Fitness Seller

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.641
Dat Rugby is allemaal nog onzeker, ik vind het heel erg leuk maar wat ik al zei, mijn linkerbeen lijkt al dat rennen gewoon niet aan te kunnen. Ik heb nu nog last, blijkbaar heb ik met die schoppartij tijdens de carnaval echt serieuze schade opgelopen... Ik probeer het nog wel een aantal keer maar als de pijn zo hevig blijft moet ik conclusies trekken.

Hopelijk vanavond cardio, ligt aan mijn been. Voelt nu goed maar was gisterenochtend ook en 's avonds was het weer mis dus afwachten maar weer....

een mooi combi is ook judo+kt

• #3.643
een mooi combi is ook judo+kt

Ik heb 9 jaar op judo gezeten vroeger, daar ben ik op uitgekeken en daar heb ik al teveel bekers mee gewonnen. :D Ik heb nog geen rugby beker, voor hardste tackle van het jaar ofzooo, ja daar ga ik voor! BAM

• #3.645
epic filmpje John:roflol: i like!

Vanavond cardio gedaan.

Crosstrainer:
- 30 minuten, 465 kcals.

Loopband:
- 30 minuten, 355 kcals.

En nog wat ab-work.

Crosstrainer ging goed, lekker tempo en geen last van mijn been. Lopen ging aanzienlijk moeilijker en heb dus rustig aan moeten doen. Maar het begin is er weer.

sterkte met je been. Rugby is wel een vette sport opzich, lekker ruig (nohomo)

Mooie cardio. U bent weer goed bezig:)

Buffel lekker bezig geweest hoor!

• #3.649
sterkte met je been. Rugby is wel een vette sport opzich, lekker ruig (nohomo)

Thanks, idd een vette sport. Been is echter nog niet goed hersteld dus vanavond geen rugby training, ik ga gewoon weer ff cardio doen.

Mooie cardio. U bent weer goed bezig:)

Buffel lekker bezig geweest hoor!

Thanks! vanavond gaan we het weer proberen.

Je gaat lekker met je cardio. Lekker shapen.;)

Cardio is gutt

nice cardio bartmans

Nu de gewichten nog! :D
Volgende week begin je weer, toch?

hoe zit het trouwens met je BF%? Dat je nog zoveel cardio doet ...

• #3.655
hoe zit het trouwens met je BF%? Dat je nog zoveel cardio doet ...

Helemaal k*t.... sta op 23%, had er gewoon ff 5% bij in 2 maanden tijd... Moet dus nog meer cardio doen... en beter op de voeding letten. Maar blessures werken niet mee wah

Nu de gewichten nog! :D
Volgende week begin je weer, toch?

Ik hoop het, ligt aan de slijmbeursontsteking.....

Je gaat lekker met je cardio. Lekker shapen.;)

Thanks, maar nog te weining, moet nu dagelijks en dat lukt nog niet helemaal...

Gisteren alleen wezen kijken bij de rugby training, durfde het niet aan met mijn been om mee te doen.

• #3.657

Ja het is niet anders... Met op de bank liggen gaat het vetpercentage niet omlaag:) Ik heb laatste 2 weken vroege diensten moeten werken en dat was niet bevordelijk voor mijn cardio, gelukkig vandaag de laatste en dan weer gewoon avonddiensten. Heerlijk weer elke ochtend trainen. Dat werkt stukken beter voor mij.

Ja het is niet anders... Met op de bank liggen gaat het vetpercentage niet omlaag:) Ik heb laatste 2 weken vroege diensten moeten werken en dat was niet bevordelijk voor mijn cardio, gelukkig vandaag de laatste en dan weer gewoon avonddiensten. Heerlijk weer elke ochtend trainen. Dat werkt stukken beter voor mij.

Blijft je verbranding lekker de hele dag doorgaan :)

Dunno bro, je doet al zoveel cardio ... denk je niet dat je eens iets anders moet
proberen? Beetje HIIT even doen ofzo ipv alsmaar datzelfde.

• #3.660
Dunno bro, je doet al zoveel cardio ... denk je niet dat je eens iets anders moet
proberen? Beetje HIIT even doen ofzo ipv alsmaar datzelfde.

Nou Rob, het lag ook echt aan mijn voeding, ik at te weinig. Dus ik hou de cardio even zo aan en eet sinds een dikke week stukken beter. Eind volgende week weer een vetmeting om te kijken of het werkt. Als het niet werkt dan ga ik idd hit o.i.d. doen. Het is nu zoeken na de beste manier voor mij om vet te verliezen.

Terug
Naar boven