AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

Lastig is dat als je wel van alles wilt, maar toch minder kan als gewoonlijk. Weet er alles van...:o
Mss idd ff je bloed laten onderzoeken.

Rugby trainingen heb ik al ff niet gehad, ik werk nu veel avonddienst. Ik ben pas echt moe sinds een week of 2 en heb bijna niet getraind, dus kan niet aan het trainen liggen... Of ik heb juist afkickverschijnselen door het weinige trainen:D

Ik ga mijn bloed maar eens laten onderzoeken op pfeifer e.d.

Ah **** bro. Nu is mijn pfeiffer niet geconstateerd met bloedtest maar die rugpijn had ik ook. Echt helse, helse, helse verschrikkelijke rugpijn. Hele nachten wakker van de pijn, in elke positie dat ik lag.
Nu ben ik weer een stuk beter en is het over, train weer met zware gewichten zonder pijn.
Heel veel sterkte bro.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.403
Ah **** bro. Nu is mijn pfeiffer niet geconstateerd met bloedtest maar die rugpijn had ik ook. Echt helse, helse, helse verschrikkelijke rugpijn. Hele nachten wakker van de pijn, in elke positie dat ik lag.
Nu ben ik weer een stuk beter en is het over, train weer met zware gewichten zonder pijn.
Heel veel sterkte bro.

Ik zag je trainingen idd, ziet er weer puik uit bij jou! Ik ga afwachten, conclusies trekken nu heeft geen zin. Ik train gewoon door alleen het trainen met continu pijn en omhoog geholpen moeten worden van de bankjes begint me tegen te staan....

Ik zag je trainingen idd, ziet er weer puik uit bij jou! Ik ga afwachten, conclusies trekken nu heeft geen zin. Ik train gewoon door alleen het trainen met continu pijn en omhoog geholpen moeten worden van de bankjes begint me tegen te staan....

Ja ik begrijp je drive. Jou PM was ook hetgeen wat me over de streep trok om door te trainen. Komt wel goed maar dat maakt 't niet minder klote.

Ik denk eerder dat je overtraind bent dan dat je Pfeiffer hebt, maar testen is een kleine moeite natuurlijk!:D

Hoop het niet voor je Bart!

Sterkte bro, ik hoop dat je je snel weer de oude voelt...

Ik ga afwachten, conclusies trekken nu heeft geen zin. Ik train gewoon door alleen het trainen met continu pijn en omhoog geholpen moeten worden van de bankjes begint me tegen te staan....

Je wordt gewoon oud, Bart:p;)!

Effe serieus, ik heb twee keer Pfeiffer gehad...sucks man! Ik hoop voor jou dat het iets is als "slechts" overtraining (zoals iemand hier opperde), ipv iets als Pfeiffer...

Anyway, respect dat je gewoon doorgaat met trainen. Je kunt wel thuis bij de pakkeneer gaan zitten, maar daar wordt het ook niet beter van.

FST is ook helemaal niet gemaakt voor naturals :D

• #5.409
FST is ook helemaal niet gemaakt voor naturals :D

:roflol: moet ik toch maar ff aan de anabolen gaan

Je wordt gewoon oud, Bart:p;)!

Effe serieus, ik heb twee keer Pfeiffer gehad...sucks man! Ik hoop voor jou dat het iets is als "slechts" overtraining (zoals iemand hier opperde), ipv iets als Pfeiffer...

Anyway, respect dat je gewoon doorgaat met trainen. Je kunt wel thuis bij de pakkeneer gaan zitten, maar daar wordt het ook niet beter van.

Ik hoop ook dat ik oud wordt idd :roflol: Zal wel gewoon wat slaap te kort zijn.

Sterkte bro, ik hoop dat je je snel weer de oude voelt...

Komt allemaal wel goed

Ik denk eerder dat je overtraind bent dan dat je Pfeiffer hebt, maar testen is een kleine moeite natuurlijk!:D

Hoop het niet voor je Bart!

Nou overtraining niet, ik heb echt nog nooit zo weinig getraind al vorige 2 weken.

Ja ik begrijp je drive. Jou PM was ook hetgeen wat me over de streep trok om door te trainen. Komt wel goed maar dat maakt 't niet minder klote.

Ik kom er wel doorheen.

Ik heb er over nagedacht en het is denk ik de levenstijl. Ik heb sinds 3 maanden een heerlijk vrouwtje met een kindje van 2 jaar oud. Dus ben eigenlijk in eens papa geworden en daarbij komen alle papa zaken kijken. Ook vaak 's nachts in de weer gemoeten voor de kleine man. daarbij komt de slaapkamer cardio ook nog eens, die lat ligt hoog. Misschien tmi maar ja hoort toch echt bij de oorzaak van mijn vermoeidheid. Ik slaap sinds 3 maanden echt zo veel minder. Hoe dan ook, de vrouw en mijn familie staan op een bloed onderzoek dus dat ga ik binnenkort maar eens doen.

• #5.410
Rug biceps getraind met Remko.

Rug:

wide grip pullups:
12 x (95 kg contra)
12 x (85 kg contra)
12 x (75 kg contra)
10 x (65 kg contra)

Wide grip reverse pulldowns:
12 x 55 kg
12 x 65 kg
12 x 70 kg
10 x 75 kg

Reverse BOR:
12 x 60 kg
12 x 70 kg
12 x 80 kg
12 x 90 kg

Hammer grip machine rows:
12 x 50 kg
12 x 60 kg
12 x 70 kg
10 x 80 kg

Face pulls touwtje:
12 x 15 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg

Biceps:

Preacher curls:
12 x 35 kg
12 x 40 kg
10 x 45 kg
8 x 50 kg

Dumbbell curls:
8 x 14 kg
8 x 16 kg
8 x 18 kg

EZ bar curls:
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg

Cardio:
- 30 minuten interval crosstrainer

Was zwaar maar voeld weer lekker dat ie er op zit. Morgen trainen met onze beer Maurice.

Hele nette training Bart, helemaal omdat je niet helemaal 100% bent!

En wat je toestand betreft, verhaaltje wat je in je vorige post schreef klinkt idd wel als een beetje veel hooi op je vork. En tja, tmi, we zijn toch jongens onder mekaar hier zeg.
Korte nachten, weinig (fysieke) rust kunnen je echt hard opbreken man, helemaal met een schema als het jouwe.

• #5.412
Hele nette training Bart, helemaal omdat je niet helemaal 100% bent!

En wat je toestand betreft, verhaaltje wat je in je vorige post schreef klinkt idd wel als een beetje veel hooi op je vork. En tja, tmi, we zijn toch jongens onder mekaar hier zeg.
Korte nachten, weinig (fysieke) rust kunnen je echt hard opbreken man, helemaal met een schema als het jouwe.

Daarom ben ik er van overtuigt dat het daardoor komt. Thanks bro.

Kleine kinderen breken je op..en dat is helaas een feit:)
Desalniettemin doe je het natuurlijk..graag..maar toch..met jouw trainingen,intensiteit,rugprobs..is dat de spreekwoordelijke druppel.
Luister naar je lijf en doe dan ook een tandje lichter..
Ben benieuwd wat er uitkomt bij de dokter als je bloed gaat prikken..take care;)

• #5.414
Kleine kinderen breken je op..en dat is helaas een feit:)
Desalniettemin doe je het natuurlijk..graag..maar toch..met jouw trainingen,intensiteit,rugprobs..is dat de spreekwoordelijke druppel.
Luister naar je lijf en doe dan ook een tandje lichter..
Ben benieuwd wat er uitkomt bij de dokter als je bloed gaat prikken..take care;)

Thanks.

vandaag schouders getraind.

Dumbbell shoulder press:
12 x 14 kg
12 x 20 kg
12 x 26 kg
12 x 30 kg

Dumbbell front raises:
12 x 12 kg
12 x 14 kg
12 x 16 kg

Dumbbell side raises:
12 x 12 kg
12 x 14 kg
8 x 16 kg, voelde niet lekker
12 x 10 kg

Machine side raises;
12 x 50 kg, fullstack
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg

Dumbbell bentover raises:
12 x 6 kg
12 x 8 kg
12 x 10 kg

Reverse pecdeck:
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg
12 x 30 kg

Dumbbell shrugs:
12 x 42 kg
12 x 42 kg
12 x 42 kg
12 x 42 kg

Barbell shrugs:
12 x 80 kg
12 x 80 kg
12 x 80 kg
12 x 80 kg
12 x 80 kg
12 x 80 kg
12 x 80 kg

Misschien ben je niet helemaal 100% op het moment maar dat is niet aan je trainingen te zien. :thumbs:

• #5.416
thanks bro, ik was ook erg blij en verbaast dat ik die 12 x 30 db shoulderpress haalde :)

Ja zeker weten netjes bro. Je trainingen leiden kennelijk niet onder je vermoeidheid. Je verbruikt al je energie voor de dag gewoon om die trainingen eruit te rammen. :D

Gadver, brute training weer man! Vandaag ook schouders getraind, maar heb nog aardig wat in te halen vergeleken bij jou :p.

Trainingen zien er toch goed uit ook al voel je je ff minder. Mss te veel coïtus???;):)

• #5.420
Ja zeker weten netjes bro. Je trainingen leiden kennelijk niet onder je vermoeidheid. Je verbruikt al je energie voor de dag gewoon om die trainingen eruit te rammen. :D

Gewoon door gaan toch:D

Gadver, brute training weer man! Vandaag ook schouders getraind, maar heb nog aardig wat in te halen vergeleken bij jou :p.

Thanks kerel, kracht komt met de jaren.

Trainingen zien er toch goed uit ook al voel je je ff minder. Mss te veel coïtus???;):)

No you did not say that..... :eek: ONMOGELIJK:D

Terug
Naar boven