MuscleMeat

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben zo jaloer op jouw neckpress. Ik kan die oefening niet uitvoeren, met alleen stang schiet het me al in de schouder. Ik pak dan voortaan gewoon de machine daar schuin tegenover. Ik ben er vanavond ook weer.

Ik ben zo jaloer op jouw neckpress. Ik kan die oefening niet uitvoeren, met alleen stang schiet het me al in de schouder. Ik pak dan voortaan gewoon de machine daar schuin tegenover. Ik ben er vanavond ook weer.

Bedoel je de smith machine? of de sholderpress machine?

Ik heb vanmiddag van 1500 tot 1700 me zelf weer vermaakt in de gym.

20 minuten crosstrainer, 264 cal.

60 minuten loopband, 750 cal, alle standjes gehad op dat ding:D Blaren jonguh!:D

Verder nog wat buikoefeningen.

Was weer een intensief dagje.

Goed bezig Bart! Heb je ergens nog update pics staan?

'

Thanks kerel, laatste foto is van begin december, die staat in de foto topic. Dat is een foto met mij april, september, december.

Je foto's even bekeken. Wat een vet is er al af zeg. En dat in niet eens een jaar. Je haalt volgens mij echt alles eruit wat erin zit. Super man. Ik dacht dat ik van ver moest komen met mijn beginlichaam, maar jij moet echt van ver komen.
Dat je er gaat komen is wel zeker met jouw instelling, kan echt bijna niet geloven hoeveel vet er al af is :D.

Ik kan het zelf ook nog niet echt beseffen hoor, als ik die foto;s zie en de riemen en kleren die me allemaal te strak zaten.... pfff das echt een hoop idd. Ik denk dat ik het besef pas echt krijg als ik mijn doel hebt bereikt of zo.

Laatst bewerkt:
Jij bent echt weer super bezig geweest Bart! Weet verder niet zoveel erover te zeggen,,,gewoon klasse!

Ik kan het zelf ook nog niet echt beseffen hoor, als ik die foto;s zie en de riemen en kleren die me allemaal te strak zaten.... pfff das echt een hoop idd. Ik denk dat ik het besef pas echt krijg als ik mijn doel hebt bereikt of zo.
ik ben b\an dat je tegen die tijd je doelen bijstelt... dat probleemheb ik nu...:o
kledingmaat 36 is niet genoeg, wil gespierder en slanker.

Bedoel je de smith machine? of de sholderpress machine?
In de smith, die andere pak ik al wel lekker zwaar maar de neckpress kan ik gewoon niet. Dat is de enigste oefening die ik niet kan uitvoeren:mad:.

Ik heb dit ook, echt precies hetzelfde. Is geloof ik wel normaal, meerdere mensen hebben dit. Maar als je af en toe in de spiegel kijkt, complimentjes hoort weet je weer dat je ****ing goed bezig bent:D

BTW vanavond zijn Arno en ik er weer rond 18.15uur.

Zo die cardio van gisteren heeft er in gehakt, wat ging de training van vandaag moeilijk zeg.... Ook flink last van de rug door dat incline lopen van gisteren.

Met pijn en moeite 10 min crosstrainer, 126 cal.

10 minuten buikoefeningen.

Rug:

Deadlift:
12 x 100 kg, voelde helemaal niet goed onder in de rug... gewicht omlaag!
10 x 60 kg
8 x 60 kg
6 x 60 kg

Latpully behind:
12 x 60 kg
10 x 65 kg
8 x 70 kg
6 x 75 kg

Sitting rowing small:
12 x 50 kg, rug voelde niet echt lekker dus rug gestrekt gehouden en niet te zwaar.
10 x 55 kg
8 x 60 kg
6 x 65 kg, moet zeggen dat het nog vies tegen viel met gestrekte rug.

Sitting rowing wide machine:
12 x 50 kg
10 x 55 kg
8 x 60 kg
6 x 65 kg

Biceps:

Barbell curls olympia bar:
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 45 kg

Machine curls ez bar:
12 x 33 kg
10 x 38 kg
8 x 43 kg
6 x 48 kg

Preacher curls:
12 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 45 kg
6 x 50 kg

Dumbbell concentration curls:
3 x 15 x 7 kg linkerarm
3 x 15 x 7 kg rechterarm

Na de training zat ik er helemaal doorheen, geen cardio meer gedaan. Hopelijk morgen minder last van de rug, voelt aan als gewone spierpijn en geen blessure dus zal wel goed komen.

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Ik heb dit ook, echt precies hetzelfde. Is geloof ik wel normaal, meerdere mensen hebben dit. Maar als je af en toe in de spiegel kijkt, complimentjes hoort weet je weer dat je ****ing goed bezig bent:D

BTW vanavond zijn Arno en ik er weer rond 18.15uur.[/QUOTE]

Nou dan zie ik je niet meer dit jaar kerel, ik begin vandaag aan een reeks van 7 avonddiensten, train morgenvroeg en vrijgochtend nog en dan ga ik heerlijk genieten van een weekje rust!:D

BTW vanavond zijn Arno en ik er weer rond 18.15uur.

Nou dan zie ik je niet meer dit jaar kerel, ik begin vandaag aan een reeks van 7 avonddiensten, train morgenvroeg en vrijgochtend nog en dan ga ik heerlijk genieten van een weekje rust!:D[/QUOTE]

Geniet van je weekje rust, je hebt het verdiend. Begin je volgend jaar meteen met een nieuw rustiger schema?

Geniet van je weekje rust, je hebt het verdiend. Begin je volgend jaar meteen met een nieuw rustiger schema?[/QUOTE]

Thanks dat gaat helemaal goed komen.

Ik heb met Jan gesproken en het wordt een 12, 10, 8, 6 krachtschema. Ik heb zelf besloten dat ik de overige tijd ga aanvullen met cardio dan. Wil wel in april op minimaal 16% staan.

Vanmorgen borst en triceps training gehad,

5 min crosstrainer, 68 cal.

Benchpress:
12 x 50 kg
10 x 50 kg
8 x 50 kg
6 x 50 kg

Incline dumbbell pres:
12 x 24 kg
10 x 26 kg
8 x 28 kg
9 x 30 kg, 3 extra omdat het kon

Incline dumbbell fly's:
12 x 14 kg
10 x 14 kg
8 x 16 kg
6 x 18 kg

Peckdeck:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg

Triceps:

Pulldown ez bar:
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 45 kg

Triceps machine:
12 x 25 kg
10 x 30 kg
8 x 35 kg
6 x 40 kg

Reverse pulldown ez bar:
12 x 30 kg
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 45 kg

Triceps rope pulldown:
12 x 15 kg
12 x 15 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg

Training ging bijzonder goed, voelde me sterk.

Na de training nog 15 minuten buik oefeningen gedaan.

20 minuten incline op de loopband, 230 cal.

heb je met die peckdeck geen last van je schouder dan?

Zo vandaag de laatste dag rustig aan gedaan.

10 min crosstrainer, 135 cal
10 min fietsen, 95 cal
10 min loopband, 125 cal
15 min buikoefeningen

Schouders:

Nekpress:
12 x 95 kg
10 x 95 kg
8 x 95 kg
6 x 95 kg

Shrugs in de smithmachine:
12 x 105 kg
12 x 105 kg
12 x 105 kg
12 x 105 kg

Vinde shrugs met dumbbells toch lekkerder gaan. Maar goed, hierna was ik er klaar mee. Ik denk mooi geweest, nu genieten van een weekje rust.

Ik wens jullie allemaal fijne dagen en een knallend uiteinde, dat jullie allemaal jullie doelen in 2011 mogen gaan verwezelijken.

3 januari begin ik weer met trainen.

cheers

Die neckpress is sterk! Is dat freeweight of op een apparaat? En geen last daarbij?

Terug
Naar boven