- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

eerste training en dan gelijk weer zo'n volumenice !
Triceps weer helemaal ****d-up zo te zienIn de goede zin....haha.
Ps: rope pushdown is het toch?![]()
lots of work weer man
borst aan alle kanten aangepakt

Nee lijkt me een pushdown. Triceps pushen, biceps pullen. Pulldown is lats/biceps en doe je doorgaans zittend.
en fappuh, is dat dan ook pullen....? Na een goeie fappartij voel ik mijn tricpes ook altijd... Neverderless..... het is dus rope pushdownHoppaaaaa daar issie weer. Dat zal je wel gaan voelen morgen na die 1,5 week rust![]()
nice, morgen schouders aanpakkenDas meteen een hele pittige. Goed om je weer aan het metaal te zien.![]()

Er was dus al genoeg getraind!Meer zat er niet in vandaag, was een beetje moe.. vriendin was afgelopen nacht bij me. Low test level was low....![]()

Er was dus al genoeg getraind!
Zeker niks mis met de twee eerste trainingen weer! Goed dat je het rustig *ahum* oppakt!![]()
Tjaaa en die nachtelijke cardio is natuurlijk een prettige gebeurtenis
Ja toch, maar moet ook bekennen dat ik kan merken in kracht dat ik bijna 2 weken niet getraind heb....Tjaaa en die nachtelijke cardio is natuurlijk een prettige gebeurtenis
Ja al weer een aantal weekjes idd... is nice

Geen probleem met het opscharrelen van dames hoor hier..![]()
a penny for your tought, a nickle for a kiss, a dime if you tell me that you love me... fuuuuutttt