MuscleMeat

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.021
Niet klagen over de training Bart! Ziet er weer prima uit!

Je gaat goed op FST-7 in ieder geval!

• #5.023
Niet klagen over de training Bart! Ziet er weer prima uit!

Je gaat goed op FST-7 in ieder geval!

Ik klaag niet over de training hoor, die ging goed. Alleen voelde ik me gewoon slecht, gisteren epic junk meal na het werk op en daarvoor werd ik gestraft...

Rugby match gaat niet door zaterdag dus ga lekker de gym in, denk rugje en biceps.

Goede training Bart! :)

ongelooflijk.. Nog cardio ook na zo een training.. Knap hoor en succes met aankomend weekend.. Volgens mij vliegen de % eraf bij je..

• #5.027
ongelooflijk.. Nog cardio ook na zo een training.. Knap hoor en succes met aankomend weekend.. Volgens mij vliegen de % eraf bij je..

Match gaat niet door...:mad: we hebben niet genoeg spelers:mad: Thanks Miss H, alleen hou ik alles in balans door elke avond na 2300 te failen met snoepen... :roflol: ik ben hopeloos:rolleyes:

12 is het magische cijfer bij jou Bart:), lekker geramd weer !!

Sterke presses Bart, kracht zit alweer zo'n beetje op het oude niveau na die slijmbeurs of niet?

• #5.030
Strong train = strong brah, nice!:)

tja.. Das geen goeie na 23u snoepen Haha.. Wel begrijpelijk.. Ik heb ook elke avond giga trek in Snoep.. Vooral na t eten.. Hoe maf is dat:-( balen dat de wedstrijd niet door gaat..

• #5.033
Strong train = strong brah, nice!:)

cheers bro!

tja.. Das geen goeie na 23u snoepen Haha.. Wel begrijpelijk.. Ik heb ook elke avond giga trek in Snoep.. Vooral na t eten.. Hoe maf is dat:-( balen dat de wedstrijd niet door gaat..

nee klopt helemaal maar het is zo lekker en ergens heb ik er maling aan momenteel... mijn tijd van strict zijn komt vanzelf weer. Ik hou het wel beperkt hoor, gewoon kleine beetjes voor de smaak vooral.

zo gaat t ook meestal.. Periode strikt en dan weer wat minder.. Ik kan niet wachten tot zaterdag.. Dan is het onze junk.. Yes..

Jonge Bart, jij moet gewoon na 20:00 je waffel dicht nieten! :D :D

• #5.036
Dikke training, zit ook met dat probleem als ik cut. Constant honger, rook massa's veel om niet aan eten te denken. Als ik het echt niet kan houden eet ik kippewit ofzo. Maarja 5 minuten later kom ik weer gek :s

• #5.038
Dikke training, zit ook met dat probleem als ik cut. Constant honger, rook massa's veel om niet aan eten te denken. Als ik het echt niet kan houden eet ik kippewit ofzo. Maarja 5 minuten later kom ik weer gek :s

Ik ben half jaar geleden gestopt met roken ook nog, kan je nagaan....:D is helemaal moeilijk cutten nu

Ik ben half jaar geleden gestopt met roken ook nog, kan je nagaan....:D is helemaal moeilijk cutten nu

Heb 4 maanden frieten en pizza's als voeding gebruikt. Ben eigenlijk niet veel kwijt, maar de enige oplossing om beachproof te zijn is nu cutten.
Dus ik deel je pijn.

hongeeeer! :(

Nog altijd goed bezig Bart. Je trainingen zien er scherp uit.:)

Terug
Naar boven