Fitness Seller

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.321
Leuke foto's en een pittige training.:)

Dank je Marco, training voelde ook wel pittig.

Vandaag neem ik een rustdagje, mss morgen ff rug en biceps trainen, zondag beachrugby toernooi spelen en dan pas waarschijnlijk dinsdag weer trainen. Kan ik ff lekker herstellen:)

Thanks mate. Ja was een pittige training, ik had ook echt wel last van de borsttraining nog, is niet echt ideaal om schouders de dag na borst te doen maar ja... Morgen kon Remko niet dus moest maar ff.

Dan vind ik het helemaal netjes dat je er nog zoveel uit hebt kunnen rammen. Normaal hou je een dag rust tussen borst-schouders?

• #5.323
Nou ik probeer idd een dagje cardio only er tussen te houden of rust idd.

Gave foto's!

Bart, ben erg onder de indruk van jouw trainingen.

Vroeg me alleen af waarom je barbell shrugs in de smith doet... Is dat om nét dat laatste beetje eruit te persen, zonder dat je echt op de vorm hoeft te letten? Of...?

• #5.326

Thanks Rooney

Bart, ben erg onder de indruk van jouw trainingen.

Vroeg me alleen af waarom je barbell shrugs in de smith doet... Is dat om nét dat laatste beetje eruit te persen, zonder dat je echt op de vorm hoeft te letten? Of...?

Thanks, ik doe mijn best.

Ik pak de smith vooral omdat het een makkelijk apparaat is om shrugs in te doen. bij 7 x 12 reps pas ik vaker de apparaten merk ik... beetje uit luiheid...:D

Met zulke trainingen mag er best wat luiheid tussen zitten.;):)

Dat zeg jij helemaal goed John, ik train normaal altijd alleen maar dit bevalt me stukken beter, helaas door mijn ploegendienst zal ik nooit een vaste trainings buddy vinden denk ik...

Ik denk ook wel dat het met rugby ontstaan is, het gaat al wel iets beter nu.

cheers :)

ik draai ook alleen maar onregelmatig , er zijn s'ochtends wel leuke huisvrouwtjes maar om daar mee te trainen - nee , dus train ik gewoon solo en laat ik me bij de zware sets soms effe spotten

Nette shoulder training :)

En leuke foto's man moet ook zeggen dat je gym er wel nice uitziet volgens mij wel chille apparaten daar he :)

• #5.332
ik draai ook alleen maar onregelmatig , er zijn s'ochtends wel leuke huisvrouwtjes maar om daar mee te trainen - nee , dus train ik gewoon solo en laat ik me bij de zware sets soms effe spotten

Yep, zo doe ik het ook meestal, bij ons alleen weinig leuke huisvrouwen... meestal ben ik alleen in de gym.

Nette shoulder training :)

En leuke foto's man moet ook zeggen dat je gym er wel nice uitziet volgens mij wel chille apparaten daar he :)

Thanks, is een fijne gym, klein maar alles aanwezig wat in een gym hoort. Ik vermaak me eigen er prima

Jo bart ik ga je volgen hoevel % sta je nu?

• #5.334
Haha gewoon focussen dan lukt het wel denk ik?
Denk gewoon aan fysiek wat je kunt krijgen bij 11%

Zomer = inderdaad BBQ tijd! Bier hou ik gelukkig niet van, maar ijsjes wordt je ook niet ripped van ;)

Vandaag al wat moois op de planning nu de temperatuur weer wat normalere waarden heeft aangenomen?:D

• #5.338

;)

Zomer = inderdaad BBQ tijd! Bier hou ik gelukkig niet van, maar ijsjes wordt je ook niet ripped van ;)

Vandaag al wat moois op de planning nu de temperatuur weer wat normalere waarden heeft aangenomen?:D

Nope, ik moest vandaag bijkomen van een lading bier die ik gisteren heb genuttigd:D had feessie van mijn ouders, was nice. Afgelopen zondag ook niet meegedaan met beachrugby, vertrouwde mijn onderrug niet en wil gewoon niet buitenspel gezet worden door een blessure. Dat kan ik me met al die feesten en bbq's niet permiteren... heb al moeite zat om op gewicht te blijven.

Morgenvroeg rug wijdte en biceps training.

succes morgen! En wel lekker zon bbq.. Jammie.. Leuke fotos ook die in je gym zijn genomen.. Had ik nog niet gezien;)

• #5.340
Terug
Naar boven