Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Nou Rob, het lag ook echt aan mijn voeding, ik at te weinig. Dus ik hou de cardio even zo aan en eet sinds een dikke week stukken beter. Eind volgende week weer een vetmeting om te kijken of het werkt. Als het niet werkt dan ga ik idd hit o.i.d. doen. Het is nu zoeken na de beste manier voor mij om vet te verliezen.

gewoon harde kracht-training doen met daarna 20 of 30 min intensief lopen/fietsen of roeien en je voeding een beetje aanpassen - kom je al een heel eind + kan je ook nog af en toe de bourgondier spelen

Zal lekker zijn geweest met deze hitte brrrrrrrr

Goed bezig met je cardio en dat in deze hitte. pffffffffff:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.684
gewoon harde kracht-training doen met daarna 20 of 30 min intensief lopen/fietsen of roeien en je voeding een beetje aanpassen - kom je al een heel eind + kan je ook nog af en toe de bourgondier spelen

Ja klopt John maar dan moet eerst mijn schouder hersteld zijn en dat kan wel ff duren, als die hersteld is ga ik komende tijd gewoon niet zwaar meer training want ik ben de blessures echt zat...

Zal lekker zijn geweest met deze hitte brrrrrrrr

Ja was zeker zweten:)

Goed bezig met je cardio en dat in deze hitte. pffffffffff:)

Ja dat pfffffffff kwam regelmatig naar boven tijdens de cardio:D

De cardio van vanmorgen.

45 minuten crosstrainer:
- 532 kcals.

45 minuten incline interval gelopen:
- 700 kcal.

Totaal:
- 1232 kcals.

45min incline interval gelopen? dat is gekkewerk man ...

En vandaag weer, chapeau gaat lekker nu ff die 20% zone inknallen

• #3.687
45min incline interval gelopen? dat is gekkewerk man ...

Ja ik dacht ook dat ik dood ging:) Maar moet betere conditie krijgen anders ben ik niet in vorm voor de rugby wedstrijden en ik moet snel mee spelen want gisteren weer een speler uitgeschakeld met gebroken rib... we zijn bijna door de reserves heen, Bartje moet dus snel fit worden en dan mensen uit gaan schakelen van de tegenstanders....

goedemoggellllllllllllllllllllllll :heart:

Om de hoeveel tijd laat je nu je VP meten? / Wanneer is volgende meting? :D

cardio=nice!!:D:D:D:D

• #3.690
En vandaag weer, chapeau gaat lekker nu ff die 20% zone inknallen

Ja idd, ik moet snel weer onder die 20% komen man.... K*t 23%,haaaaaaaaaaaaaaaat

goedemoggellllllllllllllllllllllll :heart:

Om de hoeveel tijd laat je nu je VP meten? / Wanneer is volgende meting? :D

Goeie morgen kerel! Ik ga a.s. vrijdag weer meten, bedoeling is dat ik om de 2 weken laat meten maar omdat ik vorige week bijna niks gedaan heb hebben we een weekje overgeslagen. Deze week elke ochtend cardio target 1100+ kcals verbranden en dan vrijdag maar eens kijken of het werkt.

Nice! looking forward :)

Damn. Als ik aan zoiets beginnen heb ik na de tijd geen vocht meer over.
Drink nu ook al goeie liter water tijdens training sinds tijdje. had ik veel eerder moeten bedenken.

Nice al die cardio. Goed om te weten dat je strax flink wat gasten flink gaat tackelen.:)

• #3.694

me tooo:)

Damn. Als ik aan zoiets beginnen heb ik na de tijd geen vocht meer over.
Drink nu ook al goeie liter water tijdens training sinds tijdje. had ik veel eerder moeten bedenken.

Haha, daarom drink ik ook Zeker 3 tot 5 liter water per dag en so ie so al minimaal een liter tijdens de cardio (meestal 1.5 liter tot 2 liter).

Nice al die cardio. Goed om te weten dat je strax flink wat gasten flink gaat tackelen.:)

Ja ik moet toch wat doen, thuis zitten is niet aan mij besteed. Ja ze filmen de wedstrijden vaak dus als er een dikke bart tackle bij zit dan plaats ik die wel:)

nog steeds zoveel cardio bart?!

nice

Je hebt knallende motivatie ..

Ja ik dacht ook dat ik dood ging:) Maar moet betere conditie krijgen anders ben ik niet in vorm voor de rugby wedstrijden en ik moet snel mee spelen want gisteren weer een speler uitgeschakeld met gebroken rib... we zijn bijna door de reserves heen, Bartje moet dus snel fit worden en dan mensen uit gaan schakelen van de tegenstanders....

Gast je bent prettig gestoord :D haha toppie

hoe gaat het met je schouder (was toch je schouder?).
goed je cardio:D

• #3.699
nog steeds zoveel cardio bart?!

nice

Ja ik kan niet anders brah...

Je hebt knallende motivatie ..

Thanks maar die word nu wel behoorlijk op de proef gesteld.

Gast je bent prettig gestoord :D haha toppie

That i am:D

hoe gaat het met je schouder (was toch je schouder?).
goed je cardio:D

Schouder is nog steeds k.u.t. Stuiter.... deze week nog steeds alleen cardio.

De cardio van vanmorgen.

45 minuten crosstrainer:
- 522 kcal.

45 minuten incline gelopen:
- 690 kcal.

Totaal:
- 1212 kcals.

Na de cardio nog een hoop abwork verricht....

Ik moet bekennen dat het steeds moeizamer gaat allemaal... ik mis de krachttrainingen, heb moeite met het accepteren van de schouder blessure... De vetmeting a.s. vrijdag zou me een goeie boost kunnen geven... Of als er niks af is dan ben ik officieel depri...

1200kcals ... zit nog niet in de min qua kcals man? :p

Succes vrijdag.

Neem je trouwens niets van medicatie voor je schouder?

Terug
Naar boven