Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Damn lekkere training bro! Ben benieuwd als je low rep gaat doen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.922
kijk nu al uit naar je low rep trainingen haha:P ,mooi borsttraining man.

Je kan ook rustig je setjes low reps doen en daarna afmaken met FST-7
Damn, dat lijkt me wel hard :)

Gheghe, 7x12 het toverwoord voor jou? ;) Hoe sta je er fysiek voor verder? Ben ik wel benieuwd naar... Raaawr.

je het inmiddels zoveel volume gedraaid op behoorlijke gewicht dat low reps een goeie afwisseling is voor je - je lichaam zal wel effe een paar zeggen -shit man wat ben je aan het doen :D

• #5.928
Dat snap ik, maar alsof jij het niet leuk vind om sterk te zijn. :D

haha, ja is wel leuk maar voor mijn fysiek en gewicht ben ik niet sterk hoor. vind ik dan:rolleyes:

Gheghe, 7x12 het toverwoord voor jou? ;) Hoe sta je er fysiek voor verder? Ben ik wel benieuwd naar... Raaawr.

Tja, geen idee eigenlijk, mijn vrouwtje vind me mager worden... haha. Ik zal binnenkort weer eens meten, denk dat ik rond de 18% a 19 % zit.

je het inmiddels zoveel volume gedraaid op behoorlijke gewicht dat low reps een goeie afwisseling is voor je - je lichaam zal wel effe een paar zeggen -shit man wat ben je aan het doen :D

Ja ik denk dat ik een tijdje HIT ga proberen. Kameraad van me zweerd er bij dus toch maar eens schema aan hem vragen.

Ik heb vrijdag avond rugby training gehad en gisteren een wedstrijd dus lekker actief geweest en flink gebuffeld. Heb wel mijn grote teen gebroken wat ff lastig is maar was het wel waard.

Morgenavond weer de gym in.

Heb wel mijn grote teen gebroken wat ff lastig is maar was het wel waard.

Morgenavond weer de gym in.

Succes met je teen brah! Heb die van mij zo'n 10 jaar geleden een keer gebroken gehad en was best vervelend. Staat nu nog beetje scheef lol.

Teen gebroken? Damn, dat klinkt niet lekker...

Ik geef er wel een kusje op;) (no homo)

• #5.932
Succes met je teen brah! Heb die van mij zo'n 10 jaar geleden een keer gebroken gehad en was best vervelend. Staat nu nog beetje scheef lol.

haha ja dat ken ik... thanks bro

Teen gebroken? Damn, dat klinkt niet lekker...

Voeld ook niet echt lekker rob maar ja.... paar dagen en dan gaat wel weer, die teen had ik 6 jaar geleden al gebroken en nu gewoon weer, haha

Ik geef er wel een kusje op;) (no homo)

:roflol: hoppaaa

Gebroken teen..auw pijnlijk..
Gaat hier dus eigenlijk *buiten die gebroken teen dan* best wel heel goed hé zo te lezen!
en low rep trainingen?? Nou ben zeer benieuwd wat dat voor uitwerking dat bij jou heeft..dat worden monster trainingen!

• #5.934
Vandaag weer een beetje getraind.

Borst en triceps.

Incline dumbbell press:
10 x 22 kg
8 x 28 kg
6 x 36 kg
6 x 42 kg

Incline dumbbell fly:
10 x 20 kg
8 x 24 kg
6 x 28 kg
6 x 30 kg

Press machine:
10 x 55 kg
8 x 65 kg
6 x 75 kg
6 x 75 kg

Pecdeck:
10 x 75 kg
8 x 75 kg
8 x 75 kg
8 x 75 kg

Cablecross:
10 x 20 kg
8 x 20 kg
8 x 20 kg
8 x 20 kg

Triceps:

Pushdown;
10 x 30 kg
8 x 35 kg
8 x 40 kg
8 x 45 kg

Rope pulldown:
10 x 15 kg
8 x 20 kg
8 x 25 kg
8 x 30 kg

Skullcrushers:
10 x 37.5 kg
8 x 37.5 kg
8 x 37.5 kg
8 x 37.5 kg

Buik:
situps
stoeltwist
abcrunch

Maandag pas weer trainen ivm nachtdiensten.

nice work

kan je trouwens wel even rondlopen daar in Burgers Zoo? Of is het op een uurtje wel gezien? :)

• #5.936
nice work

kan je trouwens wel even rondlopen daar in Burgers Zoo? Of is het op een uurtje wel gezien? :)

Cheers, daar kun je wel een dagje volmaken hoor, wij zijn maar een uur of 5 geweest maar gaan snel nog een keer terug. Zeker de moeite waard Rob.

zal ik eens even in het achterhoofd houden :)

Nice dumbbell press kerel!

gaat wel lekker he low rep:D?

• #5.940
Terug
Naar boven