Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Nice die 17% ! Nu, gewoon verder knallen bra!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.762
thanks all:)

Maar vanmiddag zuip ik er eerst ff een procentje aan bier bij hoor:)

Goed weekend Bart! Geniet er van!:D

Niet teveel rekenen inderdaad..gewoon in de spiegel kijken!:D

• #3.766

Goed weekend Bart! Geniet er van!:D

Niet teveel rekenen inderdaad..gewoon in de spiegel kijken!:D

Indeed, de spiegel en de kleren! Das wat telt!!

Kap nou 's met dat gezuip bro!:mad:

J/k have fun maatje!;)

Whahaaaaaaaaaa, ik was weer helemaal van 't padje bro! Whoehooo en dan vroegedienst werken op zondag ook, ik zeg dat was niet best!

Anyway, vanavond 1e KT weer sinds 3 weken, uiteraard pussyweights voorlopig!

Dry the dry brah

Haha. Goed weekend gehad dus. Nu weer lekker knallehhh met die hap.:)

• #3.771
Ik vraag me eigen af waarom sommige van die verdoete oren hebben? Laatst was op Nederland 1 al die wedstrijden, toen zat zo oude gast 50 ofzo commentaar te geven die had ook van die inkrullende tulp oren. Iemand uitleg?

Bloemkooloren:) Dat krijgen ze van in de scrum staan:) Over een paar jaar heb ik dat ook tenzij ik zo;n gay mutsje opzet...

Rugby blijft een kickass sport gewoon... i like that shit.

Vandaag rug biceps getraind, say whuuut yes yes...

Latpull behind:
10 x 50 kg
10 x 55 kg
10 x 60 kg
10 x 65 kg

Latpull front:
10 x 50 kg
10 x 55 kg
10 x 60 kg
10 x 65 kg

Low sitting rows wide:
10 x 50 kg
10 x 55 kg
10 x 60 kg
10 x 65kg

Low sitting rows small:
10 x 50 kg
10 x 55 kg
10 x 60 kg
10 x 65 kg

T-bar rows machine:
10 x 30 kg
10 x 35 kg
10 x 40 kg
10 x 45 kg

Biceps:

Dumbbell curls:
10 x 12 kg
10 x 14 kg
10 x 16 kg
10 x 16 kg

Preacher curls:
10 x 25 kg
10 x 30 kg
10 x 35 kg
10 x 40 kg

Concentration curls:
10 x 6 kg
10 x 8 kg
10 x 10 kg
10 x 12 kg

Oke en zo saai zien de komende weken er uit:D Ik had zo waar pomp in de biceps, dat was wel nice feeling en dat met die p*ssy weights...

Wat je maar p*ssy weights noemt maatje ;)
Ziet er allemaal weer lekker uit, je had zeker genoeg kracht over nu je gestopt bent met roken

je moet ergens beginnen, over een maand weer kick ass trainingen

Die preacher curlzzz zien er pittig uit. Good job mate.:)

p*ssy weights ? :( (gaat van schaamte onder z'n bureau zitten) :o

Goed hoor dat je weer aan de slag gaat:D:D:D

• #3.777
p*ssy weights ? :( (gaat van schaamte onder z'n bureau zitten) :o

No offence brah.... voor mij doen is dit wel echt lichtjes.

Die preacher curlzzz zien er pittig uit. Good job mate.:)

Thanks

je moet ergens beginnen, over een maand weer kick ass trainingen

Nou Rijst.... ik denk dat ik voorlopig helemaal niet te gek meer ga doen. Ik ben eigenlijk wel klaar met al die blessures, dan maar wat lichter trainen,

Wat je maar p*ssy weights noemt maatje ;)
Ziet er allemaal weer lekker uit, je had zeker genoeg kracht over nu je gestopt bent met roken

Het was echt easy hoor, alleen ik had echt snel pomp in de biceps, 3 weken geen krachttraining = snelle pomp:)

Wordt je sterker van stoppen met roken:) Ik heb alleen gemerkt dat ik chaggerijnig werd,haha maar das nu ook wel over. Its all good now.

Ik vraag me eigen af waarom sommige van die verdoete oren hebben? Laatst was op Nederland 1 al die wedstrijden, toen zat zo oude gast 50 ofzo commentaar te geven die had ook van die inkrullende tulp oren. Iemand uitleg?

kan merken dat jij nooit aan dit soort sporten heb gedaan - dit noemen ze bloemkooloren - veel judoka's jijuítsika's hebben dit ook vanwege het vele contact dat ze hebben op die oren

De trainingswijze die jij nu gebruikt heb ik een lange tijd gebruikt, het eerste jaar heb ik constant zo getraind, dus elke set verhogen.. Heerlijk vind ik zelf

kan merken dat jij nooit aan dit soort sporten heb gedaan - dit noemen ze bloemkooloren - veel judoka's jijuítsika's hebben dit ook vanwege het vele contact dat ze hebben op die oren

nope, heb een paar lessen basis-rugby gedaan, (ff geleden.)

jijiutsu heb ik wel gedaan ( 6maanden) toen overgestapt op (kick)box lessen (beide). Maar hier zal ik bart z'n log niet mee vervuilen.

Nja, komt vaneigens wel goed Bart, lekker blijven cardio-en en een laag vetpercentage kweken zal voor jouw ook al een zalig gevoel geven. Heb je trouwens nog last van teveel vel of valt dat allemaal wel mee.

Terug
Naar boven