Fitness Seller

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.661
Vandaag gezellig met mijn mooie vrouwtje getraind, beetje anders getraind als normaal.

Buik:
- stoeltwist
- abcrunch
- situps

Schouders:

MP:
12 x barbell
10 x 40 kg
8 x 60 kg
2 x 70 kg, voelde niet helemaal oke in de onderrug

Nekpress machine:
12 x 75 kg
12 x 95 kg
8 x 110 kg

Dumbbell side raises:
12 x 10 kg
10 x 12 kg
8 x 14 kg
6 x 18 kg

Reverse cable fly's:
12 x 50 kg
10 x 55 kg
8 x 60 kg
6 x 70 kg

Dumbbell bentover raises:
12 x 6 kg
10 x 8 kg
8 x 10 kg
8 x 12 kg

Barbell shrugs smit:
12 x 170 kg
12 x 170 kg
12 x 170 kg
12 x 170 kg

Dumbbell shrugs:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg

Toch wel een keer erg lekker om zo te trainen.

Prettig weekend

nice schoudertraining,wat voelde je in je onderrug?

Mooie training Bartje! Nog wat horizontale cardio er bij en je weekend is weer compleet..:D

• #5.664
nice schoudertraining,wat voelde je in je onderrug?

ik heb al best lang last van mijn onderrug, pijn heb ik altijd maar meestal na wat beweging gaat het oke, nu voelde ik die vervelende drukkende pijn opkomen met uitstoten van die 70 kg, durfde niks te forceren en had geen riem bij me....

Mooie training Bartje! Nog wat horizontale cardio er bij en je weekend is weer compleet..:D

Cheers mate, die cardio is dagelijkse kost uiteraard:)

samen trainen is leuk! Fijn weekend

Dat was weer een beste schoudertraining, 7 oefeningen en weer een hoop 12-reppers.

• #5.669
Ik vind het idd voor herhaling vatbaar. Was de eerste keer :D

jij ook prettig weekend

Voor alles is een eerste keer... maar fijn dat deze keer goed was bevallen:p
Ja weer een vreetdag gehad natuurlijk..the day after is zooo k.u.t... bah schuldgevoel van hier tot .. maar goed..no junk?? hell no:o
Zelf ook lekker weekend gehad??

• #5.671
Voor alles is een eerste keer... maar fijn dat deze keer goed was bevallen:p
Ja weer een vreetdag gehad natuurlijk..the day after is zooo k.u.t... bah schuldgevoel van hier tot .. maar goed..no junk?? hell no:o
Zelf ook lekker weekend gehad??

Ja en mijn vrouwtje heeft nu mega spierpijn en ze snapt er niks van... ze traint normaal altijd met haar beste vriendin... i rest my case:) :D Maar hoe dan ook was ik best trots op haar doorzettingsvermogen, die laat zichzelf niet kennen.

Weekend is redelijk, gisteren leuk feessie gehad waar ik aan de spa blauw zat en gezond gegeten heb. Vandaag ochtend dienst en 2 brood maaltijden op, in de ene zat een rolletje rolo en de andere een koek. Dat was mijn junk voor deze week:) Straks eten we met de hele familie gezellig bami speciaal. Das altijd wel gezellig, kunnen de kids lekker ravotten en spelen.

altijd leuk effe met het meisje trainen , ik doe het regelmatig tijdends mijn deload week:D

Lekkere training samen met je vrouwtje.:)

hey...sosm kan het heel motiverend werken hoor je vrouwtje mee naar de gym.. je moet haar natuurlijk wel juist leren spotten enzo, niet onnodig kleppen maar doorgaan, hard trainen.. maar des te meer begrip is er als je "weer"naar de gym moet, dan raken ze ook verslaafd..* zo heeft mijn man het dus gedaan* :P

Stel het thuis ook wel eens voor dat ze een keer mee train, maar die heeft er geen zin in. Lijk mij op zich best wel leuk zo op zijn tijd. Volgens mij heeft ze zoiets van wil niet breed worden, maar dat wordt je niet zomaar geef ik dan aan. Maar goed wie weet komt het er nog een keer van.

• #5.678
We zullen wel zien hoe vaak ze mee gaat:)

Vandaag met Dirk borst en triceps aangepakt in moordend tempo, dit koste her en der wat kracht maar de pomp was enorm:)

Incline dumbbell presses:
12 x 20 kg
12 x 26 kg
12 x 34 kg
6 x 38 kg, leeg

Incline dumbbell fly's:
12 x 18 kg
12 x 20 kg
12 x 22 kg
12 x 26 kg

Flat lying dumbbell hammer press:
12 x 18 kg
12 x 20 kg
12 x 22 kg
10 x 26 kg

Press machine:
12 x 45 kg
7 x 55 kg, small
12 x 55 wide
12 x 40 small

Pecdeck:
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 60 kg
12 x 60 kg
12 x 75 kg

Triceps:

Pushdown:
8 x 30 kg
8 x 35 kg
8 x 40 kg
8 x 40 kg

Reverse pushdown:
8 x 20 kg
8 x 25 kg
8 x 30 kg
8 x 35 kg

Skullcrushers ez bar:
8 x 25 kg
8 x 25 kg
8 x 25 kg
8 x 25 kg
8 x 25 kg
8 x 25 kg
8 x 25 kg

Ziekelijke pomp all over.... Denk dat ik nog niet eerder in dit tempo zo'n training heb weg gewerkt. Dirk was ook gesloopt, en mariniers zijn toch wel wat gewend.

Cardio:
- 20 minuten crosstrainer

Lekkerrrrr.....

klinkt weer dollemanswerk :)

en ik zie waarempel een MP op deze pagina :D

Terug
Naar boven