XXL Nutrition

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
Die neckpress is sterk! Is dat freeweight of op een apparaat? En geen last daarbij?

Beetje van beide, het is een machine maar die kan maar tot 75 kg, ik hang er wat schijven bij aan. Het apparaat is niet te vergelijken met losse barbells of de smithmachine. Heeft ook te maken dat je met deze machine niet zo diep kunt gaan, op dit moment een voordeel voor mij, als ik wel te diep ga dan speelt gelijk mijn schouder op.

Je was ook wel toe aan een rustige training denk ik bart:P
109 kg zie ik staan,erg goed hoor.

Wanneer komen de nieuwe pics,volgend jaar januari?
Prettige dagen en geniet het weekend maar even van het eten.

Je was ook wel toe aan een rustige training denk ik bart:P
109 kg zie ik staan,erg goed hoor.

Wanneer komen de nieuwe pics,volgend jaar januari?
Prettige dagen en geniet het weekend maar even van het eten.

Ja vorige week 109 idd, afgelopen ochtend weer 110... Maar wie weet volgende week 108. Haha.

Ik moet gewoon werken komende dagen, avonddienst. gaat gewoon bakkie kip en rijst mee en groente en zo. Dat werken met deze dagen helpt me wel aan de juiste voeding te houden:D

Foto;s denk ik pas weer in maart/april ergens, niet elke maand dan ze je toch weinig verschil. Ik wil maart april zo rond de 95 wegen met 16 procent vet, dan foto's en dan clean bulken met die handel.

Ja vorige week 109 idd, afgelopen ochtend weer 110... Maar wie weet volgende week 108. Haha.

Ik moet gewoon werken komende dagen, avonddienst. gaat gewoon bakkie kip en rijst mee en groente en zo. Dat werken met deze dagen helpt me wel aan de juiste voeding te houden:D

Foto;s denk ik pas weer in maart/april ergens, niet elke maand dan ze je toch weinig verschil. Ik wil maart april zo rond de 95 wegen met 16 procent vet, dan foto's en dan clean bulken met die handel.

Dat scheelt idd,Ga zo door,dan komt dat zeker goed!:cool:

Jij ook fijne dagen kerel.
na die week rust sta je vast weer te springen om te trainen.
ik ga 2e kerstdag wel nog ffies, ik heb wat in te halen.
sie joe!

Hele prettige kerstdagen, geniet ervan!

Hey Bart! Een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst man. Lekker een weekje rust gehad lees ik? En nu weer knallen natuurlijk!
Gaat een mooi jaar worden he! :woot:

Ha Bart

Hoe gaat het, vanavond trainen(18.30uur)?
Eindelijk is ie weer open, het slaat helemaal nergens op(1.5 week dicht:mad:).
2011 gaan we knallen, ik heb mijn voeding al aangepast.
Ga jij nog dingen veranderen?

1,5 week dicht wtf?! ik had meteen een andere sportschool gezocht

ik word al gek als het 1 dag dicht is man

nvm

Laatst bewerkt:
In de zomer zitten ze 2 weken dicht, ben je net een week(zoals ik) op vakantie dan kun je 3 weken niet trainen:mad: bummer.

Heb ik thuis maar een beetje lopen joggen,dippen, buikspier oefeningen gedaan. Dit jaar maar eens voor die 2 weken een andere sportschool opzoeken.

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:40 ----------

Ik ook, ik baalde als een gek.

Ja of gewoon helemaal overstappen. Slaat toch nergens op zulke praktijken? Alsof je niet effe een paar mensen kan regelen die de boel openhouden die dagen.

Goed bezig

Laatst bewerkt:
Inmiddels wordt je al aardig bekend op DBB Bart, tijd om ook jou log te volgen.
Abbo. :thumb:

Holy crab, wat gebeurd er allemaal in mijn logje. haha, jooo welkom.

Ja ik heb 9 dagen bij kunnen komen, ik heb er geen moeite mee als ze dicht gaan. Heb ook een leuk alternatief (home gym van mijn neefje).

Zo maar afgelopen avond ben ik dus weer begonnen. Benen stond er op het programma. Nieuw schema voor de komende 3 maanden.

10 min crosstrainer, 159 cal. Hoppa, gelijk nieuw pr op dat onding.

Squaten:
12 x 100 kg
10 x 110 kg
8 x 120 kg
2 x 140 kg
2 x 140 kg, foei foei, mijn hamlappenstrings deden wat moeilijk.

45 graden legpress:
12 x 270 kg
10 x 310 kg
8 x 340 kg
2 x 380 kg
2 x 420 kg

Hacksquat:
12 x 85 kg
10 x 110 kg
8 x 135 kg (PR)
2 x 155 kg (PR)
2 x 155 kg

Leg extensions:
12 x 75 kg
10 x 85 kg (PR)
8 x 95 kg (PR)
2 x 95 kg
2 x 95 kg

Sitting Hamstring curls:
12 x 75 kg
10 x 85 kg
8 x 85 kg (PR)
2 x 85 kg
2 x 85 kg

Frontsquaten was de bedoeling maar lukte niet echt, komt goed, meer oefenen... Ik was aan het kloten met houding e.d.

Seated calf raises:
12 x 75 kg
10 x 75 kg
8 x 95 kg (PR)
4 x 95 kg
2 x 95 kg

Standing calf raises:
12 x 150 kg
10 x 150 kg
8 x 150 kg
2 x 150 kg
2 x 150 kg

Sodeju, mijn benen zijn kapoet......

Training was zwaar maar meerdere pr's gezet, ben er tevreden mee. Morgenvroeg zal de training niet mee gaan vallen verwacht ik. haha.

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Dat is het hem nou juist, ze vertrouwen niemand heb ik het idee(er wordt ook niemand aangenomen). Plus nog het feit dat het super duur is. Meerdere mensen vinden het nergens op slaan, vroeger(>5jaar terug) was het veel drukker. Om deze rede zijn er ook veel mensen vertrokken en nu nog steeds. Ze veranderen jammer genoeg niets.

Niet Neuluh maar trainen jij:D

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Inmiddels wordt je al aardig bekend op DBB Bart, tijd om ook jou log te volgen.
Abbo. :thumb:

Welkom Ace!

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Ha Bart

Hoe gaat het, vanavond trainen(18.30uur)?
Eindelijk is ie weer open, het slaat helemaal nergens op(1.5 week dicht:mad:).
2011 gaan we knallen, ik heb mijn voeding al aangepast.
Ga jij nog dingen veranderen?

Ik heb een nieuw schema nu tot maart, blijf nog tot april in de cut ongeveer. Schema zitten wat nieuwe oefeningen bij en qua sets is het nu 12, 10, 8, 2 x 2 op max. Hopelijk trekt mijn schouder het een beetje, week rust heeft niet veel geholpen. Ach door knallen dan maar.:D

Wat een training weer!
Ben benieuwd naar je foto's in april/maart!

Hey Bart! Een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst man. Lekker een weekje rust gehad lees ik? En nu weer knallen natuurlijk!
Gaat een mooi jaar worden he! :woot:

Jij ook meid en so ie so iedereen de beste wensen, Dat alle doelen bereikt mogen gaan worden. Ik ga in ieder geval hard mijn best doen om mijn doelen te behalen. Gewoon weer een heel jaar de tijd om te knallen:D Ik heb idd een week rust gehad, was best lekker....

Schouders en cardio gedaan vanochtend.

10 min crosstrainer: 121 cal.

Buikoefeningen, 10 minuten.

Nekpress smithmachine:
12 x 20 kg
12 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 40 kg
2 x 50 kg
2 x 60 kg

Side raises dumbbells:
12 x 12 kg
10 x 14 kg
8 x 16 kg
2 x 18 kg, sloeg nergens op
2 x 16 kg

Militairy press smithmachine:
12 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 50 kg
2 x 60 kg
2 x 70 kg

frontraises dumbbells:
12 x 12 kg
10 x 14 kg
8 x 16 kg
2 x 18 kg PR
2 x 20 kg PR

Dumbbell shrugs:
12 x 38 kg
10 x 42 kg PR
8 x 46 kg PR
2 x 50 kg PR
2 x 50 kg

Na de training nog 20 minuten incline gelopen, 251 cal.

Nette training Bart! Lekker om die 2 max setjes te doen? Ben je van plan om elke keer cardio erbij te doen?

kerel!
goeie training weer! al bijgekomen van al het gerust?
De beste wensen :D

Terug
Naar boven