Fitness Seller

Bart's trainingslogje

damn, wat een trainingen :o

die cardio zou er bij mij teveel aan zijn iig :d

• Topic Starter Topic Starter
Echt te veel volume man. Waarom doe je dat?

21 setjes voor biceps. Ik doe maar 4 setjes biceps per week :P

Gewoon omdat het moet van mijn trainer. :D

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Sterk hoor bart!

Is je lat pullly behind geen PR?
Die flinke volumes zal wel lekker verzuren,vind het in ieder geval erg knap man!

Thanks, nu je het zegt. Volgens mij wel idd, alert man:D Ik ben idd nu nog leeg moe maar voldaan.

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

damn, wat een trainingen :o

die cardio zou er bij mij teveel aan zijn iig :d

Thanks, zijn idd heftig te noemen. Die cardio moet ook altijd op pure wilskracht. Daar moet ik me echt toe zetten. Zo lang het werkt is dat wel te doen.

Wauw!

Wie is je trainer dan?

Ik denk dat je jezelf zal overtrainen als je dit volume lang vasthoudt man.

No worry's mate! Mijn trainers hebben bij elkaar bijna 60 jaar top bodybuilding ervaring. Daarnaast luister ik goed naar mijn lichaam hoor, maar ga wel elke keer tot het uiterste. De ene dag ligt het uiterste wat hoger dan de andere:D

BTW, dit schema duurt nog maar een weekje, dan krijg ik een kort krachtschema, heb zelf al besloten dat ik dan de cardio wat omhoog gooi. Moet wel die 2 uur per dag blijven halen natuurlijk:D

---------- Toegevoegd om 23:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------

Ja dat dacht ik ook toen de training er op zat en ik lekker aan het genieten was van een choco/cocos shake:D Damn die was lekkah, net een bounty!

bountyshake... eens onthouden ;)

Wooow Bart idd wat een volume!!

Ben benieuwd naar je nieuwe schema...wat is je persoonlijke voorkeur voor aantal reps enzo?

Ik heb echt een schurfthekel aan zoveel reps doen:D Ik loop al te piepen op 12 reps, laat staan al die 20ers van jou:)

Echt goed bezig, met al die cardio erbij, heb respect voor zoveel discipline:)!

No worry's mate! Mijn trainers hebben bij elkaar bijna 60 jaar top bodybuilding ervaring. Daarnaast luister ik goed naar mijn lichaam hoor, maar ga wel elke keer tot het uiterste. De ene dag ligt het uiterste wat hoger dan de andere:D

BTW, dit schema duurt nog maar een weekje, dan krijg ik een kort krachtschema, heb zelf al besloten dat ik dan de cardio wat omhoog gooi. Moet wel die 2 uur per dag blijven halen natuurlijk:D

Mja ik heb eens met Ibo (ook pro) meegetraind en die had me een schema meegegeven met een stuk of 5 of 6 oefeningen voor benen met allemaal enorm veel setjes. Ik heb dat een tijdje gedaan maar niet het idee gekregen dat ik behalve kots neigingen er meer uit haalde dan mijn lage volume trainingen.

Maar goed ik mag dan wel niet helemaal achter jouw manier van trainen staan, maar je bent wel erg gedisciplineerd! En daar heb ik sowieso al immens respect voor ;)

bountyshake... eens onthouden ;)

Ja die is echt lekker meid, een aanrader.:D

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Wooow Bart idd wat een volume!!

Ben benieuwd naar je nieuwe schema...wat is je persoonlijke voorkeur voor aantal reps enzo?

Ik heb echt een schurfthekel aan zoveel reps doen:D Ik loop al te piepen op 12 reps, laat staan al die 20ers van jou:)

Echt goed bezig, met al die cardio erbij, heb respect voor zoveel discipline:)!

Nou meid,ik heb niks te vertellen, ik heb dik 8 maanden terug mijn lot in de handen gelegd van mijn trainer en beloofd onvoorwaardelijk zijn schema's te gaan doen. Dus wat ik leuk vind is niet aan de orde. haha.

Mocht ik kiezen dan vind ik 12, 10, 8, 6 setjes wel lekker. Gaat lekker snel en zijn niet zo slopend als die 2 x 20 er achter.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Mja ik heb eens met Ibo (ook pro) meegetraind en die had me een schema meegegeven met een stuk of 5 of 6 oefeningen voor benen met allemaal enorm veel setjes. Ik heb dat een tijdje gedaan maar niet het idee gekregen dat ik behalve kots neigingen er meer uit haalde dan mijn lage volume trainingen.

Maar goed ik mag dan wel niet helemaal achter jouw manier van trainen staan, maar je bent wel erg gedisciplineerd! En daar heb ik sowieso al immens respect voor ;)

Nou Jay, ik heb ook vaak zat kots neigingen gehad tijdens die trainingen man. Zeker in het begin zag ik het vaak niet zitten, moest echt doorbijten. Ik ben er wel echt sterker van geworden moet ik bekennen, daarbij heb ik laatste 3 maanden enorm veel kilo's verloren en vet verbrand. Werkt echt goed voor het cutten die 2 x 20.

Thanks voor je respect!

Bart ben je er vanavond ook zo rond 18.30uur?

Gr. Stef

Yes, dan ben ik er. Ik mag heerlijk borst-triceps gaan doen. Kun je mooi ff spotten als ik incline dumbbell press moet doen!

Ja Arno is er waarschijnlijk ook, bij ons is het borst, schouders en benen.
En daarna ga ik nog een uur cardio doen waarschijnlijk. Ik help wel effe met die dumbbell press, pak wel die van 50 hé dan zal ik extra goed spotten;)

Krijg zó zin om mee te doen met jullie... het is dat het weer het niet toelaat ;)
Binnenkort wel een keer samen trainen?

Ja Arno is er waarschijnlijk ook, bij ons is het borst, schouders en benen.
En daarna ga ik nog een uur cardio doen waarschijnlijk. Ik help wel effe met die dumbbell press, pak wel die van 50 hé dan zal ik extra goed spotten;)

Howus, die 50tigers komen volgend jaar wel een keer. Ik moet vanavond weer die 2 x 20 reps maken dus ga niet toppen kerel.:D Ik zie je straks.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

Gendt, tussen Arnhem en Nijmegen in.

Nou die zilveren lucht is verdwaald denk ik..... Waar zat je nou man,file??

Ik ben net terug van wederom een die hard training.

10 min crosstrainer, 137 cal.

Benchpress, weer proberen.
10 x 60 kg, voelde echt niet goed dus omlaag dat gewicht.
12 x 50 kg, voelde beter.
10 x 50 kg
8 x 50 kg
6 x 50 kg
20 x 40 kg
20 x 40 kg

Incline dumbbell press:
12 x 20 kg
10 x 22 kg
8 x 24 kg
6 x 26 kg
20 x 18 kg
20 x 18 kg

Pressmachine:
12 x 50 kg
10 x 55 kg
8 x 60 kg
6 x 65 kg
20 x 40 kg
20 x 40 kg

Peckdeck:
12 x 75 kg
10 x 75 kg
8 x 75 kg
6 x 75 kg
20 x 50 kg
20 x 50 kg

Triceps:

Pulldown ez bar:
12 x 25 kg
10 x 30 kg
8 x 45 kg
6 x 40 kg
20 x 20 kg
20 x 20 kg

Frenchpress ez bar:
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 40 kg
20 x 30 kg, 17 gehaald.
20 x 30 kg, 15 gehaald.

Reverse pulldown ez bar:
12 x 25 kg
10 x 30 kg
8 x 35 kg
6 x 40 kg
20 x 25 kg
20 x 25 kg

Triceps rope pulldown:
12 x 15 kg
12 x 10 kg
12 x 10 kg
12 x 10 kg
12 x 10 kg

Na de training nog een half uur los gegaan op de loopband, heb de blaren op mijn poten, haha, maar wel weer 374 cal verbrand op dat onding.

Terug
Naar boven