- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik loop nog wat moeizaam idd, heerlijke spierpijn in de benen. Ik ben niet aan trainen toegekomen vandaag, moest met de meid naar het ziekenhuis, boodschappen doen en mijn zusje uit de brand helpen door wat elektro shizzle op te lossen bij der in huis, al om al... druk dagje zonder trainen. Morgenvroeg borst en triceps. Rug gaat langzaam beter

rugpijn minder.. Goed teken! Wat onwijs veel kuit setjes trouwens.. Gotta hurten waarom met de kleine meid naar t ziekenhuis?
weer aardig wat benchwerk verricht , mooi dat je rug beter gaat

Damn Bart die dag rust heeft wel effect man. Brute training weer!
Mooi dat je rug weer goed lijkt, viel allemaal kennelijk toch wel mee.
incline db fly..wtf
Balen van je vrouwtje zeg..succes
Enne wanneer ga je minderen in reps? Daar las ik een keer wat over...![]()
Progressie daarin is erg lekkah. Helaas wordt dit de 4e keer dat ze nierstenen operatief moet laten verwijderen, tis een echte steenfabriek die meid van mij..
Ik zou idd gaan minderen in reps maar dit stel ik nog ff uit. Ik ga echt goed op dit schema, zie ook erg veel verandering al als ik in de spiegel kijk. Never change a winning team toch![]()

Die 40's op de incline db's zijn toch goed onderweg Bart?! Goed dat je je sterk voelde!
Zeker waar, never change a winning team.. daarom doe ik dat ook bijna niet
Balen voor je vrouwtje, erg pijnlijk ook gok ik..
Ze zeggen dat het meer pijn doet dan bevallen...