dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rugby trainingen heb ik al ff niet gehad, ik werk nu veel avonddienst. Ik ben pas echt moe sinds een week of 2 en heb bijna niet getraind, dus kan niet aan het trainen liggen... Of ik heb juist afkickverschijnselen door het weinige trainen![]()
Ik ga mijn bloed maar eens laten onderzoeken op pfeifer e.d.
Ah **** bro. Nu is mijn pfeiffer niet geconstateerd met bloedtest maar die rugpijn had ik ook. Echt helse, helse, helse verschrikkelijke rugpijn. Hele nachten wakker van de pijn, in elke positie dat ik lag.
Nu ben ik weer een stuk beter en is het over, train weer met zware gewichten zonder pijn.
Heel veel sterkte bro.
Ik zag je trainingen idd, ziet er weer puik uit bij jou! Ik ga afwachten, conclusies trekken nu heeft geen zin. Ik train gewoon door alleen het trainen met continu pijn en omhoog geholpen moeten worden van de bankjes begint me tegen te staan....
Ik ga afwachten, conclusies trekken nu heeft geen zin. Ik train gewoon door alleen het trainen met continu pijn en omhoog geholpen moeten worden van de bankjes begint me tegen te staan....

!
moet ik toch maar ff aan de anabolen gaanJe wordt gewoon oud, Bart!
Effe serieus, ik heb twee keer Pfeiffer gehad...sucks man! Ik hoop voor jou dat het iets is als "slechts" overtraining (zoals iemand hier opperde), ipv iets als Pfeiffer...
Anyway, respect dat je gewoon doorgaat met trainen. Je kunt wel thuis bij de pakkeneer gaan zitten, maar daar wordt het ook niet beter van.
Zal wel gewoon wat slaap te kort zijn.Sterkte bro, ik hoop dat je je snel weer de oude voelt...
Ik denk eerder dat je overtraind bent dan dat je Pfeiffer hebt, maar testen is een kleine moeite natuurlijk!
Hoop het niet voor je Bart!
Ja ik begrijp je drive. Jou PM was ook hetgeen wat me over de streep trok om door te trainen. Komt wel goed maar dat maakt 't niet minder klote.
Hele nette training Bart, helemaal omdat je niet helemaal 100% bent!
En wat je toestand betreft, verhaaltje wat je in je vorige post schreef klinkt idd wel als een beetje veel hooi op je vork. En tja, tmi, we zijn toch jongens onder mekaar hier zeg.
Korte nachten, weinig (fysieke) rust kunnen je echt hard opbreken man, helemaal met een schema als het jouwe.

Kleine kinderen breken je op..en dat is helaas een feit
Desalniettemin doe je het natuurlijk..graag..maar toch..met jouw trainingen,intensiteit,rugprobs..is dat de spreekwoordelijke druppel.
Luister naar je lijf en doe dan ook een tandje lichter..
Ben benieuwd wat er uitkomt bij de dokter als je bloed gaat prikken..take care![]()
Misschien ben je niet helemaal 100% op het moment maar dat is niet aan je trainingen te zien.![]()

thanks bro, ik was ook erg blij en verbaast dat ik die 12 x 30 db shoulderpress haalde![]()

Ja zeker weten netjes bro. Je trainingen leiden kennelijk niet onder je vermoeidheid. Je verbruikt al je energie voor de dag gewoon om die trainingen eruit te rammen.![]()

Gadver, brute training weer man! Vandaag ook schouders getraind, maar heb nog aardig wat in te halen vergeleken bij jou.
Trainingen zien er toch goed uit ook al voel je je ff minder. Mss te veel coïtus![]()
ONMOGELIJK