MuscleMeat

Bart's trainingslogje

Ik vraag me eigen af waarom sommige van die verdoete oren hebben? Laatst was op Nederland 1 al die wedstrijden, toen zat zo oude gast 50 ofzo commentaar te geven die had ook van die inkrullende tulp oren. Iemand uitleg?

nope, heb een paar lessen basis-rugby gedaan, (ff geleden.)

jijiutsu heb ik wel gedaan ( 6maanden) toen overgestapt op (kick)box lessen (beide). Maar hier zal ik bart z'n log niet mee vervuilen.

Nja, komt vaneigens wel goed Bart, lekker blijven cardio-en en een laag vetpercentage kweken zal voor jouw ook al een zalig gevoel geven. Heb je trouwens nog last van teveel vel of valt dat allemaal wel mee.

ik heb vroeger karate en jijitsu gedaan , maar niet op zo'n niveau dat ik er bloemkooloren aan heb overgehouden - kickboksen nooit gedaan - mooie sport
kijk nu wel regelamtig k1-max - mooie klasse

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.782
kan merken dat jij nooit aan dit soort sporten heb gedaan - dit noemen ze bloemkooloren - veel judoka's jijuítsika's hebben dit ook vanwege het vele contact dat ze hebben op die oren

Precies.

De trainingswijze die jij nu gebruikt heb ik een lange tijd gebruikt, het eerste jaar heb ik constant zo getraind, dus elke set verhogen.. Heerlijk vind ik zelf

Het is voor mij meer om te herstellen van die slijmbeurs, ik ga dit net zo lang doen tot ik volledig hersteld ben.

nope, heb een paar lessen basis-rugby gedaan, (ff geleden.)

jijiutsu heb ik wel gedaan ( 6maanden) toen overgestapt op (kick)box lessen (beide). Maar hier zal ik bart z'n log niet mee vervuilen.

Nja, komt vaneigens wel goed Bart, lekker blijven cardio-en en een laag vetpercentage kweken zal voor jouw ook al een zalig gevoel geven. Heb je trouwens nog last van teveel vel of valt dat allemaal wel mee.

Valt wel mee met dat vel, ik heb obese gezien op tv.... ik klaag nooit meer:D

ik heb vroeger karate en jijitsu gedaan , maar niet op zo'n niveau dat ik er bloemkooloren aan heb overgehouden - kickboksen nooit gedaan - mooie sport
kijk nu wel regelamtig k1-max - mooie klasse

Hmmmm, gevechts expert present in mijn log.... Beter gedraag ik me hier:D oooohhhhjaaaaa, ik heb ook Judo gedaan vroegaahhh....

hahah ja man, ik had ook gekeken wtf, die gast was wel blij dat hij het allemaal kwijt was.

Ongelofelijk die before pics van hem, hij had wel de smaak te pakken maar die vellen wtfff zie ze nog voorbij komen als ik eraan denk hehehe

ik zag gisterenavond volgens mij op sbs 6 een vrouw , daar was die gozert niks bij
die kon geeneens haar reet meer wassen - zag er heel smerig uit

• #3.785
hahah ja man, ik had ook gekeken wtf, die gast was wel blij dat hij het allemaal kwijt was.

Ongelofelijk die before pics van hem, hij had wel de smaak te pakken maar die vellen wtfff zie ze nog voorbij komen als ik eraan denk hehehe

ik zag gisterenavond volgens mij op sbs 6 een vrouw , daar was die gozert niks bij
die kon geeneens haar reet meer wassen - zag er heel smerig uit

Ja echt extreem.... dan zou ik liever dik zijn denk ik... Maar hoe dan ook, ik kan het bij mij geen vel overschot noemen hoor... als ik dat bij hun zie denk ik echt van wtf... hoe is dat mogelijk.

Owjah.. mister V of volume is back on track:)

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 22:11 ----------

Haha dat filmpje. rugby lijkt me wel leuk op keertje te doen. echt helemaal gek worden.
Wel gevaarlijke sport. Moet je team stuk voor stuk uit beesten bestaan.

Nice trainingen! Geen last van schouder tijdens curls?

Oh no, the ecto has returned :D

mooie training :D

• #3.789
Owjah.. mister V of volume is back on track:)

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 22:11 ----------

Haha dat filmpje. rugby lijkt me wel leuk op keertje te doen. echt helemaal gek worden.
Wel gevaarlijke sport. Moet je team stuk voor stuk uit beesten bestaan.

Hell yeah, eindelijk weer ijzer in de handen! Ja beesten in je rugby team is best handig... haha

Nice trainingen! Geen last van schouder tijdens curls?

Thanks D, ik voelde de schouder enkel bij de latpull behind wat met de laatste set. Kon vanmorgen wel merken dat ik getraind heb, maar het is niet echt pijnlijk, its looking good.

Oh no, the ecto has returned :D

mooie training :D

Hahaha, ecto.... sweeeeeet

Vanmorgen cardio.

60 minuten crosstrainer:
- 701 kcal.

30 minuten incline lopen:
- 500 kcal.

Totaal:
- 1201 kcal. Wich is nice.....

Vanmiddag ff schouders trainen en vanavond ff buikprogramma met tjikkie:D

Heu, 3x op één dag naar de sportschool? Get a life!! :D

Grapkee, goed bezig man. ;)

1200kcal ... mmm ... 4 burgers bij McD :meal:

• #3.793
fuarkkkkkkkkkkkk, deze man alweer 90minuutjes !!

Conditie van jouw zal eind dit jaar ook op een hoog pitje staan, hoe gaat het met niet-roken? Al een beetje feel-good gevoel te krijgen?

1200kcal ... mmm ... 4 burgers bij McD :meal:
1201 he Rob! Doe mij dan maar 2 big mac's of 27 kipnuggets..:D Nomnom, krijg honger van dit soort gepraat!

Jullie ook?
big-mac-mac-donalds-7f03a.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

19215-20080210170221.jpg

• #3.796
1201 he Rob! Doe mij dan maar 2 big mac's of 27 kipnuggets..:D Nomnom, krijg honger van dit soort gepraat!

Jullie ook?
big-mac-mac-donalds-7f03a.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

19215-20080210170221.jpg

Gelukkig ben ik niet zo gek op de mac.... haha anders had ik nu ook honger gehad.

fuarkkkkkkkkkkkk, deze man alweer 90minuutjes !!

Conditie van jouw zal eind dit jaar ook op een hoog pitje staan, hoe gaat het met niet-roken? Al een beetje feel-good gevoel te krijgen?

Ja zou mooi zijn, voor het eerst in mijn leven een goeie conditie, hahaha. Ja gaat bijzonder goed, ik heb weer spirituele vrede gevonden in mezelf... nomnomnom, namasteeeeeeeeeeeeeeee

• #3.797
En de schouder training zit er ook weer op.

Dumbbell shoulderpress:
10 x 14 kg
10 x 16 kg
10 x 18 kg
10 x 20 kg

Frontpressmachine:
10 x 60 kg
10 x 65 kg
10 x 70 kg
10 x 75 kg

Dumbbell frontraises:
10 x 10 kg
10 x 12 kg
10 x 14 kg
10 x 16 kg

Dumbbell sideraises:
10 x 10 kg
10 x 12 kg
10 x 14 kg
10 x 14 kg

Peckdeck achterkant schouders:
10 x 30 kg
10 x 35 kg
10 x 40 kg
10 x 45 kg

Trapezius:

Upright rows ez bar:
10 x 18 kg
10 x 23 kg
10 x 28 kg
10 x 33 kg

Dumbbell shrugs:
10 x 36 kg
10 x 38 kg
10 x 42 kg
10 x 42 kg

Heerlijke training, alleen bij de sideraises en peckdeck voelde ik de schouder iets maar ben er zeer tevreden over.

Netjes man, je zult je vast weer een stuk beter voelen nu je weer kunt knallen :)

Vraag mij af wat je kracht zou zijn op high carbs !

• #3.800
Terug
Naar boven