XXL Nutrition

Bart's trainingslogje

Met dit weer kun je het niemand kwalijk nemen dat een reis niet lukt... ;)
ik was vandaag zo chagerijnig dat ik de sportschool links heb laten liggen...

• Topic Starter Topic Starter
Nou hij woont ongeveer 5 km van de sportschool af, whaha. Maar ik vind het niet erg. Ben gewend alleen te trainen en had gezellige dames naast me tijdens de cardio.

Nou ja sorrie Bart kon vrijdag niet komen.
Moest ineens wat dingen doen, en daarna etentje hiero dus veelste gezellig plus het sneeuwde ook nog is. Ja jij hebt een auto:rolleyes:

Iig ben zaterdag ondanks de sneeuw toch gaan sporten en vandaag ook, kon haast nergens door heen komen met die sneeuw hier.

Volgende week trainen we wel een keer samen Bart komt goed;).

Iedereen fijne sneeuwdagen gewenst, jij ook Dwarf;).

shit happens Stef, komt goed komende week, train morgenavond ff een uurtje, moet nog weg daarna.

Rest van de week 's ochtends.

cheers en fijne sneeuwdagen bestaan niet! Rot spul is het.

Zolang het niet glad is dan is het leuk :D

Nou ik moest net naar mijn werk rijden en kan je mededelen dat het wit en glad was! Boys will be boys dus de handrem is meerdere malen door mij getest:D

Ik heb een slecht weekend gehad, te veel gesnoept... grrr. Morgen ff slapen en dan weer knallen in de gym en de voeding weer strikt. Ik had afgelopen vrijdag met de training amoniageur om me heen... Voor het eerst dat ik mijn eiwit carbs verhouding niet op orde had. Damn wat een gore lucht is dat:D

Nou ik ga nog even laatste nachtdienst wegwerken, sweet dreams to you all.

Nou ik moest net naar mijn werk rijden en kan je mededelen dat het wit en glad was! Boys will be boys dus de handrem is meerdere malen door mij getest:D

Ik heb een slecht weekend gehad, te veel gesnoept... grrr. Morgen ff slapen en dan weer knallen in de gym en de voeding weer strikt. Ik had afgelopen vrijdag met de training amoniageur om me heen... Voor het eerst dat ik mijn eiwit carbs verhouding niet op orde had. Damn wat een gore lucht is dat:D

Amoniageur kan ook komen door mangesium te kort. Ik had dat ook een tijdje terwijl ik zelfs voor de training nog 50 gram maltodextrine nam, maar toen ik een mangesium supplement nam was het vrij snel weg

Volgens Jan moest ik ook al rekening houden dat het vet% wel 3%gaat steigen komende maanden:rolleyes:. Ik hoop het iig niet.

Zo vandaag benen getraint, viel tegen na de nachtdiensten en met maar 3 uur slaap.

Squaten:
12 x 100 kg
10 x 110 kg
8 x 120 kg
6 x 130 kg

Legpress:
12 x 270 kg
10 x 310 kg
8 x 340 kg
6 x 380 kg

Hacksquat:
12 x 110 kg
10 x 110 kg
8 x 110 kg
6 x 110 kg

Legextensions:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg

Hamstring curlls:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg

Seated calf raises:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg

Na de training nog 15 minuten buikoefeningen gedaan.

Heb 3 dagen geen eieren genomen en ben van de amonia lucht af, en mijn scheetjes ruiken ook weer menselijk. Haha, morgen weer beginnen met de eitjes, ik mis het shockerende effect dat mijn luchtjes bij anderen te weeg brengt.

Wat een volume weer. Beestachtige training hoor :). Hoe doe je de hack squat? Met losse barbell of machine?

Thanks man, hacksquat is een machine. Kun je dat met een losse barbell doen uberhaubt? Is schuin omhoog namelijk.

Ik doe het altijd met losse barbell. Check de laatste post van mijn log, daar staat een filmpje. Niet mijn eigen filmpje, maar wel een goed voorbeeld. Is wel anders met losse barbell dan met een machine. Zelf nog nooit met een machine gedaan maar met een losse barbell lijkt me iets zwaarder als ik het zo zie.

6x380 valt inderdaad een beetje tegen.:o Ben ik niet van je gewend:p
De legpress bij mijn sportschool gaat niet eens zo zwaar ghehe.
Er zijn niet veel lui die jou dat nadoen Bart;) dus kop op, nie ouwehoere:D

Ik doe het altijd met losse barbell. Check de laatste post van mijn log, daar staat een filmpje. Niet mijn eigen filmpje, maar wel een goed voorbeeld. Is wel anders met losse barbell dan met een machine. Zelf nog nooit met een machine gedaan maar met een losse barbell lijkt me iets zwaarder als ik het zo zie.

Jooo mooi man, had ik nog nooit gezien zo. Die manier is killing voor je onderarmen en grip. Aangezien het een benen training betreft prefereer ik toch de machine. De manier van dat filmpje is wel zwaarder als ik het zo zie. Al moet je de hacksquat machine ook niet onderschatten:D

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

6x380 valt inderdaad een beetje tegen.:o Ben ik niet van je gewend:p
De legpress bij mijn sportschool gaat niet eens zo zwaar ghehe.
Er zijn niet veel lui die jou dat nadoen Bart;) dus kop op, nie ouwehoere:D

Whaha, ik zal niet meer klagen....:D

Hehe, ja ik doe de hack squat met losse barbell omdat ik thuis train en geen squat rack heb. Ik moet zeggen dat je je quads enorm goed voelt op die manier.
Machine heb ik nog nooit geprobeerd maar ziet er ook altijd wel bruut uit :).
Losse hack squat is inderdaad wel zwaar voor je onderarmen en grip.

die beentrainingen van jou blijven toch wel brutaal hoor :p

die beentrainingen van jou blijven toch wel brutaal hoor :p

Ja uiteindelijk moeten de overige trainingen ook zo brutaal worden:D

Vandaag schouders, cardio en buik gedaan.

10 min crosstrainer, 132 cal
20 min buikoefeningen

Schouders.

Nekpress machine:
12 x 75 kg
10 x 85 kg
8 x 95 kg
6 x 95 kg

Side raises dumbbells:
12 x 12 kg
10 x 14 kg
8 x 16 kg
6 x 14 kg

Frontpress machine:
12 x 75 kg
10 x 75 kg
8 x 85 kg
6 x 85 kg

Upright rowing ez bar:
12 x 23 kg
10 x 28 kg
8 x 33 kg
6 x 38 kg

Peckdeck achterkant schouder:
12 x 40 kg
10 x 45 kg
8 x 50 kg
6 x 55 kg

Dumbbell shrugs:
12 x 38 kg
12 x 38 kg
12 x 38 kg
12 x 38 kg

Na de training nog een half uur incline op de loopband, 380 cal.

Ging lekker, straks om 1500 uur nog ff een uurtje cardio, hoppa.

Je gaat weer lekker Bart. Knap dat je vanmiddag weer lekker een uurtje cardio erbij plakt zeg!

Terug
Naar boven