Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Nou dan, sterkte zou ik zeggen :D

Nou Rob, het lag ook echt aan mijn voeding, ik at te weinig. Dus ik hou de cardio even zo aan en eet sinds een dikke week stukken beter. Eind volgende week weer een vetmeting om te kijken of het werkt. Als het niet werkt dan ga ik idd hit o.i.d. doen. Het is nu zoeken na de beste manier voor mij om vet te verliezen.

Wat robke78 zegt ben ik het wel mee eens.
Je moet inderdaad uit de usual routine stappen en gewoon afwisselen.
Wat ik tijdens de cut had ik gehanteerd was de 6 wekenplan van M&F, hierin staan heel veel interessante dingen om steeds je lichaam te laten schrikken elke week en om je metabolisme een boost te geven.

Ik herinner me nog dat je ooit hydroxycut als fatburner had gebruikt, dat soort burners op grond van caffeine en EGCG wordt dan bijvoorbeeld in week 3 aangeraden. Het mooie ervan is dat je niet alles inzet, maar langzaam aan nieuwe troefjes gebruikt om je metabolisme te laten schrikken.

Ik heb het maar 4 weken gevolgd, toen vond ik het wel genoeg hehe.

Mss heb je er wat aan:
[Link niet meer beschikbaar]

kyk weer begonnen zie ik, zal wel weer lekker voelen naar 1 week

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.664
Wat robke78 zegt ben ik het wel mee eens.
Je moet inderdaad uit de usual routine stappen en gewoon afwisselen.
Wat ik tijdens de cut had ik gehanteerd was de 6 wekenplan van M&F, hierin staan heel veel interessante dingen om steeds je lichaam te laten schrikken elke week en om je metabolisme een boost te geven.

Ik herinner me nog dat je ooit hydroxycut als fatburner had gebruikt, dat soort burners op grond van caffeine en EGCG wordt dan bijvoorbeeld in week 3 aangeraden. Het mooie ervan is dat je niet alles inzet, maar langzaam aan nieuwe troefjes gebruikt om je metabolisme te laten schrikken.

Ik heb het maar 4 weken gevolgd, toen vond ik het wel genoeg hehe.

Mss heb je er wat aan:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zal het eens door gaan lezen, thanks dude!

kyk weer begonnen zie ik, zal wel weer lekker voelen naar 1 week

Begonnen? Alleen cardio, kracht zit er nog niet in.... Still not amused!

• #3.666
Epic cardio van vanmiddag:)

70 minuten crosstrainer:)
- 872 kcal :)

30 minuten incline lopen:
- 445 kcal.

Totaal:
- 1317 kcal :)

Vanavond nog 2 uur rugby training en dan was het weer een mooi sportief dagje!

de t*ring, en ook nog rugby..veel plezier vanaaf;)

• #3.668
En de rugby training zit er ook weer op:D Was leuke training, veel dingen gedaan en nog ff wat wedstrijd shizzle gedaan, prop gespeeld:D

Ging beter met de kuit, nog wel pijnlijk maar minder als de vorige keer. Schouder bijft nog moeilijk doen:mad:

Nu naar bed, morgen om 05.30 gaat het wekkertje weer.

cheers

Dit is geen rugby-forum :mad: :mad: :mad: :D

En de rugby training zit er ook weer op:D Was leuke training, veel dingen gedaan en nog ff wat wedstrijd shizzle gedaan, prop gespeeld:D

Ging beter met de kuit, nog wel pijnlijk maar minder als de vorige keer. Schouder bijft nog moeilijk doen:mad:

Nu naar bed, morgen om 05.30 gaat het wekkertje weer.

cheers

Haha prop :roflol:...kerel je bent wel hardcore bezig hoorrr.
Last van de schouder en dan ga je rugby doen :bow:

Nice cardio, animal!

• #3.672

Rugbytrainingen heeft wel wat weg van strongman trainingen:D squaten met iemand op de nek, tireflips, sjouwen met iemand in de armen, lunges.. etc

Haha prop :roflol:...kerel je bent wel hardcore bezig hoorrr.
Last van de schouder en dan ga je rugby doen :bow:

Ja gewoon door gaan maar wel met volle verstand! Wil toch snel weer wat met gewichten kunnen stoeien!

cheers, was er wel beetje trots op:D 70 minuten crosstrainer ga ik voorlopig niet verbeteren denk ik....

Wat idioot veel cardio en dan nog even 2uur soort strong men training! Pff..05:30 zal wel erg vroeg zijn geweest vanochtend!

• #3.674
ha ha 2 liter koffie. Maar lekker bezig bartmans. Knap veel cardio.:)

Koffie..... :heart:
Tot dusver kan ik me geen betere "uitvinding" van de mens bedenken.. :roflol:

• #3.677
  • #3.678
Cardio van vanmorgen.

52 minuten crosstrainer:
- 500 kcals.

45 minuten incline lopen:
- 650 kcals.

Fietsen niet wat voor jouw? Minder belastend voor je knieën en naar mijn mening betere en makkelijkere manier om cals te veranderen.

Alle koffie er weer uitgezweet :D

Terug
Naar boven