- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bart man , gewoon eens lekker met het meisje en het jochie twee weken op holliday gaan , ver weg , Bourgondiër uithangen en niet sporten , heb je daarna nog last , naar de dokter

Zieke training man blijf rustig aan doen met je schouder doe anders 1 weekje gewoon goeie training dan de andere week je deload zodat je je schouder genoeg ruimte geeft om 100% ook te herstellen want je zei zelf al dat iets niet goed voelde.
T begint bij een oefening en dan worden het er 2 enz.
Toch gewoon getraind
Ga je nu wel nog naar de dokter of kijk je het liever nog even aan??
Bijnaaaa weekend!
Ik herken je verhaal van doctoren die ernaast zitten bart, heel vervelend is dat. Ondanks dat je je klote voelt, zet je echt lekkere trainingen neer elke keer!
Bij coïtus komen bepaalde hormonen vrij die je gelukkig en ontspannen maken, is bewezen, dus lekker met die cardio door gaan haha.![]()

nee dat is waar.. De tijd dat je doctoren blindelings kon vertrouwen ligt al ver in t verleden.. Ik ben er helaas ook al paar x achtergekomen dat ze er falikant naast zaten.. Anyway ook fijn en rustig weekend!
Anyway, we gaan lekker genieten van het weekend! 
Hey Bart, wat waren symptomen van je slijmbeurs is dat vergelijkbaar als bij rotator cuff problemen? Is volgens mij onderhand nog steeds niet genezen toch? Hoe komt dat weet je dat? Thanks

Jaja ook op zaterdagochtend aan het beuken. Ik heb maar een woord. Potverdomme.
Echt niet normaal meer dit.![]()
Zieeeeeeeeek
Hoe kan jij zoveel legpresse, als ik bij jou ga trainen ga ik die een keer proberen. Ik heb bij ons al zware moeite met de 250![]()
is cool brah, als je komt trainen gaan we benen doen samenPijn in je donder of niet , je maakt er weer een brute training van , Nice job volumekoning
Thanks John. Mot eerlijk bekennen dat het meeviel met de rugpijn dus kon wel lekker trainen. So ie so gaat het al wat beter met de onderrug.