Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met dit weer zou ik dat niet durven fietsen....Nou hij woont ongeveer 5 km van de sportschool af, whaha. Maar ik vind het niet erg. Ben gewend alleen te trainen en had gezellige dames naast me tijdens de cardio.

.
.Jij ook fijne sneeuwdagen

Nou ik moest net naar mijn werk rijden en kan je mededelen dat het wit en glad was! Boys will be boys dus de handrem is meerdere malen door mij getest
Ik heb een slecht weekend gehad, te veel gesnoept... grrr. Morgen ff slapen en dan weer knallen in de gym en de voeding weer strikt. Ik had afgelopen vrijdag met de training amoniageur om me heen... Voor het eerst dat ik mijn eiwit carbs verhouding niet op orde had. Damn wat een gore lucht is dat
Nou ik ga nog even laatste nachtdienst wegwerken, sweet dreams to you all.
Nou ik moest net naar mijn werk rijden en kan je mededelen dat het wit en glad was! Boys will be boys dus de handrem is meerdere malen door mij getest
Ik heb een slecht weekend gehad, te veel gesnoept... grrr. Morgen ff slapen en dan weer knallen in de gym en de voeding weer strikt. Ik had afgelopen vrijdag met de training amoniageur om me heen... Voor het eerst dat ik mijn eiwit carbs verhouding niet op orde had. Damn wat een gore lucht is dat
Nou ik ga nog even laatste nachtdienst wegwerken, sweet dreams to you all.
. Ik hoop het iig niet.Wat een volume weer. Beestachtige training hoor. Hoe doe je de hack squat? Met losse barbell of machine?
Thanks man, hacksquat is een machine. Kun je dat met een losse barbell doen uberhaubt? Is schuin omhoog namelijk.
Ik doe het altijd met losse barbell. Check de laatste post van mijn log, daar staat een filmpje. Niet mijn eigen filmpje, maar wel een goed voorbeeld. Is wel anders met losse barbell dan met een machine. Zelf nog nooit met een machine gedaan maar met een losse barbell lijkt me iets zwaarder als ik het zo zie.

6x380 valt inderdaad een beetje tegen.Ben ik niet van je gewend
De legpress bij mijn sportschool gaat niet eens zo zwaar ghehe.
Er zijn niet veel lui die jou dat nadoen Bartdus kop op, nie ouwehoere
![]()

. die beentrainingen van jou blijven toch wel brutaal hoor![]()