Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarna stop ik weer
Maar idd, het verschil qua cardioje bent straks de droogste hier op dbb
met al die cardio
Respect man dat je gestopt bent. Zal je conditie en fysiek alleen maar goed doen!
Met een week ongeveer ik toen wel.
Dan zul je meer energie hebben en de hele mikmak
Gaat als een stijgende grafiek omhoog, wel een langzaam stijgende maar toch,
roken... je moest je schamen!
Een uur cardio als straf!
Ik rook ook telkens als ik cutDaarna stop ik weer
Maar idd, het verschil qua cardio
is wel merkbaar. Zeker bij hogere inspanningen zoals HIIT lopen etc...
Longen
• Na 24 uur is alle koolmonoxide uit het lichaam. Het zuurstofgehalte van het bloed verbetert. Vooral mensen met ernstig COPD kunnen dit goed merken. Zij kunnen zich na het stoppen met roken makkelijker inspannen dan eerst.
• Na 24 uur beginnen de longen met het opruimen van slijm en andere resten van het roken.
• Na 72 uur gaat het ademhalen gemakkelijker, u krijgt meer energie.
• Tussen de drie en negen maanden verminderen klachten als hoesten, piepen en benauwdheid. De longfunctie kan tot 10% verbeteren.
• Na tien jaar daalt het risico op longkanker met de helft vergeleken bij mensen die blijven roken.

volhouden gozer, respect dat je stopt met roken.
Mocht je maandag toch weer willen beginnen met trainen, forceer je schouders dan niet en focus meer op de andere spiergroepen.
Stoppen met roken is niet goed voor het humeur... haha

gewoon wat eten man ... nee, wacht, mag je ook niet![]()
ach, biertje dan maar !
Lekkr bezig bart, stoppen met roken is vooral de 1e week een hel, 2e week gaat nog wel en 3e week heb je er nauwlijks last van.
Wat je wel gaat merken;
Het eten gaat veeeeeeel makkelijker + veel makkelijker honger ( bij mij )
pas wel op dat je niet iedere dag epic bulk meals naar binnen werkt maar het komt goed brah!
Motivatie weer
Respect man dat je gestopt bent. Zal je conditie en fysiek alleen maar goed doen!

Pas maar op, straks gaat hij ook tegen jou zeggen dat je je bek moet houden![]()
![]()

shut the **** up!!!!!!!!!! Aaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhh
Ik moet lachen om me eigen opvliegers.... bartje happy, bartje boos, bartje weer happy en bartje weer boos....

Thanks, morgenvroeg vetmeten... echt als er geen vet af is duw ik die huidplooimeter bij mijn coach in z'n reet en daarna pak ik een barbell en stamp ik de crosstrainer in elkaar!
Maar k duim wel voor je, en voor je coach hahaLachen!!Maar k duim wel voor je, en voor je coach haha
hahahah, ik lijkt wel een oud wijf die in de overgang is en paddo;s gevreten heeft...