MuscleMeat

Bart's trainingslogje

roken... je moest je schamen!

Een uur cardio als straf!

hopelijk hou je 't stoppen vol, lukt je zeker wel!

Ik rook ook telkens als ik cut :p Daarna stop ik weer :p Maar idd, het verschil qua cardio
is wel merkbaar. Zeker bij hogere inspanningen zoals HIIT lopen etc...

Longen
• Na 24 uur is alle koolmonoxide uit het lichaam. Het zuurstofgehalte van het bloed verbetert. Vooral mensen met ernstig COPD kunnen dit goed merken. Zij kunnen zich na het stoppen met roken makkelijker inspannen dan eerst.
• Na 24 uur beginnen de longen met het opruimen van slijm en andere resten van het roken.
• Na 72 uur gaat het ademhalen gemakkelijker, u krijgt meer energie.
• Tussen de drie en negen maanden verminderen klachten als hoesten, piepen en benauwdheid. De longfunctie kan tot 10% verbeteren.
• Na tien jaar daalt het risico op longkanker met de helft vergeleken bij mensen die blijven roken.

volhouden gozer, respect dat je stopt met roken.
Mocht je maandag toch weer willen beginnen met trainen, forceer je schouders dan niet en focus meer op de andere spiergroepen.

Volhouden Bartje! Echt respect voor de hoeveelheden cardio die je wegwerkt:D!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.726
je bent straks de droogste hier op dbb
met al die cardio

haha, nou dat lijkt me niet mogelijk...

Alleen maar goede dingen hier.:)

Ja nou.... bijna dan

Respect man dat je gestopt bent. Zal je conditie en fysiek alleen maar goed doen!

Ja maar das niet de rede, ik had rokershoest en daarom ben ik gestopt en het kost te veel geld.

Met een week ongeveer ik toen wel.
Dan zul je meer energie hebben en de hele mikmak

nice

Gaat als een stijgende grafiek omhoog, wel een langzaam stijgende maar toch,

vooruitgang is vooruitgang

roken... je moest je schamen!

Een uur cardio als straf!

Ik rook al meer dan 18 jaar jung, schaam me er niet voor. Roken is gewoon lekker!

hopelijk hou je 't stoppen vol, lukt je zeker wel!

Alles lukt mij!

Ik rook ook telkens als ik cut :p Daarna stop ik weer :p Maar idd, het verschil qua cardio
is wel merkbaar. Zeker bij hogere inspanningen zoals HIIT lopen etc...

Longen
• Na 24 uur is alle koolmonoxide uit het lichaam. Het zuurstofgehalte van het bloed verbetert. Vooral mensen met ernstig COPD kunnen dit goed merken. Zij kunnen zich na het stoppen met roken makkelijker inspannen dan eerst.
• Na 24 uur beginnen de longen met het opruimen van slijm en andere resten van het roken.
• Na 72 uur gaat het ademhalen gemakkelijker, u krijgt meer energie.
• Tussen de drie en negen maanden verminderen klachten als hoesten, piepen en benauwdheid. De longfunctie kan tot 10% verbeteren.
• Na tien jaar daalt het risico op longkanker met de helft vergeleken bij mensen die blijven roken.

cheers Rob, nuttige info:)

volhouden gozer, respect dat je stopt met roken.
Mocht je maandag toch weer willen beginnen met trainen, forceer je schouders dan niet en focus meer op de andere spiergroepen.

Ja ik ben alleen zo ontiechelijk saggerijnig.... das niet normaal... Ik vloek op alles en iedereen:) Stoppen met roken is niet goed voor het humeur... haha

De Cardio van vanmorgen:

45 minuten crosstrainer:
- 510 kcal.

30 minuten incline gelopen:
- 600 kcal.

Totaal:
- 1110 kcal.

Hierna nog een hoop abwork met saggerijnige harses.....

Niet zo chagrijnig wezen!

Lekkr bezig bart, stoppen met roken is vooral de 1e week een hel, 2e week gaat nog wel en 3e week heb je er nauwlijks last van.

Wat je wel gaat merken;

Het eten gaat veeeeeeel makkelijker + veel makkelijker honger ( bij mij )

pas wel op dat je niet iedere dag epic bulk meals naar binnen werkt maar het komt goed brah!

Motivatie weer

• #3.731
:roflol:

gewoon wat eten man ... nee, wacht, mag je ook niet :roflol:

ach, biertje dan maar !

Zaterdag bier:)

Lekkr bezig bart, stoppen met roken is vooral de 1e week een hel, 2e week gaat nog wel en 3e week heb je er nauwlijks last van.

Wat je wel gaat merken;

Het eten gaat veeeeeeel makkelijker + veel makkelijker honger ( bij mij )

pas wel op dat je niet iedere dag epic bulk meals naar binnen werkt maar het komt goed brah!

Motivatie weer

Ja de honger is wel extreem idd en ik wil iedereen op de bek slaan...... Ik hou me in beide gevallen nog in maar damn..... valt niet mee....

Thanks, deze week kan me niet snel genoeg gaan.....

• #3.734
Goed bezig Bart, keep it up :thumbs:

• #3.737
Thanks, morgenvroeg vetmeten... echt als er geen vet af is duw ik die huidplooimeter bij mijn coach in z'n reet en daarna pak ik een barbell en stamp ik de crosstrainer in elkaar!

Thanks, morgenvroeg vetmeten... echt als er geen vet af is duw ik die huidplooimeter bij mijn coach in z'n reet en daarna pak ik een barbell en stamp ik de crosstrainer in elkaar!

Lachen!!:roflol: Maar k duim wel voor je, en voor je coach haha

hahahahahaha, grappig hierzo:D:D

• #3.740
Terug
Naar boven