MuscleMeat

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.641
Haha Bart wtf, dit motiveert mij voor mijn been training morgen. Wat een oefeningen echt ziek:o:p

Haha nice, wat sta jij er beestachtig bij man... Ik ben jaloers buffel!

Vanmorgen was wederom afzien, de trainingen zijn zwaar met deze hitte maar wel krijg ik veel meer voldoening van op de een of andere manier.

Rug:

Wide grip pullups:

10 x bw -75 kg
7 x bw -75 kg
7 x bw -75 kg
8 x bw -75 kg

T-bar rows machine:
12 x 35 kg
12 x 40 kg
12 x 45 kg
12 x 50 kg

BOR:
12 x 60 kg
12 x 70 kg
12 x 80 kg
12 x 90 kg

Romanian Deadlift:
12 x 90 kg
12 x 90 kg
12 x 90 kg

Wide grip machine rows:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg

Biceps:

Machine curls ez bar:
8 x 28 kg
8 x 33 kg
8 x 38 kg
8 x 43 kg

Rope hammer curls:
8 x 15 kg
8 x 20 kg
8 x 25 kg
8 x 30 kg

EZ bar curls:
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg, small grip
8 x 30 kg, small grip
8 x 30 kg
8 x 30 kg
8 x 30 kg, small grip

Buik:
- situps
- abcrunch
- stoeltwist

Ze hebben er een zaal bij getrokken in de gym waar ik train, de fitness ruimte is dus 2 x zo groot geworden:) Ze zijn alleen nog druk met het indelen van de apparaten dus alles staat bij elkaar en door elkaar, dikke chaos, vandaar wat andere oefeningen en volgorde dan normaal;)

Pittig weer man. Zal wel verschrikkelijk zweten zijn met jou trainingen op het moment.
Trouwens, 56 reps EZ curls.. Dat zal wel een beste pomp geven, nice!

bart effe t.a.v de legtraining - veel isolatieoefeningen - waarom daar er niet een paar van laten vallen en er bijv wat zwaardere squats bij doen + een variatie erbij

hou je jezelf wat in tot aan die FST setjes? :p

• #5.645
Pittig weer man. Zal wel verschrikkelijk zweten zijn met jou trainingen op het moment.
Trouwens, 56 reps EZ curls.. Dat zal wel een beste pomp geven, nice!

Ja absoluut kapot gaan, kan er ook echt cardio meer achteraan doen want dan gaat het licht uit.

bart effe t.a.v de legtraining - veel isolatieoefeningen - waarom daar er niet een paar van laten vallen en er bijv wat zwaardere squats bij doen + een variatie erbij

Om eerlijk te zijn, ik ben helemaal niet met mijn benen bezig, kan idd veel zwaarder en het gaat allemaal easy zo. Ik vind ze groot zat, nu met deze trainingen hoop ik ze wat minder groot en meer definitie te krijgen.

hou je jezelf wat in tot aan die FST setjes? :p

Jij hebt me wel betrapt.. haha. Ik kan idd wel zwaarder maar vind het nu voor ff wel welletjes, train nu puur op de reps en snelheid.

Mooie training, lekker buffelen in de hitte. Zie dat contragewicht bij pull-ups minder is geworden, gaat goed.

• #5.648
Duidelijk

breed optrekken blijft ook een b*ch vind ik , wel relax dat gym nu 2 keer zo groot is man.

• #5.652
breed optrekken blijft ook een b*ch vind ik , wel relax dat gym nu 2 keer zo groot is man.

Ja dat optrekken is voor de zwaardere jongens so ie so a b*ch, tenzij je heel erg sterk bent en dat ben ik niet:D Ja begint nu toch wel een bazen gym te worden;)

jij niet heel erg sterk?? ik lees toch echt wel wat anders in je log hoor:) lekker getraind ook, en idd met die hitte valt t niet mee maar toch ondanks de hitte heb ik ook echt lekker getraind..vaag eigenlijk;) Bijnaaaa weekend..

Brute rug en bicep training Bart! 12x90kg is een behoorlijke BOR en zo'n aantal EZ-bar curls is niet van deze wereld!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #5.656
jij niet heel erg sterk?? ik lees toch echt wel wat anders in je log hoor:) lekker getraind ook, en idd met die hitte valt t niet mee maar toch ondanks de hitte heb ik ook echt lekker getraind..vaag eigenlijk;) Bijnaaaa weekend..

Lekker voeld dat toch, je moet het alleen ff doen:) Ach ik ben niet sterk, ik heb met PLers getraind, die waren sterk!

Zie comment hierboven

Brute rug en bicep training Bart! 12x90kg is een behoorlijke BOR en zo'n aantal EZ-bar curls is niet van deze wereld!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

whahaha, the mean green machine!

Morgen lekker schouders en traps trainen:)

• #5.658
Als je het daarmee vergelijkt.... Je stats zijn in ieder geval niet mis!

Thanks in ieder geval. Ik moet er wel bij bekennen dat ik niet train om kracht te krijgen dus eet er ook niet na. Ik train liever wat meer op conditie en herhalingen tot ik ooit een gewicht en vetpercentage bereik waarmee ik tevreden ben

Ja en ik weet ook dat het een enorm luxe probleem is...:D

Thanks in ieder geval. Ik moet er wel bij bekennen dat ik niet train om kracht te krijgen dus eet er ook niet na. Ik train liever wat meer op conditie en herhalingen tot ik ooit een gewicht en vetpercentage bereik waarmee ik tevreden ben

Ik denk dat je als je qua vetpercentage bent waar je wil zijn je wel eens spijt kan krijgen dat je al die tijd je benen op onderhoud hebt getrained. Mijn benen zaten eerst strak in spijkerbroeken 34/32, na een cutje ruim in 30/32 en ze zijn niet slapper geworden.

Hoe gain je trouwens op 4x12 enzo en hoe doe je het nu met je voeding, beetje progressie qua fatsoo?

• #5.660
Ik denk dat je als je qua vetpercentage bent waar je wil zijn je wel eens spijt kan krijgen dat je al die tijd je benen op onderhoud hebt getrained. Mijn benen zaten eerst strak in spijkerbroeken 34/32, na een cutje ruim in 30/32 en ze zijn niet slapper geworden.

Hoe gain je trouwens op 4x12 enzo en hoe doe je het nu met je voeding, beetje progressie qua fatsoo?

Spijt zal ik nooit krijgen, mijn benen zullen nooit in maatje 34 passen :D Ik ga nu wel goed, val ook in kilo's af en zie ook op alle groepen meer definitie, kracht gaat gestaag omhoog. Ik kan dus tevreden zijn. Ik moet nu doorzetten.

Terug
Naar boven