Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker double op je incl db press. Nachtdienst zuigt idd. knappe workout.![]()

Veel 10hh, ik deed dat een tijdje terug ook veel maar het werkt wel voor een weekje of wat maar je zult echt meer moeten gaan varieren dat is de key tot succes. En oefeningen afwisselen zie vaak dezelfde oefeningen hier.
Maar thanks
Je gaat toch goed vooruit. Kijk wat een weekje kan doen met je schouder.

Voor de verandering draait 'ie volume.
(ja ik was je log nog niet uit het oog verloren, post alleen niet zoveel meer in logjes).
10 x 5... Kon je niet meer? p*ssy!
Sterke training na zo een vermoeiend (neem ik aan) weekend!![]()
Lekkere volume weer Bart.
Die chest press machine is die liggend of zittend?
Ik train niet voor kracht he, puur bodybuildingMaar thanks
![]()

Suc6 makker. Heb zelf nog wel eens 3 ploegendienst gedraaid. Had vaak geen idee of het ochtend, middag of avond was.![]()
Slaap lekker Bart! Vanmiddag willen we weer asociale volumes zien! Omdat het kan![]()
Sure maar zelfs voor de bber is het belangrijk juist ook daarvoor, het draait er om dat je spier geschokt word. En dat gebeurd op den duur niet meer door steeds dezelfde rep ranges en steeds dezelfde oefeningen, maar je moet het zelf weten offcourse![]()
nice, nu ff 20 min zonnebank!Heeey Bartje! Je gaat nog steeds lekker zo te zien. Tijdje geleden dat ik hier heb rondgekeken. Hoe staat je gewicht er nu voor en %? Genoten van de zonnebank?
Gaat helemaal super allemaal, op wat blessures na dan. Ik weeg nu 114 kg, laatste vetmeting was 3 weken terug, 17%
, ik moet vrijdag weer ff laten meten, aan alles te voelen is er weer wat af! Ik heb goede hoop in ieder geval.