Thanks, morgenvroeg vetmeten... echt als er geen vet af is duw ik die huidplooimeter bij mijn coach in z'n reet en daarna pak ik een barbell en stamp ik de crosstrainer in elkaar!

Pics en je krijgt eeuwige karma bro

(no homo)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, morgenvroeg vetmeten... echt als er geen vet af is duw ik die huidplooimeter bij mijn coach in z'n reet en daarna pak ik een barbell en stamp ik de crosstrainer in elkaar!

Wazzzaaaaaa echt, dat stoppen met roken is epic! Nu lig ik overal dubbel omhahahah, ik lijkt wel een oud wijf die in de overgang is en paddo;s gevreten heeft...
Hot damn![]()

hahaha
Damn happy...
Daarom doe ik niet aan rekenen buffel.
Dingen zijn zoals ze zijn, en ik ben er damn happy mee!
Nu denk ik dat de meting van 3 weken terug ook niet helemaal zuiver was hoor maar dat terzijde. Ik vond 23% wel erg veel namelijk. Boeit ook allemaal niet meer, het is nu 17% en thats lovely![]()
Daarom doe ik niet aan rekenen buffel.
Dingen zijn zoals ze zijn, en ik ben er damn happy mee!
Nu denk ik dat de meting van 3 weken terug ook niet helemaal zuiver was hoor maar dat terzijde. Ik vond 23% wel erg veel namelijk. Boeit ook allemaal niet meer, het is nu 17% en thats lovely![]()
I'll keep my mouth shut !
Goed gewerkt in ieder geval man ! Goed om zien dat alle cardio niet um sonnst was.
en het meer eten werkt dus ook
111kg met 23% = 25kg vet toch
112kg met 17% = 19kg vet toch
dus 6 kilo vet minder + 1 kilo VVM erbij ... op 3 weken ... zonder KT
Niet om te trashen ofzo, maar lijkt me heel onwaarschijnlijk eigenlijk.

Je hebt gewoon hard gewerkt en daar is het resultaat ook naar.
En nu onder die 20% buffer blijven brah,
Of heb jij toevallig van te voren die instructeur bedreigd dat die express 17% zei? hehehe
desondanks lekker gedaan, en alweer een dikke cardio sessie
---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 15:27 ----------
Draait je ritme alweer een beetje bij kwa ontwenningsverschijnselen?
Met stoppen met roken gaat stukken beter idd, ik heb al 2 dagen niks meer vernield
Het komt nog een keer goed met Bartje! yeahh
Tuurlijk klopte die 23% niet, niettemin is het een mooi resultaat.
Keep going braaaaaaaaaaaaaaaah
en nu op naar de 11%
Dit, je wilt toch wel een beetje betrouwbare meting hebben. Het luistert nu allemaal nog niet zo nauw, maar wie weet de volgende keer word je helemaal mad omdat het gestegen is terwijl het niet hoeft of vica versa.
Neem aan dat je die 6% ook wel zelf hebt gezien? Van 23 naar 17% is een bijna een wereld van verschil.
Heel net resultaat iig! Keep it up!
Dat je niet wilt rekenen is uiteraard je eigen keuze. Maar weet wel 100% zeker dat als je bepaalde dingen berekent je veel meer resultaat gaat zien dan niet. Tuurlijk zonder berekeningen kom je ver, maar met berekeningen zal je verder komen. Bijvoorbeeld het eten, hoe weet je überhaupt dat je te weinig eet als je het totale aantal cal niet weet of je BMR.