AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

Eigenlijk hoort het onderhand niet meer...want het is hier doodnormaal! Maar sta er goddammit nog elke keer van te kijken als dit soort volumes over mijn beeldscherm schuiven!

Hard gewerkt weer!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.042
pff wat een cardio weer man en dan heb ik nog geeneens over het waterbed
kijk uit dat je niet teveel doet achter elkaar - pak ook je rust vanweg je blessure

Waterbed sucks:mad: Lichaam voelt echt sterk en energie vol:) Ik heb afgelopen weekend 2 dagen rust gehad, zit goed! Thanks John.

Fly's zijn altijd uitkijken met schouder bro ;)
Misschien zelfs gewoon een tijdje er uit laten, of (als je ze dan echt wil doen) ze enkel gebruiken als opwarming.. ;)

Ja ik wil ze er wel inhouden maar dan gewoon heel licht, voer ik ze gewoon heel langzaam uit, squeeeeeeze those titties style:D

Beetje weinig reps bart, stelt mij teleur vandaag.

:trollface:

Ja ik was moe..... beetje weinig slaap = beetje weinig reps :roflol:

Eigenlijk hoort het onderhand niet meer...want het is hier doodnormaal! Maar sta er goddammit nog elke keer van te kijken als dit soort volumes over mijn beeldscherm schuiven!

Hard gewerkt weer!:D

Haha en ik weet niet beter.... Ik ben er echt aan gewend, zo'n training rop ik met een uurtje weg ook.

Mag ze niet bij jou slapen dan;)
Goed gedaan:D

Laat anders de fly's er even uit.
En t waterbed went wel, na 2 dagen ligt t wel lekker

deftige gewichten :)

barts chickie= nice
barts training=nice

:D:D:D

• #4.048
Laat anders de fly's er even uit.
En t waterbed went wel, na 2 dagen ligt t wel lekker

Nee gewoon lichtjes gaat wel, langzaam en lekker knijpen voor de pomp. Lukt ook met lightweights. Ik hoop het qua waterbed...

Valt nog mee, voel nu de schouder ook weer iets meer dus moet nog voorzichtig zijn

barts chickie= nice
barts training=nice

:D:D:D

Thanks brah:) Het is idd een mooi tjikkie en lief, wie weet de real deal. Dat zal de komende tijd wel weer uitwijzen. Nu gewoon genieten van de leuke momenten.

De training van vandaag.

Buik:
- 180 stoelturns met 30 kg gewicht.
- 150 situps.

Cardio:
- 45 minuten crosstrainer, 625 kcal.
- 30 minuten incline lopen, 495 kcal.

- Totaal, 1120 kcal.

Buik:
- 180 stoelturns met 30 kg gewicht.
- 150 situps.

Heerlijke training, vandaag geen supersets, ik vond een dagje rust voor de armen wel een keer goed:D

Lekkere training met behoorlijk wat cardio.:)

• #4.051
Morgen rug en biceps trainen met mega kleerkast!!! Dan zie ik weer eens hoe het moet:) Dude = big en verry strong! Morgen ben ik ff een dwergje:D
Het is zo fijn om af en toe met iemand te trainen die een pak groter is! Krijg je reuze motivatie van! Doet me eigenlijk weer eens denken dat ik weer eens een meeting moet opzoeken en niet af laten weten!:rolleyes:...maar ja, druk druk!

Succes alvast morgen Bart!:thumbs:

Hondjes??? ik snap het niet meer:(

hahahahaha

Chickie? Wat heb ik gemist? Pics? ??? :(

• #4.055
Chickie? Wat heb ik gemist? Pics? ??? :(

Niks gemist brah, is nog niks aan de hand, beetje daten alleen.

Hondjes??? ik snap het niet meer:(

hahahahaha

Ik ook niet....

Het is zo fijn om af en toe met iemand te trainen die een pak groter is! Krijg je reuze motivatie van! Doet me eigenlijk weer eens denken dat ik weer eens een meeting moet opzoeken en niet af laten weten!:rolleyes:...maar ja, druk druk!

Succes alvast morgen Bart!:thumbs:

So true.

De training:

Latpull behind:
10 x 50 kg
10 x 60 kg
10 x 70 kg
20 x 50 kg

Latpull front small:
10 x 50 kg
10 x 60 kg
10 x 70 kg
20 x 50 kg

Low sitting rows wide:
10 x 50 kg
10 x 60 kg
10 x 70 kg
20 x 50 kg

Low sitting rows small:
10 x 60 kg
10 x 75 kg
12 x 90 kg
20 x 50 kg

BOR:
10 x 50 kg
8 x 90 kg, grip faalde
7 x 90 kg, grip faalde weer...
20 x 20 kg

Biceps:

Incline seated dumbbell curls:
10 x 16 kg
10 x 16 kg
10 x 14 kg
10 x 14 kg

Bendover dumbbell curls - hammer curls ss
12 x 14 kg - 12 x 10 kg
12 x 14 kg - 12 x 10 kg
12 x 14 kg - 7 x 10 kg... leeg

Preacher curls:
12 x 35 kg
12 x 35 kg
Dropset 12 x 50 kg, 7 x 40 kg, 6 x 30 kg, 6 x 20 kg, 4 x 10 kg ... auwaaaa

Oke, die kerel heeft me volledig gesloopt, tijdens die supersets armen ging ik 2 x bijna over de nek :) damn heavy... Hij lette ook continu op de uitvoering dus ik kon niet cheaten niks:mad: Buffel = streng voor bartje...'

Volgende week trainen we weer samen.... Mss meld ik me ziek:rolleyes: hahaha kerel is wacko qua kracht ook.... rows met 120 kg slow uitvoeren met squeeze alsof niks... nu heeft ie dan ook een rug met helicopter platform:D nice

nice hardcore training, hoog volume ook, netjes bart!

Zo niet cheaten maakt het toch altijd wat moeilijker, al is het maar voor je ego :roflol:
Vanwaar de 20 reps?

maar ehm, waarom faalde je grip ???

Lekkere bor. Mss ff straps kopen voor je grip bij de zwaardere gewichten.:)

Terug
Naar boven