- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb trouwens lang zitten dobberen (maand of 5) over AAS, ik heb mijn besluit genomen. Ik ga niet gebruiken, ga proberen zo veel mogelijk te halen op goeie voeding en knaltrainingen. Ik vind dat ik nu al best veel bereikt heb en wil eigenlijk ook wel zien hoe ver ik kan komen zonder illigale hulpmiddelen.

Ook al had ik je nog steeds gerespecteerd als je t wel gedaan had hoor
Ik heb trouwens lang zitten dobberen (maand of 5) over AAS, ik heb mijn besluit genomen. Ik ga niet gebruiken, ga proberen zo veel mogelijk te halen op goeie voeding en knaltrainingen. Ik vind dat ik nu al best veel bereikt heb en wil eigenlijk ook wel zien hoe ver ik kan komen zonder illigale hulpmiddelen.
Hoppa... drug free jonguh BAM!Slaap lekker btw
- Goed bezig met die 34 reppers, merk je al veel verschil i.v.m. die 2x20 van je vorige schema?
![]()
Ja is inderdaad beter, meer concentratie bij de oefeningen!
Vandaag had ik me verslapen, rede, een leuke meid! Nice en hoppa, wie weet binnenkort weer aan de vrouw... Baalde wel dat ik niet kon trainen maar ach, ze is het meer dan waard.

haha, dat is idd toevallig kerel!
Het is gvd wel een lekker gevoel in de pens zeg, lang geleden dat ik dat gevoeld heb
nice Maat, echt nice! Genieten maar! hoppa

Godver, lijkt ellegirl forum wel hiero onderhand...![]()
Hopelijk werkt mij rug mee en kan ik er weer een benentraining uitpersen.