AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

nice pic bart! Looking good!

Flinke beentraining zeg ! :)

Pic ziet er ook goed uit ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.243
Damn dat dere legs. Nice outsweep ook, als je wat naar buiten had gedraait je been kon je die wat beter zien. Iets droger en dan wordt het nog bruter!

mooi kleurtje hnggg

Ja klopt, heb gewoon ff snel met de foon een pica geschoten:) Moet idd droger, denk dat ik 2013 maar eens een keer droog ga proberen te worden... epic spoiler, M2 jwt

Wow nice, zeker mooie definitie er al in!

thanks feedback

Bro, jwt ik ben jelly op jou upperbody! cheers

Wel netjes hoor met twee jaar. Heb ff snel je OP gecheckt en als je dan meeneemt dat je zo bent afgevallen is het helemaal netjes.

Ja het was een flinke weg, en nu is het nog steeds zwaar maar mindset is goed dus ik ga redden wat ik wil halen:)

nice pic bart! Looking good!

Thanks Miss, benen gaan idd erg goed vooruit

Flinke beentraining zeg ! :)

Pic ziet er ook goed uit ;)

lightweights buddy! thanks

Nice wheels bro! :D

Dat is een slopende training met 20 sec rust tussen de sets. Good work!

Ik vroeg me al af wat voor benen bij zo een beentrainingen hoorde :P maar snap ik het idd :) Jezus wat een benen kan ik alleen maar van dromen :P, benen zijn toch een zwakte bij mij :p zeker nu ik deze zie hahah

damn those wheels baby

• #5.248

Cheers brah

Dat is een slopende training met 20 sec rust tussen de sets. Good work!

De pomp was goed, verder geen last omdat de gewichten laag waren voor mijn doen.

Ik vroeg me al af wat voor benen bij zo een beentrainingen hoorde :P maar snap ik het idd :) Jezus wat een benen kan ik alleen maar van dromen :P, benen zijn toch een zwakte bij mij :p zeker nu ik deze zie hahah

Benen zijn by far mijn beste spiegroep hoor. De rest heeft nog zo veel aandacht nodig bij mij. En zulke dikke poten heeft ook nadelen, geloof me:) Maar thanks kerel.

Cheers John

Zo nog ff schouders en wat cardio trainen. Nu eerst nog ff koffie:)

• #5.249
Ik kan wel wennen aan die lightweight shizzle :) heerlijk trainen zo.

Dumbbell shoulder press:
12 x 16 kg
12 x 18 kg
12 x 20 kg
12 x 22 kg

Dumbbell frontraise:
12 x 8 kg
12 x 10 kg
12 x 12 kg

Dumbbell sideraise:
12 x 8 kg
12 x 10 kg
12 x 12 kg

Seated MP in de smith:
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg

Standing dumbbell bentover raise:
12 x 6 kg
12 x 8 kg
12 x 10 kg
12 x 12 kg

Reverse pecdeck:
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg

Barbell shrugs:
12 x 80 kg
12 x 80 kg
12 x 80 kg
12 x 80 kg

Upright rows ez bar:
12 x 15 kg
12 x 15 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg

Dumbbell shrugs;
12 x 36 kg
12 x 36 kg
12 x 36 kg
12 x 36 kg
12 x 36 kg
12 x 36 kg
12 x 36 kg

Buik;
- 2 x 100 situps
- 4 x 25 stoeltwist
- 50 abcrunches
- paar minuten twisten op draaischijf

Cardio:
- 30 minuten lopen 6 km/u , rennen ging niet ivm zure hams van gisteren:)

Vind het lightweight eigenlijk wel meevallen hoor, daar komt bij dat het op dit volume niet echt licht zal worden. ;)
Nette training!

mooi volume man! hoe lang doe je nou over zo'n training?

• #5.252
Vind het lightweight eigenlijk wel meevallen hoor, daar komt bij dat het op dit volume niet echt licht zal worden. ;)
Nette training!

Voor mij was het op de meeste oefeningen echt lightweights:o

mooi volume man! hoe lang doe je nou over zo'n training?

Nu omdat de gewichten voor mij stukken lichter zijn waardoor ik minder rust tussen de sets in hou ongeveer 50 minuten voor het krachtgedeelte. Normaal moet je daar 20 tot 30 minuten meer voor tellen.

Ziet er goed uit.:)

• #5.255
voor mij zeggen gewichten echt geen drol, ik wil gewoon een beter lichaam maar ja... dat valt nog niet mee. Het zou een makkelijkere weg voor me zijn om gewoon strongmen te gaan doen:) dat past beter bij mijn huidige figuur

Ok, ik snap je punt.. Maar ik weet wat ik pak en als iemand dan het dubbele van mij pakt, vind ik dat erg netjes. Niet dat ik nou zo'n monster ben, maar je moet het relatief zien hè.

• #5.257
Ok, ik snap je punt.. Maar ik weet wat ik pak en als iemand dan het dubbele van mij pakt, vind ik dat erg netjes. Niet dat ik nou zo'n monster ben, maar je moet het relatief zien hè.

Ik waardeer je compliment ook zeker:) Als jij een jaar verder bent pak je die gewichten ook.

Je benen zien er vet droog uit. U mag trots zijn. Wat heb ik gemist met vervelend doen?

43 sets van 12 herhalingen per stuk kan toch niet in 50 minuten? Hoe licht het ook is.

Terug
Naar boven