnaval... Ik hoop het kerel, anders is mijn rugby tijd snel voorbij.

pittig bart - wel heel blijven he

Ja probeer ik wel John:D

Prop is vooral heel hard werken :p En sterk zijn.

ik was er bang voor:D

Bartje

heb je je bloed wel eens laten meten???

schildklierfuntie!!!

je komt veel te snel aan bij het niets doen in je vakantie.

• #3.610
Bartje

heb je je bloed wel eens laten meten???

schildklierfuntie!!!

je komt veel te snel aan bij het niets doen in je vakantie.

Yep, aantal jaar terug laten doen idd maar daar was niks mis mee.

Afgelopen vakantie had ik er maar 4 kilo bij in bijna 4 weken tijd, lijkt me niet bijzonder veel... Zeker niet als ik kijk na de hoeveel bier die ik heb gedronken:D

Dat ziet er pittig uit zo´n rugbytraining. Na verloop van tijd voel je dat nare gevoel in je kuiten niet meer.:)

Gewoon weer gaan knallen:-)

• #3.613
Dat ziet er pittig uit zo´n rugbytraining. Na verloop van tijd voel je dat nare gevoel in je kuiten niet meer.:)

Ja dat was ook pittig:) Maar mijn kuit is nu nog klote... Was van plan cardio te gaan doen maar zit er niet in, ik loop nog steeds beetje mank door die verkramping in de kuit:mad:

Zodra mijn blessures weg zijn gaat dit ook zeker weer gebeuren:D

Vind het alleen gek dat je last hebt van je schouder, en dan gaat rugby-en (of hoe je dat ook schrijft)..
Geen last van bij tacklen???

altijd al rugby willen doen ofzo? Of zag je dat er een world championship bezig was en dat je dacht: Ik doe ook gewoon mee? :D

Zou idd beetje rustig aan doen met je kuit. Geen last meer van de schouder?:)

• #3.617
altijd al rugby willen doen ofzo? Of zag je dat er een world championship bezig was en dat je dacht: Ik doe ook gewoon mee? :D

Eerlijk gezegd zeuren ze al 4 jaar lang dat ik een keer mee moest doen, met de kermis kwam ik die rugby crew weer tegen en dacht van tsjaaaaa nu moet het maar een keer dan! Blijkt leuk te zijn:D

Zou idd beetje rustig aan doen met je kuit. Geen last meer van de schouder?:)

Schouder is nog steeds pijnlijk, denk nog minimaal een week rust en dan hoop ik weer wat gewichten te kunnen verplaatsen. Voor de kuit heb ik net een overdosis calcium/magnesium ingenomen, haha... baat het niet dan schaad het niet toch

Bartmans, ik doe ook ff een weekje geen reet. Verveel me helemaal de klere!

Een keer langs de fysio kan geen kwaad heaaaa, eventuele sportmassage ook niet trouwens.

rugby / BB lastige combi man ;)

Terug
Naar boven