XXL Nutrition

Bart's trainingslogje

Kiek em goan. Lekkere rows Bart en een mooie overwinning gehaald. Cheers mate.:)

hard gewerkt op de calorieen

Mooie training Bart! En je knalt ook nog aardig door met die losse trainingen buik+cardio:thumbs:

Je bent wel de bufste van je team als ik het zo zie of niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.705
hard gewerkt op de calorieen

Ja moet ook:D

Mooie training Bart! En je knalt ook nog aardig door met die losse trainingen buik+cardio:thumbs:

Je bent wel de bufste van je team als ik het zo zie of niet?

Thanks kerel, ja klopt ik ben de bufste idd maar dat zijn de props meestal wel bij rugby:D

Vanavond hebben we een belangrijke rugby wedstrijd, spelen thuis tegen de EVRC the Wallaby's en we moeten winnen om niet in de degradatie zone te komen. Daarom ga ik nu niet trainen en bewaar ik alle energie voor de match. van 1200 tot 2000 ff werken en dan gelijk door na de wedstrijd, nice!

• #4.706
Nou dat was me het wedstrijdje wel weer, verzwikte nek, gekneusde rib, een blauw/paars oor en de standaard pijntjes :roflol: Gotta love it, efkes geen trainen meer voor mij helaas. Das enige nadeel.

okee man....dat is dan wel balen, teminste zo zou ik het zien. valt het eigenlijk wel te combineren?

Shit happens. Suc6 met het herstellen.

Nou dat was me het wedstrijdje wel weer, verzwikte nek, gekneusde rib, een blauw/paars oor en de standaard pijntjes :roflol: Gotta love it, efkes geen trainen meer voor mij helaas. Das enige nadeel.

Klote man, las het al op fb, sterkte en beterschap.;)

okee man....dat is dan wel balen, teminste zo zou ik het zien. valt het eigenlijk wel te combineren?

Mijns inziens niet, zou er niet aan moeten denken een maand niet te kunnen trainen door een blessure opgelopen bij het rugby.:(

lekkere wedstrijd gedraaid :p beterschap

Whaha klote man, ik weet hoe t voelt, heb aan american football ook een gekneusde rib aan de achterkant overgehouden bijvoorbeeld. Beterschap!

Ojee Bartje! Is het weer zover:eek:

Beterschap:thumbs:

• #4.713

Alles valt te combineren, kwestie van tegenslagen accepteren toch:) Ik wist dat dit kon gebeuren en nu moet ik elke keer lachen om mezelf omdat ik bij elke bewegen knikknak voel bij mij rib... funny shit

Shit happens. Suc6 met het herstellen.

Klote man, las het al op fb, sterkte en beterschap.;)

Mijns inziens niet, zou er niet aan moeten denken een maand niet te kunnen trainen door een blessure opgelopen bij het rugby.:(

Thanks bro! Wat ik al zeg, ik accepteer het gewoon:)

lekkere wedstrijd gedraaid :p beterschap

Nou niet echt, hun scrum was dik 250 kg zwaarder aan manschappen... Dus wij werden als p*ssy's weg gedrukt en daardoor ben ik in de vernieling gegaan, niet alleen was dat lichaamlijk klote maar geesterlijk nog veel erger, ik kan daar helemaal niet tegen:mad:

Whaha klote man, ik weet hoe t voelt, heb aan american football ook een gekneusde rib aan de achterkant overgehouden bijvoorbeeld. Beterschap!

Jah, jij ook ja... Dat voeld wel apart wah. Vooral bij ademen en niezen,... Elke keer als ik moet niezen schijt ik bijna in de broek man :roflol:

Ojee Bartje! Is het weer zover:eek:

Beterschap:thumbs:

Hahaha ja, tis weer eens raak hoor....

Maar nu eerst carnaval weekend:) proost allemaal!

Veel plezier met carnaval vieren.:)

Hee Goeie carnaval he kerel, drink er ook maar een paar van mij want ik sla het over dit jaar.

• #4.716
Zo carnaval en alle gekkigheid zit er ook weer op. Vanaf maandag weer back in trainings modus:)

• #4.719
Hele week uit de running geweest Bart?:rolleyes:

Yep, maar dat had andere oorzaken dan carnaval. A de belangrijkste = dat de gym dicht zat of open was terwijl ik moest werken.. Normaal zitten ze met carnaval de hele week dicht dus is altijd al een rustweekje voor me en B heb ik rust gehouden ivm de gekneusde rib.

Bazige foto! verder geen last van je schouders?

Terug
Naar boven