AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

Bart man , gewoon eens lekker met het meisje en het jochie twee weken op holliday gaan , ver weg , Bourgondiër uithangen en niet sporten , heb je daarna nog last , naar de dokter

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.422
Bart man , gewoon eens lekker met het meisje en het jochie twee weken op holliday gaan , ver weg , Bourgondiër uithangen en niet sporten , heb je daarna nog last , naar de dokter

Mijn idee, klinkt als muziek in mijn oren maar helaas heb ik daargeen verlof dagen meer voor. Mijn fysiek kan ook geen 2 weken bourgondisch eten aan, daarvoor zal ik toch eerst een procent of 6 aan vet kwijt moeten raken. 2013 is dat een feit en dan komt die vakantie er ook:D

Zieke training man blijf rustig aan doen met je schouder doe anders 1 weekje gewoon goeie training dan de andere week je deload zodat je je schouder genoeg ruimte geeft om 100% ook te herstellen want je zei zelf al dat iets niet goed voelde.
T begint bij een oefening en dan worden het er 2 enz.

Daaamn lekker veel oefeningen :D Goed bezig

Toch gewoon getraind:P
Ga je nu wel nog naar de dokter of kijk je het liever nog even aan??
Bijnaaaa weekend!

• #5.426
Zieke training man blijf rustig aan doen met je schouder doe anders 1 weekje gewoon goeie training dan de andere week je deload zodat je je schouder genoeg ruimte geeft om 100% ook te herstellen want je zei zelf al dat iets niet goed voelde.
T begint bij een oefening en dan worden het er 2 enz.

Is een optie idd, mss dat ik dat wel ga doen met dat deload gebeuren.

Daaamn lekker veel oefeningen :D Goed bezig

cheers

Toch gewoon getraind:P
Ga je nu wel nog naar de dokter of kijk je het liever nog even aan??
Bijnaaaa weekend!

Ik kijk het nog heel ff aan, ik ben niet zo van de doctoren, ze hebben er al meerdere malen naast gezeten bij mij dus ik neem niks meer van ze aan. Meestal standaard gelul. Fijn weekend Miss H.

Ik herken je verhaal van doctoren die ernaast zitten bart, heel vervelend is dat. Ondanks dat je je klote voelt, zet je echt lekkere trainingen neer elke keer! :D

Bij coïtus komen bepaalde hormonen vrij die je gelukkig en ontspannen maken, is bewezen, dus lekker met die cardio door gaan haha. :p

• #5.428
Ik herken je verhaal van doctoren die ernaast zitten bart, heel vervelend is dat. Ondanks dat je je klote voelt, zet je echt lekkere trainingen neer elke keer! :D

Bij coïtus komen bepaalde hormonen vrij die je gelukkig en ontspannen maken, is bewezen, dus lekker met die cardio door gaan haha. :p

I like goedehormomendievrijkomenbijcoïtus:)

nee dat is waar.. De tijd dat je doctoren blindelings kon vertrouwen ligt al ver in t verleden.. Ik ben er helaas ook al paar x achtergekomen dat ze er falikant naast zaten.. Anyway ook fijn en rustig weekend!

Hey Bart, wat waren symptomen van je slijmbeurs is dat vergelijkbaar als bij rotator cuff problemen? Is volgens mij onderhand nog steeds niet genezen toch? Hoe komt dat weet je dat? Thanks

• #5.431
nee dat is waar.. De tijd dat je doctoren blindelings kon vertrouwen ligt al ver in t verleden.. Ik ben er helaas ook al paar x achtergekomen dat ze er falikant naast zaten.. Anyway ook fijn en rustig weekend!

Helaas is dat zo'n beetje bij iedereen zo deze dagen:mad: Anyway, we gaan lekker genieten van het weekend! :)

Hey Bart, wat waren symptomen van je slijmbeurs is dat vergelijkbaar als bij rotator cuff problemen? Is volgens mij onderhand nog steeds niet genezen toch? Hoe komt dat weet je dat? Thanks

Ik merkte het bij push bewegingen, vooral bij benchen. In het begin was het stekende pijn en heb ik een aantal nachten echt wakker gelegen van de pijn, de eerste paar weken kon ik eigenlijk zo goed als niks met de schouders. Ik ben gewoon rustig aan weer begonnen toen met wat lightweights en gewoon oefeningen gaan doen met weinig tot geen last. Ik heb nu geen slijmbeurs meer maar merk gewoon nog steeds dat mijn schouders pijntjes vertonen als ik zwaarder train. Benchen doe ik helemaal niet meer, ik ben na die hardnekkige slijmbeurs toch wel voorzichtig geworden.

• #5.432
Lekker getraind vanmorgen

Leg extensions:
12 x 50 kg
12 x 60 kg
12 x 75 kg
15 x 100 kg

Legpress:
12 x 250 kg
12 x 290 kg
12 x 330 kg
12 x 360 kg, laatste paar reps dacht ik dat ik in de broek scheet maar ging net goed :)

Hacksquat:
12 x 80 kg
12 x 100 kg
12 x 120 kg
12 x 140 kg

Leg extensions:
12 x 60 kg
12 x 60 kg
12 x 60 kg
12 x 60 kg
12 x 60 kg
12 x 60 kg
12 x 60 kg

Lying leg curls:
12 x 20 kg
12 x 25 kg
12 x 30 kg
12 x 35 kg

One leg hamstring curls:
12 x 30 kg
12 x 35 kg
12 x 40 kg

Seated hamstring curls:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg

Seated calfraises:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg

Standing calfraises:
12 x 150 kg
12 x 150 kg
12 x 150 kg
12 x 150 kg

Seated calfraises:
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg

5 minuten uitgelopen. Ik voorzie spierpijn haha

Jaja ook op zaterdagochtend aan het beuken. Ik heb maar een woord. Potverdomme.
Echt niet normaal meer dit. :D

Zieeeeeeeeek:D

Hoe kan jij zoveel legpresse, als ik bij jou ga trainen ga ik die een keer proberen. Ik heb bij ons al zware moeite met de 250:o

benentraining sochtends, pff hardcore hoor :D

• #5.436
Jaja ook op zaterdagochtend aan het beuken. Ik heb maar een woord. Potverdomme.
Echt niet normaal meer dit. :D

Heerlijke training, ik voelde me ook sterk. als mijn rug in orde was geweest was ik mss zelfs voor een squat pr gegaan zo voelde ik me.

Zieeeeeeeeek:D

Hoe kan jij zoveel legpresse, als ik bij jou ga trainen ga ik die een keer proberen. Ik heb bij ons al zware moeite met de 250:o

Strong wheels are strong, jij bent in alle andere groepen sterker maar niemand komt aan mijn legpress:) is cool brah, als je komt trainen gaan we benen doen samen

benentraining sochtends, pff hardcore hoor :D

Cheers, hardcore we like

Pijn in je donder of niet , je maakt er weer een brute training van , Nice job volumekoning

bohboh

• #5.439
En? Hoe is de spierpijn?

Terug
Naar boven