- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom kan je geen krachttraining doen als je last van je schouder hebt? Benen, rug, etc...

1200kcals ... zit nog niet in de min qua kcals man?
Succes vrijdag.
Neem je trouwens niets van medicatie voor je schouder?
Waarom kan je geen krachttraining doen als je last van je schouder hebt? Benen, rug, etc...
Inderdaad, ik train toch ook het ganse jaar door armen Bartje!
![]()
Damn Bart wist niet dat je geblesseerd was.. Wat is er precies aan de hand?
En die cardio van jou zeg ik nog altijd U tegen, damnn. Daarnaast zou ik toch je standpunt tov je trainingen wat veranderen, want je voelt je er alleen maar minder door. Terwijl die schouder toch echt eerst moet herstellen en daar helpt een verdoete mindset echt niet bij!
Ja ik ben best depri laatste tijd... het schiet gewoon niet op man. Komt allemaal wel weer goed maar tis nu gewoon ff k*t.

Deze week nog geen kracht, bij alle krachtinspanningen voelde ik mijn schouder dus ik neem deze week nog geen risico;s. Gewoon alleen cardio en buik.
.+1 Nog even volhouden bart! En dan weer lekker knallen!Beter dat je op safe speelt en er zo snel mogelijk van af bent dan dat je nu gaat forceren idd. Verstandige keus, hopelijk snel weer de oude man.
Damn dat is wel minder mooi man.
Maar ja je schouders helemaal naar de kloten helpen, heb je ook geen zak aan.
Hoe staat het met je voeding trouwens?...beetje op de rit?

+1 Nog even volhouden bart! En dan weer lekker knallen!
Beter dat je op safe speelt en er zo snel mogelijk van af bent dan dat je nu gaat forceren idd. Verstandige keus, hopelijk snel weer de oude man.

Pfff bijna 2uur cardio/abs, netjes netjes netjes brah
Als ik straks in eens meer lucht heb kan ik mooi 1.5 uur op de crosstrainer
Ja ach.... ik moet toch wat he. Ik ben 3 dagen terug gestopt met roken, gewoon omdat ik er saggerijnig van werdAls ik straks in eens meer lucht heb kan ik mooi 1.5 uur op de crosstrainer
Wanneer krijg je meer lucht als je gestopt bent? Iemand een ideee.......
Ja ach.... ik moet toch wat he. Ik ben 3 dagen terug gestopt met roken, gewoon omdat ik er saggerijnig van werdAls ik straks in eens meer lucht heb kan ik mooi 1.5 uur op de crosstrainer
Wanneer krijg je meer lucht als je gestopt bent? Iemand een ideee.......