- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe moet ik me voorstellen dat de meeste sets voor jou aanvoelen, gezien het feit dat je gewicht en reps vaak gelijk houdt? Is dan de laatste set wel heel zwaar of is het meerr pomp werk voor je?
lekkere training bart - volgende keer echte gewichten pakken he![]()
lekker trainen zoDan vallen de gewichten mij zeker niet tegen, respect!
Lekker tempo met de trainingen, is wel slopend zo. Maar geeft wel extra voldoening. Uiteraard toppie volumes.
Stomme vraag misschien, maar waarom doe jij eigenlijk de squat én de legpress in een workout?

Lekkere beentraining weer man. Hoe bepaal je eigenlijk met jou schema wat je 4 sets en wat je 7 sets doet?

Volume spat er weer vanaf - 2x legextenions? 260 pakken op de legpress is toch niks mee of bevalt alleen de hacksquat je niet
Ga je nou nooit eens bijna over je nek met dit volume!
Mooie training in ieder geval! "May the pump be with you"

Met benen krijg ik elke training wel een keer kots neigingen en hoofdpijn idd. Ben ik inmiddels aan gewend.![]()

Hahahaha, bikkel! Respect hoor! Ken meer mensen die bij het minste of geringste al zeggen "Tis m'n dag niet, ik ga maar es deloaden denk ik"
Pump up the volume, mate!
, ik ben ook echt niet gemaakt om te deloaden, heb het geprobeerd maar is niks voor mij. Ik neem dan wel een dagje rust extra.