- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice die rugbytraining. Wat doe je zoal tijdens zo´n training?![]()
Are you tired of fapping on the same sh*t everyday? Do you want to hit something? Play rugby haha![]()
Prop, goeie shit. Then I can call you brother, want ik speel HookerNou gisterenavond mijn eerste rugby training gehad... Ik heb me ingehouden ivm de schouder. 1.5 uur training en ik was dood... sodeju wat een conditie heb je daar voor nodig. Was een trainer uit nieuw zeeland en die is niet misselijkKerel vroeg aan het eind van de training of ik vaker aan rugby had gedaan, ik zeg nee... coach vraagt wat mijn rugby planning is, ik zeg i just wanna hit some people
. coach zegt, i gonna make a hell of a prop out of you!.... ik zeg wazzaaaaa prop
? hahaha
Nice, rugby is nice

Prop, goeie shit. Then I can call you brother, want ik speel Hooker
Voor wat betreft de pijntjes. Bouw het rugbyen gewoon rustig op, tis veel belastender dan een beetje hardlopen op de band. En zeker als je niet gewend bent om als een dwaas over t veld te rennen dan moet je lichaam daar gewoon aan gewent gaan raken (rustig).
En voor wat betreft je cardiosessies, die heb je niet meer nodig als je rugby trainingen doet.
Succes in elk geval man, ga je log wel vaker checken nu je beetje met rugby gaat kloten![]()
Ik hoop ook echt dat mijn linkerkuit gaat wennen aan het vele rennen want dit is wel heel hinderlijk. Maar oke, het was pas de eerste training dus kan er niet heel veel van zeggen verder.Ja is idd heel intensiefIk hoop ook echt dat mijn linkerkuit gaat wennen aan het vele rennen want dit is wel heel hinderlijk. Maar oke, het was pas de eerste training dus kan er niet heel veel van zeggen verder.
Ik weet niet wat een prop precies inhoud maar daar was ik geschikt voor zei die kerel...
cheers

Bartje
heb je je bloed wel eens laten meten
schildklierfuntie!!!
je komt veel te snel aan bij het niets doen in je vakantie.

Dat ziet er pittig uit zo´n rugbytraining. Na verloop van tijd voel je dat nare gevoel in je kuiten niet meer.![]()
Maar mijn kuit is nu nog klote... Was van plan cardio te gaan doen maar zit er niet in, ik loop nog steeds beetje mank door die verkramping in de kuit

altijd al rugby willen doen ofzo? Of zag je dat er een world championship bezig was en dat je dacht: Ik doe ook gewoon mee?![]()

Zou idd beetje rustig aan doen met je kuit. Geen last meer van de schouder?![]()