STRNGR
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 161
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 82kg
Rugby/BB valt best mee hoor. Ken er best een aantal die op typische BB manieren trainen (split's) en toch prima vooruit kunnen in beide sporten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rugby/BB valt best mee hoor. Ken er best een aantal die op typische BB manieren trainen (split's) en toch prima vooruit kunnen in beide sporten.
ze gebruiken BB voor rugby, dus de prio ligt op de rugby.
ik zelf heb geprobeerd MMA met BB te combineren maar dat is gewoon lastig. überhaupt BB combineren met een andere sport is lastig imo.
ze gebruiken BB voor rugby, dus de prio ligt op de rugby.
ik zelf heb geprobeerd MMA met BB te combineren maar dat is gewoon lastig. überhaupt BB combineren met een andere sport is lastig imo.

Bartmans, ik doe ook ff een weekje geen reet. Verveel me helemaal de klere!
Een keer langs de fysio kan geen kwaad heaaaa, eventuele sportmassage ook niet trouwens.

Mooi weekend...Kijk aan! Bart heeft ook een goed weekend gehad! We moeten per slot van rekening ook blijven leven!Rust lekker uit Bart! Je hebt het verdiend! Kun je volgende week weer het gas erp!
![]()
Die avond had je zeker geen last van je schouder ?
Heb tijdens het zuipen me gekneusde enkel een keer extra verdoet
Veel plezier met cardio vanavond haha!
Maar er aint no fun in cardio brah.... Just do that shit!Ja toch maar rust vanavond... Is verstandiger....
zucht

Nee had met de kuit te maken, maar ik heb stiekem toch een dik uur op redelijk tempo gewandeld, laatste stuk toch wat pijn

Ja, er zijn er inderdaad een hoop die Krachttraining gebruiken ter ondersteuning van rugby. Maar ik ken er ook een paar die echt bodybuilden.
Ik combineer 3xp/w powerliften met 3xp/w rugby. Is inderdaad lastig, maar het kan met de juiste voeding en een beetje slim programmeren.