Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt te veel volume man. Waarom doe je dat?
21 setjes voor biceps. Ik doe maar 4 setjes biceps per week![]()

Sterk hoor bart!
Is je lat pullly behind geen PR?
Die flinke volumes zal wel lekker verzuren,vind het in ieder geval erg knap man!
Ik ben idd nu nog leeg moe maar voldaan.damn, wat een trainingen
die cardio zou er bij mij teveel aan zijn iig :d
Wie is je trainer dan?
Ik denk dat je jezelf zal overtrainen als je dit volume lang vasthoudt man.

Damn die was lekkah, net een bounty!
Ik loop al te piepen op 12 reps, laat staan al die 20ers van jou
!No worry's mate! Mijn trainers hebben bij elkaar bijna 60 jaar top bodybuilding ervaring. Daarnaast luister ik goed naar mijn lichaam hoor, maar ga wel elke keer tot het uiterste. De ene dag ligt het uiterste wat hoger dan de andere
BTW, dit schema duurt nog maar een weekje, dan krijg ik een kort krachtschema, heb zelf al besloten dat ik dan de cardio wat omhoog gooi. Moet wel die 2 uur per dag blijven halen natuurlijk

Wooow Bart idd wat een volume!!
Ben benieuwd naar je nieuwe schema...wat is je persoonlijke voorkeur voor aantal reps enzo?
Ik heb echt een schurfthekel aan zoveel reps doenIk loop al te piepen op 12 reps, laat staan al die 20ers van jou
Echt goed bezig, met al die cardio erbij, heb respect voor zoveel discipline!
Mja ik heb eens met Ibo (ook pro) meegetraind en die had me een schema meegegeven met een stuk of 5 of 6 oefeningen voor benen met allemaal enorm veel setjes. Ik heb dat een tijdje gedaan maar niet het idee gekregen dat ik behalve kots neigingen er meer uit haalde dan mijn lage volume trainingen.
Maar goed ik mag dan wel niet helemaal achter jouw manier van trainen staan, maar je bent wel erg gedisciplineerd! En daar heb ik sowieso al immens respect voor![]()
Bart ben je er vanavond ook zo rond 18.30uur?
Gr. Stef
Yes, dan ben ik er. Ik mag heerlijk borst-triceps gaan doen. Kun je mooi ff spotten als ik incline dumbbell press moet doen!

Krijg zó zin om mee te doen met jullie... het is dat het weer het niet toelaat
Binnenkort wel een keer samen trainen?
Ja Arno is er waarschijnlijk ook, bij ons is het borst, schouders en benen.
En daarna ga ik nog een uur cardio doen waarschijnlijk. Ik help wel effe met die dumbbell press, pak wel die van 50 hé dan zal ik extra goed spotten![]()
Ik zie je straks.
Ik PM je binnenkort voor een date
(wil ik die zilveren lucht ook wel eens zien trouwens...)
Ik vind van nietDwarf kom je van ver of niet?
Er worden bij ons steeds meer dbb meetings georganiseert geloof ik