AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd met je nieuwe PR!

Thanks Iris, ben er ook echt blij mee. Werd tijd:D

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Jij hebt weer hard geknald Bart. Je gaat ook zeker goed vooruit met de deadlift! Dikke 4 oefeningen nog voor je biceps, knap hoor ;)!

Ja het kon gewoon, voelde me fit en sterk. Dit werkt lekker motiverend ook.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Ah nice, dat is het belangrijkst.. dat je je er goed bij voelt! :)
Gefeliciteerd met je DL PR trouwens, en wat een volume voor je biceps.. Lijkt mij wat overdreven veel, maar ze zullen goed vol gezeten hebben.

Thanks, eindelijk die 150 idd, wel riem om gedaan. Nu op naar die 200 kg.:D. Biceps gingen lekker, volumes e.d. is aan mijn trainer om te bepalen, hij zegt en ik doe!

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Freaking happy mate! Soms heb je van die dagen dan lukt het gewoon.:D

Goeie deadlift!!:)

Vanochtend alleen cardio.

15 minuten crosstrainer: 200 cal.
45 minuten incline lopen: 530 cal.
15 minuten buikoefeningen.

Weinig bijzonders, ja cardio zuigt....haha.

damn ... 45min berg op gelopen ... poe seg

Vandaag toch maar besloten niet te gaan cardio'en. Mijn benen voelen nog niet helemaal tof en morgen bij de PL training wil ik wel knallen natuurlijk.

Dus daggie rust!

damn wat een training:) op hoeveel staat je bf nou, 21?

ben benieuwd:) vooral naar de pics:D

Haha, ik ook, ik heb besloten om 14 april a.s. foto;s er op te zetten. Dan ben ik precies een jaar bezig, mijn doel is dan tussen de 95 a 100 kg te wegen met circa 16 % vetpercentage. Dus ik moet nog flink knallen in de gym om mijn doelen te gaan halen, maar goed dat ik wel van uitdagingen hou.:D

Maar goed, verwacht geen mega gespierd lijf, dat komt jaar er na wel, dit was puur een jaar cutten, cutten en nog eens cutten om al dat vet er af te krijgen.

Laatst bewerkt:
Cardiomonster! :eek:

Tot morgen Bart!

Heej beescht:D

Hoe ging je PL training vandaag?

Jooo PL training was een leuke ervaring.

Ik blijk verkeerd te squaten, ik druk mijn kont niet naar achter waardoor het squaten zwaarder is nu. Ik moet daar flink op gaan oefenen. Ik heb wel een paar goeie squats gedaan maar moest me echt super focussen op kont naar achter...

Veel squats gedaan, beetje benchpress tot 90 kg, schouder wilde niet bij 100 kg. En een aantal sets ge-deadlift, gewoon en romanian style (of zo iets, deed met Gijs mee).

Ik heb wel 2 PR's gezet,

Squat van 2 x 160 kg. 1e was niet diep genoeg zei Pjotr dus nog een keer en toen bingo.

Deadlift 2 x 5 x 150 kg zonder pauze (romanian style)
Deadlift van 190 kg. 200 heb ik 2x geprobeerd, laatste was heel close.

Was een gezellige dag, leuke gasten allemaal.

160kg squat?! En dat terwijl je daarvoor niet eens een juiste techniek gebruikte? WOW... :bow:

160kg squat?! En dat terwijl je daarvoor niet eens een juiste techniek gebruikte? WOW... :bow:

+32423545 genetic squat freak. ;)

Goed buigen vanuit je heupen inderdaad, ik heb het ook lange tijd ''fout'' gedaan. Je moet je gewoon inbeelden dat een een naakte vrouw voorovergebogen voor je staat die je zeg maar ......

Vanuit de heupen naar voren pushen dus.

Ja ben benieuwd hoe het gaat als ik de techniek onder de knie heb.

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

+32423545 genetic squat freak. ;)

Goed buigen vanuit je heupen inderdaad, ik heb het ook lange tijd ''fout'' gedaan. Je moet je gewoon inbeelden dat een een naakte vrouw voorovergebogen voor je staat die je zeg maar ......

Vanuit de heupen naar voren pushen dus.

:D:D:D Ga ik proberen, hatsjikideeee.

Nou opstaan viel toch ff tegen, onderrug behoorlijk stijf van gisteren.

5 min fietsen, 55 cal.
10 min incline lopen, 134 cal.
20 minuten buikoefeningen.

Schouders:

Nekpress smithmachine:
12 x barbell warm-up
12 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 50 kg
2 x 60 kg, zwaar
2 x 60 kg, iets beter

Dumbbell side raises:
12 x 10 kg
10 x 12 kg
8 x 14 kg
2 x 16 kg
2 x 16 kg

Militairypress smithmachine:
12 x barbell warm-up
12 x 30 kg
10 x 40 kg
8 x 50 kg
2 x 60 kg
2 x 70 kg

Dumbbell front raises:
12 x 12 kg
10 x 14 kg
8 x 16 kg
2 x 18 kg
2 x 18 kg

Dumbbell shrugs:
12 x 42 kg
10 x 42 kg
8 x 42 kg
2 x 42 kg
2 x 42 kg

Had wat moeite met optillen van de dumbbells ivm de onderrug dus niet zwaarder gegaan.

Na de training nog 15 min incline gelopen, 171 cal.

Wat een hoop cardio & abs weer ... poe seg

Laatst bewerkt:
goed bezig

Terug
Naar boven