Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou Rob, het lag ook echt aan mijn voeding, ik at te weinig. Dus ik hou de cardio even zo aan en eet sinds een dikke week stukken beter. Eind volgende week weer een vetmeting om te kijken of het werkt. Als het niet werkt dan ga ik idd hit o.i.d. doen. Het is nu zoeken na de beste manier voor mij om vet te verliezen.
Wat robke78 zegt ben ik het wel mee eens.
Je moet inderdaad uit de usual routine stappen en gewoon afwisselen.
Wat ik tijdens de cut had ik gehanteerd was de 6 wekenplan van M&F, hierin staan heel veel interessante dingen om steeds je lichaam te laten schrikken elke week en om je metabolisme een boost te geven.
Ik herinner me nog dat je ooit hydroxycut als fatburner had gebruikt, dat soort burners op grond van caffeine en EGCG wordt dan bijvoorbeeld in week 3 aangeraden. Het mooie ervan is dat je niet alles inzet, maar langzaam aan nieuwe troefjes gebruikt om je metabolisme te laten schrikken.
Ik heb het maar 4 weken gevolgd, toen vond ik het wel genoeg hehe.
Mss heb je er wat aan:
[Link niet meer beschikbaar]
kyk weer begonnen zie ik, zal wel weer lekker voelen naar 1 week
Ik zal het eens door gaan lezen, thanks dude!
Begonnen? Alleen cardio, kracht zit er nog niet in.... Still not amused!
Was leuke training, veel dingen gedaan en nog ff wat wedstrijd shizzle gedaan, prop gespeeld
En de rugby training zit er ook weer opWas leuke training, veel dingen gedaan en nog ff wat wedstrijd shizzle gedaan, prop gespeeld
![]()
Ging beter met de kuit, nog wel pijnlijk maar minder als de vorige keer. Schouder bijft nog moeilijk doen![]()
Nu naar bed, morgen om 05.30 gaat het wekkertje weer.
cheers
...kerel je bent wel hardcore bezig hoorrr.
squaten met iemand op de nek, tireflips, sjouwen met iemand in de armen, lunges.. etcHaha prop...kerel je bent wel hardcore bezig hoorrr.
Last van de schouder en dan ga je rugby doen![]()
70 minuten crosstrainer ga ik voorlopig niet verbeteren denk ik....Wat idioot veel cardio en dan nog even 2uur soort strong men training! Pff..05:30 zal wel erg vroeg zijn geweest vanochtend!
Heb wel epic spierpijn nu...ha ha 2 liter koffie. Maar lekker bezig bartmans. Knap veel cardio.![]()
Koffie.....
Tot dusver kan ik me geen betere "uitvinding" van de mens bedenken..![]()
net weer 5 bakkies op, zo weer op richting hell, de cardio apparatuur