Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Waarom kan je geen krachttraining doen als je last van je schouder hebt? Benen, rug, etc...

Damn Bart wist niet dat je geblesseerd was.. Wat is er precies aan de hand?

En die cardio van jou zeg ik nog altijd U tegen, damnn. Daarnaast zou ik toch je standpunt tov je trainingen wat veranderen, want je voelt je er alleen maar minder door. Terwijl die schouder toch echt eerst moet herstellen en daar helpt een verdoete mindset echt niet bij!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.704
1200kcals ... zit nog niet in de min qua kcals man? :p

Succes vrijdag.

Neem je trouwens niets van medicatie voor je schouder?

Ik heb pijnstillers maar dat gaat niet zo goed met mijn maag, ben er toch wel weer mee begonnen gisteren...

Waarom kan je geen krachttraining doen als je last van je schouder hebt? Benen, rug, etc...

Ja kan wel, ik ga maandag weer beginnen met licht trainen, met of zonder pijn...

Inderdaad, ik train toch ook het ganse jaar door armen Bartje!

:trollface:

haha, gewoon door gaan!

---------- Post toegevoegd Tue 4 Oct 2011 om 13:22 ----------

Damn Bart wist niet dat je geblesseerd was.. Wat is er precies aan de hand?

En die cardio van jou zeg ik nog altijd U tegen, damnn. Daarnaast zou ik toch je standpunt tov je trainingen wat veranderen, want je voelt je er alleen maar minder door. Terwijl die schouder toch echt eerst moet herstellen en daar helpt een verdoete mindset echt niet bij!

Ik heb een slijmbeursontsteking in de linker schouder....

Ja ik ben best depri laatste tijd... het schiet gewoon niet op man. Komt allemaal wel weer goed maar tis nu gewoon ff k*t.

hoelang gaat het duren denk je, en kan je niet licht of andere oefs trainen?

Enne het leven is veelste mooi om depri te zijn:D

• #3.707
Deze week nog geen kracht, bij alle krachtinspanningen voelde ik mijn schouder dus ik neem deze week nog geen risico;s. Gewoon alleen cardio en buik.

Deze week nog geen kracht, bij alle krachtinspanningen voelde ik mijn schouder dus ik neem deze week nog geen risico;s. Gewoon alleen cardio en buik.

Beter dat je op safe speelt en er zo snel mogelijk van af bent dan dat je nu gaat forceren idd. Verstandige keus, hopelijk snel weer de oude man;).

Damn dat is wel minder mooi man.
Maar ja je schouders helemaal naar de kloten helpen, heb je ook geen zak aan.

Hoe staat het met je voeding trouwens?...beetje op de rit?

• #3.711
Damn dat is wel minder mooi man.
Maar ja je schouders helemaal naar de kloten helpen, heb je ook geen zak aan.

Hoe staat het met je voeding trouwens?...beetje op de rit?

Voeding gaat redelijk, kan beter maar tis zeker niet slecht. Gisteravond na het werk nog 2 kipburgers en 2 balletjes gehakt met mayo op...:rolleyes:

+1 Nog even volhouden bart! En dan weer lekker knallen!

Beter dat je op safe speelt en er zo snel mogelijk van af bent dan dat je nu gaat forceren idd. Verstandige keus, hopelijk snel weer de oude man;).

Pijn of niet, a.s. maandag begin ik weer met krachttraining:)

• #3.712
De cardio van heden ochtend.

60 minuten crosstrainer:
- 710 kcal.

30 minuten incline lopen:
- 460 kcal.

Totaal:
- 1170 kcal.

Tevens nog 20 minuten abwork verricht.

Zo je werkt er wat af man :)

Pfff bijna 2uur cardio/abs, netjes netjes netjes brah

• #3.715
Gaat als een stijgende grafiek omhoog, wel een langzaam stijgende maar toch,

Ja ach.... ik moet toch wat he. Ik ben 3 dagen terug gestopt met roken, gewoon omdat ik er saggerijnig van werd:D Als ik straks in eens meer lucht heb kan ik mooi 1.5 uur op de crosstrainer:D

Wanneer krijg je meer lucht als je gestopt bent? Iemand een ideee.......

Met een week ongeveer ik toen wel.
Dan zul je meer energie hebben en de hele mikmak

Ja ach.... ik moet toch wat he. Ik ben 3 dagen terug gestopt met roken, gewoon omdat ik er saggerijnig van werd:D Als ik straks in eens meer lucht heb kan ik mooi 1.5 uur op de crosstrainer:D

Wanneer krijg je meer lucht als je gestopt bent? Iemand een ideee.......

Respect man dat je gestopt bent. Zal je conditie en fysiek alleen maar goed doen!

Alleen maar goede dingen hier.:)

je bent straks de droogste hier op dbb
met al die cardio

Terug
Naar boven