Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks all
Maar vanmiddag zuip ik er eerst ff een procentje aan bier bij hoor![]()
!thanks all
Maar vanmiddag zuip ik er eerst ff een procentje aan bier bij hoor![]()

Goed weekend Bart! Geniet er van!
Niet teveel rekenen inderdaad..gewoon in de spiegel kijken!![]()
Kap nou 's met dat gezuip bro!
J/k have fun maatje!
http://www.youtube.com/watch?v=DnBhmPG2rFs
ik zag van de week deze wedstrijd op het wk
ga jij nou maar lekker krachtsporten bart
een stuk veiliger
Ik vraag me eigen af waarom sommige van die verdoete oren hebben? Laatst was op Nederland 1 al die wedstrijden, toen zat zo oude gast 50 ofzo commentaar te geven die had ook van die inkrullende tulp oren. Iemand uitleg?
Dat krijgen ze van in de scrum staan
Over een paar jaar heb ik dat ook tenzij ik zo;n gay mutsje opzet...
Ik had zo waar pomp in de biceps, dat was wel nice feeling en dat met die p*ssy weights...p*ssy weights ?(gaat van schaamte onder z'n bureau zitten)
![]()
Die preacher curlzzz zien er pittig uit. Good job mate.![]()
je moet ergens beginnen, over een maand weer kick ass trainingen
Wat je maar p*ssy weights noemt maatje
Ziet er allemaal weer lekker uit, je had zeker genoeg kracht over nu je gestopt bent met roken
Ik heb alleen gemerkt dat ik chaggerijnig werd,haha maar das nu ook wel over. Its all good now.Ik vraag me eigen af waarom sommige van die verdoete oren hebben? Laatst was op Nederland 1 al die wedstrijden, toen zat zo oude gast 50 ofzo commentaar te geven die had ook van die inkrullende tulp oren. Iemand uitleg?
kan merken dat jij nooit aan dit soort sporten heb gedaan - dit noemen ze bloemkooloren - veel judoka's jijuítsika's hebben dit ook vanwege het vele contact dat ze hebben op die oren