- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat een beentrainingen heb je toch echt respectEn die kuitfoto pff BAM
Lekker bezig hier
![]()
Whaha zegt ie..ik ging zowat van mijn stokkie..?!! Ja vind ik niet zo heel vreemd hoor..en zware gewichten en zoveel sets/reps..
Miss één tandje minder met de hitte Bart??
En nieuw matras gaat zeker helpen bij rugpijn..
Wij hebben ook pas een nieuwe gekocht..(overigens bij Ikea, echt goede kwaliteit en nog omruilservice als ie niet bevalt..en je kan ze in de winkel testen..) en prijs is ook nog leuk![]()

toch maar ff een andere oefening doen ....Ik herken dat , na mijn deadliftdagen doe ik geen skulls want ik heb daar soms ook moeite mee
dat zijn geen misselijke trainingen. Ik heb echter rugpijn van het matras of anders is er iets gebeurd met de rugby vorige week? Was in ieder geval blij dat remko me omhoog kon helpen anders had ik er nu nog gelegen denk ik 
Begrijpeljk met die deadlift dagen van jou jadat zijn geen misselijke trainingen. Ik heb echter rugpijn van het matras of anders is er iets gebeurd met de rugby vorige week? Was in ieder geval blij dat remko me omhoog kon helpen anders had ik er nu nog gelegen denk ik
![]()

Alleen klein beetje last van de hams, rest nergens last van.
Vandaag borst en triceps getraind met buffe Remko, ging lekkah.
Incline dumbbell press:
12 x 20 kg
12 x 26 kg
12 x 32 kg
12 x 36 kg, nice
Incline dumbbell fly's:
12 x 18 kg
12 x 20 kg
12 x 22 kg
12 x 26 kg, nice
Pressmachine:
12 x 50 kg
12 x 55 kg
12 x 60 kg
Pecdeck:
12 x 75 kg, fullstack
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
Cablecross;
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg, pomp was enorm kon bijna niet meer
12 x 10 kg
12 x 10 kg
12 x 10 kg
Triceps:
CGBP vanaf de buik up:
12 x 30 kg
12 x 40 kg
6 x 50 kg
12 x 30 kg
Pushdown:
12 x 30 kg
12 x 35 kg
12 x 40 kg
Wilde skulls doen maar kwam na de set niet omhoog van het bankje door de onderrug probs, Remko moest me omhoog helpentoch maar ff een andere oefening doen ....
Reverse grip pushdown:
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 25 kg
Cardio:
- 30 minuten interval crosstrainer
Lekker getraind in een warme gym, denk dat ik zo;n 3 liter water heb gezopen... nice
een goeie trainingspartner is goud waard . terugkomend op je rug - rugby is ook niet een te onderschatte factor - zou zomaar kunnen zijn dat je daar iets verrekt hebt man
nice training big guy - stoere fotoshoot

Echt hele vette foto's man.. Zoals ik eerder al zei, srs buff.
En wat een training, krijg je je armen nog omhoog?
Zoals John al zei, goed maatje is goud waard. Helaas nog nooit een kunnen vinden.
Vette pics man, gym ziet er zo op het oog ook wel nice uit.