Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoo dat moet wel weer lekker aanvoelen om weer wat te kunnen trainen. Die buik van je zul je ook wel flink gevoeld hebben. Ook mooi dat je er echt helemaal voor wil gaan om volgend jaar een wedstrijd fysiek te behalen, mooi doel man!
Volgend jaar hoop ik aan mijn buikvel te kunnen zien of ik uberhaubt kan gaan trainen voor een wedstrijdfysiek ja of nee! Zo snel kan je natuurlijk geen wedstrijdfysiek krijgen wah.... Dus volgend hopelijk beginnen en dan over 3 a 4 jaar wedstrijden.... hmmm klinkt goed...jij traint nog meer dan de pro's..moet helemaal goed komen![]()
Holy shit!borst-triceps
cardio buik supersets biceps triceps
rug-biceps
schouders-trapezius
benen

Kijk, trainingen zie ik weer lekker man. Hoe voelen ze? Nog steeds k*t of wel een lekker gevoel erover
spirituele vrede gevoel staat nu wel aan; *wierook stokjes in gym enzoo... * lol
its all good..... love and peace brothers!

Geen gebrek aan volume zo te zien. Je heb weer lekker lopen beulen
.
Na de eerste set van elke oefening moet ik al afhaken.![]()
Hee zelfde squatsessie als mij
Dik volume op die benen gegooid man,blijf echt je sterkste spiergroep.
Ben wel weer benieuwd naar nieuwe foto's over paar weken ofzo.
Ik moet echt geen dikkere poten dan dat ik al heb! Dus ik ga ook echt niet zwaarder squaten en zo! Zo als deze training is echt heerlijk, kost weinig moeite.Damn wat een lekkere volume man op de benen
Looking nice.
lekker volume zeg,
Wie weet staan we over 3/4 jaar wel naast elkaar op het podium haha![]()