- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx Rooney.
Vandaag niet getraind, afgelopen nacht bijna niet geslapen ivm ziekte van de kleine man. Lag vanmiddag rond 1500 lekker te pitten tot 2200 en nu de 1e nachtdienst aan het weg werken. Probeer vanavond nog wel borst en triceps te doen en dan kan ik komende maandag pas weer trainen. Je hebt van die weken...
Die BOR's hardiedereen heeft hier hoge BOR behalve ik zit nog te klote met 50 kg
![]()
Kan gebeuren he met die slaap gezonheid van de kleine is toch belangrijker. Ben benieuwd naar je borst training![]()
Yep... Inderdaad de momenten pakken dat je wél kunt trainen en dan de week erop maar weer volgens schedule trainen.
Ben benieuwd hoe de training zal zijn, na zo'n nacht nauwelijks slapen...
Soms heb je van die weken, maar hopen dat ze niet te vaak voorkomen. Maar goed dat heb je niet voor het zeggen he.
Elke keer lees ik je trainingen door.. En elke keer van "wait, wut?!"
Het volume is al bruut maar met die gewichten van jou helemaal. Ik wil niet weten wat jij pakt als je 8reppers draait.
Dikke volume weer. Heb je wel eens weighted dips gedaan?
Wat een volume man ja altijd blijven uitkijken met je schouder he![]()

Sjezus wat een trainingen man, blijf zeker volgenHeb de laatste 20 pagina's ff doorgelezen, misschien morgen nog wat verder terug!

Ik werk nu de laatste nachtdienst weg gelukkig.... klote nachten werken is nergens goed voor
Vanaf morgen weer iedere dagIk werk nu de laatste nachtdienst weg gelukkig.... klote nachten werken is nergens goed voor
![]()