Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn dat dere legs. Nice outsweep ook, als je wat naar buiten had gedraait je been kon je die wat beter zien. Iets droger en dan wordt het nog bruter!
mooi kleurtje hnggg
Moet idd droger, denk dat ik 2013 maar eens een keer droog ga proberen te worden... epic spoiler, M2 jwtWel netjes hoor met twee jaar. Heb ff snel je OP gecheckt en als je dan meeneemt dat je zo bent afgevallen is het helemaal netjes.

Dat is een slopende training met 20 sec rust tussen de sets. Good work!
Ik vroeg me al af wat voor benen bij zo een beentrainingen hoordemaar snap ik het idd
Jezus wat een benen kan ik alleen maar van dromen
, benen zijn toch een zwakte bij mij
zeker nu ik deze zie hahah
Maar thanks kerel.
heerlijk trainen zo.
Vind het lightweight eigenlijk wel meevallen hoor, daar komt bij dat het op dit volume niet echt licht zal worden.
Nette training!

mooi volume man! hoe lang doe je nou over zo'n training?
Voor mij was het op de meeste oefeningen echt lightweights![]()

Nou ja dan is het toch een deload.. Dan train je gewoonlijk met bijna het dubbele van mij op sommige oefeningen.![]()
dat past beter bij mijn huidige figuurvoor mij zeggen gewichten echt geen drol, ik wil gewoon een beter lichaam maar ja... dat valt nog niet mee. Het zou een makkelijkere weg voor me zijn om gewoon strongmen te gaan doendat past beter bij mijn huidige figuur
Ok, ik snap je punt.. Maar ik weet wat ik pak en als iemand dan het dubbele van mij pakt, vind ik dat erg netjes. Niet dat ik nou zo'n monster ben, maar je moet het relatief zien hè.
Als jij een jaar verder bent pak je die gewichten ook.Ik waardeer je compliment ook zekerAls jij een jaar verder bent pak je die gewichten ook.
Thanks.