AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

Soms heb je van die weken, maar hopen dat ze niet te vaak voorkomen. Maar goed dat heb je niet voor het zeggen he.

rust is groei

Tnx Rooney.

Vandaag niet getraind, afgelopen nacht bijna niet geslapen ivm ziekte van de kleine man. Lag vanmiddag rond 1500 lekker te pitten tot 2200 en nu de 1e nachtdienst aan het weg werken. Probeer vanavond nog wel borst en triceps te doen en dan kan ik komende maandag pas weer trainen. Je hebt van die weken...

Yep... Inderdaad de momenten pakken dat je wél kunt trainen en dan de week erop maar weer volgens schedule trainen.

Ben benieuwd hoe de training zal zijn, na zo'n nacht nauwelijks slapen...

Die BOR's hard :) iedereen heeft hier hoge BOR behalve ik zit nog te klote met 50 kg :p

Kan gebeuren he met die slaap gezonheid van de kleine is toch belangrijker. Ben benieuwd naar je borst training :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.366
Die BOR's hard :) iedereen heeft hier hoge BOR behalve ik zit nog te klote met 50 kg :p

Kan gebeuren he met die slaap gezonheid van de kleine is toch belangrijker. Ben benieuwd naar je borst training :)

Komt vanzelf kerel, je kunt niet op alle oefeningen sterk zijn... Gezondheid van de kleine is idd veel belangrijker.

Yep... Inderdaad de momenten pakken dat je wél kunt trainen en dan de week erop maar weer volgens schedule trainen.

Ben benieuwd hoe de training zal zijn, na zo'n nacht nauwelijks slapen...

Is ook waar maar het vreet wel altijd aan me als ik niet aan minimaal 4 keer trainen kom... Ik ben ook benieuwd, ben behoorlijk duf nog.

Whaha, idd

cheers

Soms heb je van die weken, maar hopen dat ze niet te vaak voorkomen. Maar goed dat heb je niet voor het zeggen he.

Nee idd, er zijn belangrijker dingen als trainen.

Off to the gym....

• #5.367
Borst

Incline dumbbell presses:
12 x 22 kg
12 x 28 kg
12 x 32 kg
12 x 36 kg

Incline dumbbell fly's:
12 x 18 kg
12 x 20 kg
12 x 22 kg
10 x 26 kg

Flat dumbbell hammer presses:
12 x 18 kg
12 x 22 kg
10 x 26 kg

Pecdeck:
12 x 65 kg
12 x 65 kg
12 x 65 kg
12 x 65 kg
12 x 65 kg
12 x 65 kg
12 x 65 kg

Triceps:

Pushdown:
12 x 35 kg
12 x 35 kg
8 x 40 kg
8 x 45 kg

Reverse pushdown:
8 x 30 kg
8 x 35 kg
8 x 40 kg

Triceps machine:
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg

Damn brah..wat een volume weer, nice!:)

Elke keer lees ik je trainingen door.. En elke keer van "wait, wut?!"
Het volume is al bruut maar met die gewichten van jou helemaal. Ik wil niet weten wat jij pakt als je 8reppers draait.

Dikke volume weer. Heb je wel eens weighted dips gedaan?

• #5.371
Damn brah..wat een volume weer, nice!:)

Ja ik begin er toch wel genoeg van te krijgen bro.... ik ben toe aan een wat minder intens schema

Elke keer lees ik je trainingen door.. En elke keer van "wait, wut?!"
Het volume is al bruut maar met die gewichten van jou helemaal. Ik wil niet weten wat jij pakt als je 8reppers draait.

Ik heb werkelijk geen idee wat ik nu kan toppen qua kracht, al zo lang niet geprobeerd. Ga komende tijd denk ik wel over op een korter schema:)

Dikke volume weer. Heb je wel eens weighted dips gedaan?

Nee dippen is killing voor mijn schouders, ik durf dat net als benchen niet aan. Die hardnekkige slijmbeurs heeft me toch voorzichtig gemaakt.

Wat een volume man ja altijd blijven uitkijken met je schouder he:)

Hoe bevallen die db hammer presses?

• #5.375
Sjezus wat een trainingen man, blijf zeker volgen :) Heb de laatste 20 pagina's ff doorgelezen, misschien morgen nog wat verder terug!

Wanneer kunnen we weer een training verwachten:D?

Terug
Naar boven