AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

Rugby/BB valt best mee hoor. Ken er best een aantal die op typische BB manieren trainen (split's) en toch prima vooruit kunnen in beide sporten.

ze gebruiken BB voor rugby, dus de prio ligt op de rugby.

ik zelf heb geprobeerd MMA met BB te combineren maar dat is gewoon lastig. überhaupt BB combineren met een andere sport is lastig imo.

ik zelf heb geprobeerd MMA met BB te combineren maar dat is gewoon lastig. überhaupt BB combineren met een andere sport is lastig imo.

Met bb zoeiso druk schema. Meeste toch 4-5x in de week, heb daarnaast ook nog 1dag in de week gekickboxt, was op een gegeven moment gewoon niet meer te doen idd.

Ja, er zijn er inderdaad een hoop die Krachttraining gebruiken ter ondersteuning van rugby. Maar ik ken er ook een paar die echt bodybuilden. :p

Ik combineer 3xp/w powerliften met 3xp/w rugby. Is inderdaad lastig, maar het kan met de juiste voeding en een beetje slim programmeren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.625
Bartmans, ik doe ook ff een weekje geen reet. Verveel me helemaal de klere!

Pfff, idd bro, is niks zo....

Een keer langs de fysio kan geen kwaad heaaaa, eventuele sportmassage ook niet trouwens.

Ja klopt maar al mijn fysio beurten zijn al op:D

rugby / BB lastige combi man ;)

Valt mee, ik train geen 3 keer rugby, als ik 1 keer per week kan dan is het mooi. Valt dus wel te combineren.

• #3.626
Afgelopen zaterdag kaartavondje met veel bier, daarna door na een feest tot 0530 uur met nog meer bier.... gisteren hele dag epic kater gehad en bij een rugby wedstrijd wezen kijken, uiteraard zo misselijk en duizelig als een malle:) Mooi weekend...

Schouder gaat goed, denk nog een weekje rust en dan weer rustig aan beginnen met krachttraining, met de kuit gaat het ook goed, denk vanavond weer beginnen met cardio, voel nog lichte kramp maar het is nu wel te handelen!

nice

Kijk aan! Bart heeft ook een goed weekend gehad! We moeten per slot van rekening ook blijven leven!:D Rust lekker uit Bart! Je hebt het verdiend! Kun je volgende week weer het gas erp!:rocknana:

Die avond had je zeker geen last van je schouder ?
Heb tijdens het zuipen me gekneusde enkel een keer extra verdoet :p

Veel plezier met cardio vanavond haha!

• #3.629
Kijk aan! Bart heeft ook een goed weekend gehad! We moeten per slot van rekening ook blijven leven!:D Rust lekker uit Bart! Je hebt het verdiend! Kun je volgende week weer het gas erp!:rocknana:

Als ik rustig aan kan beginnen volgende week ben ik al tevreden... ik mis het ijzer!

Die avond had je zeker geen last van je schouder ?
Heb tijdens het zuipen me gekneusde enkel een keer extra verdoet :p

Veel plezier met cardio vanavond haha!

Hahaha, idd.... ik voelde niets, alcohol is goeie shit! Beter dan die klote pillen die ik heb gekregen:) Maar er aint no fun in cardio brah.... Just do that shit!

Dan begin je toch volgende week, schouders zou je ook heel licht kunnen pakken met hoge reps ;)
Zo blijf je wel lekker bezig

yeah nog weekje geduld bart.

• #3.632
Ja toch maar rust vanavond... Is verstandiger....

zucht

Of is de kater nog te groot;)

ha ha take it easy, take a sisi??? of zoiets.;)

Mooi om te horen kerel!

• #3.637
Nee had met de kuit te maken, maar ik heb stiekem toch een dik uur op redelijk tempo gewandeld, laatste stuk toch wat pijn maar nog steeds te handelen. Nu maar afwachten hoe het morgenvroeg is als ik wakker word....

cheers

Stelletje zuipschuiten, alcohol is katabool!:mad:

Ja, er zijn er inderdaad een hoop die Krachttraining gebruiken ter ondersteuning van rugby. Maar ik ken er ook een paar die echt bodybuilden. :p

Ik combineer 3xp/w powerliften met 3xp/w rugby. Is inderdaad lastig, maar het kan met de juiste voeding en een beetje slim programmeren.

ik ben wel eens benieuwd naar je schema icm je rugbytrainingen - misschien heeft onze bart hier wat aan - met 3xpowerliften +3xrugby lijkt me herstellen erg lastig

Terug
Naar boven