dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je valt wel aardig uit de boot als je niet kaal bent in je team geloof ik..![]()
ja mooi wahKiek em goan. Lekkere rows Bart en een mooie overwinning gehaald. Cheers mate.![]()

Mooie training Bart! En je knalt ook nog aardig door met die losse trainingen buik+cardio
Je bent wel de bufste van je team als ik het zo zie of niet?

Nou dat was me het wedstrijdje wel weer, verzwikte nek, gekneusde rib, een blauw/paars oor en de standaard pijntjesGotta love it, efkes geen trainen meer voor mij helaas. Das enige nadeel.

okee man....dat is dan wel balen, teminste zo zou ik het zien. valt het eigenlijk wel te combineren?

okee man....dat is dan wel balen, teminste zo zou ik het zien. valt het eigenlijk wel te combineren?
Ik wist dat dit kon gebeuren en nu moet ik elke keer lachen om mezelf omdat ik bij elke bewegen knikknak voel bij mij rib... funny shitKlote man, las het al op fb, sterkte en beterschap.
Mijns inziens niet, zou er niet aan moeten denken een maand niet te kunnen trainen door een blessure opgelopen bij het rugby.![]()

Whaha klote man, ik weet hoe t voelt, heb aan american football ook een gekneusde rib aan de achterkant overgehouden bijvoorbeeld. Beterschap!

proost allemaal!Zo carnaval en alle gekkigheid zit er ook weer op. Vanaf maandag weer back in trainings modus![]()

Hele week uit de running geweest Bart?Zo carnaval en alle gekkigheid zit er ook weer op. Vanaf maandag weer back in trainings modus![]()