XXL Nutrition

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.381
Voor je portemonnee is t goed bro:eek:

Als ik er vanaf kon komen deed ik het gelijk, die paar euro;s extra wegen niet op tegen het gevoel dat ik in een nachtdiensten reeks moet ervaren. Ik word er echt ziek van gewoon, helemaal van het padje. Daarnaast is het ook helemaal klote voor mijn voeding, trainen kan niet om de gym in de weekenden alleen in de ochtend open is... :mad:

Als ik er vanaf kon komen deed ik het gelijk, die paar euro;s extra wegen niet op tegen het gevoel dat ik in een nachtdiensten reeks moet ervaren. Ik word er echt ziek van gewoon, helemaal van het padje. Daarnaast is het ook helemaal klote voor mijn voeding, trainen kan niet om de gym in de weekenden alleen in de ochtend open is... :mad:

Jaa das wel minder inderdaad ma zo kom je wel aan je rust toe ookal is het eigenlijk bijna wel verplicht.
Je word er mentaal sterker door je kan lekker half weg dromen naar je streeffysiek;)

• #5.383
Gisteren alleen cardio gedaan.

Crosstrainer:
- 30 minuten interval

Loopband:
- 30 minuten

Vandaag borst triceps getraind.

Incline dumbbell press:
12 x 22 kg
12 x 28 kg
12 x 32 kg
10 x 34 kg

Incline dumbbell fly's:
12 x 18 kg
12 x 20 kg
12 x 22 kg
10 x 26 kg

Flat dumbbell hammer press:
12 x 18 kg
12 x 20 kg
12 x 22 kg
12 x 26 kg

Pecdeck:
12 x 65 kg
12 x 65 kg
12 x 65 kg
12 x 65 kg
12 x 65 kg
12 x 65 kg
12 x 65 kg

Triceps:

Rope pulldown:
12 x 15 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 25 kg

Rope overhead extensions:
12 x 10 kg
12 x 15 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg

Pushdown:
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg
12 x 25 kg

Cardio:
- 8 minuten crosstrainen, ben gestopt, was gesloopt en had nulkommanul energie meer over. De slaapkamer cardio van afgelopen nacht is daar oorzaak van :) Dit is btw de eerste keer dat ik gestopt ben door uitputting in de gym. :)

Haha, mooie slaapkamercardio heb je dan bro! ;)
Nette training, niet zo gek dat je kapot was met jou volume/gewichten.
Hoe lang volg je dit schema nou al?

• #5.385
Haha, mooie slaapkamercardio heb je dan bro! ;)
Nette training, niet zo gek dat je kapot was met jou volume/gewichten.
Hoe lang volg je dit schema nou al?

Ja vannacht was wel extreem:D Ik voelde me gewoon ecto toen ik vanmorgen opstond.... :roflol:

Ik ben nu denk ik toch wel bijna 3 maanden bezig met dit schema. Ga er ook na deze maand mee stoppen, ff weer wat minder intensief.

Ja vannacht was wel extreem:D Ik voelde me gewoon ecto toen ik vanmorgen opstond.... :roflol:

Ik ben nu denk ik toch wel bijna 3 maanden bezig met dit schema. Ga er ook na deze maand mee stoppen, ff weer wat minder intensief.

Jij ecto? Must be bad. :D
Heb je al een idee wat je hierna voor schema wil gaan doen?

die FST blijft je wel bekoren zie ik :)

• #5.389
Jij ecto? Must be bad. :D
Heb je al een idee wat je hierna voor schema wil gaan doen?

haha, ofnie:rolleyes: Ik denk aan een schema met 5 reppers, lekker krachtschema met weinig reps.

Een schema met veel meer slaapkamercardio, mag ik aannemen?

Plezierspier trainen en uithoudingsvermogen kweken:D

Hahahaha dat so ie so:)

die FST blijft je wel bekoren zie ik :)

Ja laatste maandje Robby:) nog ff doorbijten en dan een tijdje wat minder reppers.

Haha i know that feel bro, slaapkamercardio kan killing zijn:o

Nette training!!:D

Pff wat een volume man vooral op die peckdeck goeie training man:O

Oh dat is wel nice man, dan zal je helemaal dikke gewichten gaan pakken na die 12 reppers.

Ziet er goed uit kerel enne...slaapkamercardio altijd goed om er bij te doen.;):)

Flink volume weer , je schema afmaken en dan een poosje voor kracht gaan ?

Nice train, ben benieuwd naar de gewichten op lowreps!;)

• #5.396
Nice train, ben benieuwd naar de gewichten op lowreps!;)

Ik ook bro, alleen heb wel wat vervelende pijntjes die hopelijk weg trekken voor ik het nieuwe schema begin. Ik heb nog steeds onderrug probs een nasty probleem in mijn rechter biceps waardoor ik veel krachtverlies op rechts heb.

Flink volume weer , je schema afmaken en dan een poosje voor kracht gaan ?

Is idd de bedoeling John.

Ziet er goed uit kerel enne...slaapkamercardio altijd goed om er bij te doen.;):)

Mee eens:)

Oh dat is wel nice man, dan zal je helemaal dikke gewichten gaan pakken na die 12 reppers.

Ja wat ik al tegen marcel zeg, ff hopen op herstel, moet ff naar de kraker voorde rug denk ik

Pff wat een volume man vooral op die peckdeck goeie training man:O

Ja enorme pomp ook :)

Haha i know that feel bro, slaapkamercardio kan killing zijn:o

Nette training!!:D

hahaha i rest my case...:rolleyes:

Lastig die pijntjes overal, maar miss komt dat ook wel door de overbelasting van zoveel hh al een tijdje..
Verder denk ik (hoewel je gewichten nu al super sterk zijn!!) dat je niet weet wat er gebeurd als jij 5reppers gaat doen!
En miss kan een goeie sportmassage wonderen verrichten voor je rug??

• #5.398
Lastig die pijntjes overal, maar miss komt dat ook wel door de overbelasting van zoveel hh al een tijdje..
Verder denk ik (hoewel je gewichten nu al super sterk zijn!!) dat je niet weet wat er gebeurd als jij 5reppers gaat doen!
En miss kan een goeie sportmassage wonderen verrichten voor je rug??

Ik denk idd dat ik er aan moet geloven, of massages en anders ff naar de arts. Ik ben ook overdreven moe en denk zelf dat het met die rugprobs te maken heeft, dat ik niet goed slaap ofzo. Vandaag ook niet getraind, ik begin op te raken merk ik.

Ik denk idd dat ik er aan moet geloven, of massages en anders ff naar de arts. Ik ben ook overdreven moe en denk zelf dat het met die rugprobs te maken heeft, dat ik niet goed slaap ofzo. Vandaag ook niet getraind, ik begin op te raken merk ik.

Neem anders gewoon even een rust week en ga dan over naar 4 tot 3 keer trainen incl rugby?
Je traint veel en hoog volume je hebt afwisselende diensten ik vind niet gek dat je op raakt?

• #5.400
Neem anders gewoon even een rust week en ga dan over naar 4 tot 3 keer trainen incl rugby?
Je traint veel en hoog volume je hebt afwisselende diensten ik vind niet gek dat je op raakt?

Rugby trainingen heb ik al ff niet gehad, ik werk nu veel avonddienst. Ik ben pas echt moe sinds een week of 2 en heb bijna niet getraind, dus kan niet aan het trainen liggen... Of ik heb juist afkickverschijnselen door het weinige trainen:D

Ik ga mijn bloed maar eens laten onderzoeken op pfeifer e.d.

Terug
Naar boven