- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Man, man wat een gewichten op die inclines en fly's!!Je zal wel goed opgepompt zijn geweest na deze workout!
![]()
Kleine B-cup

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man, man wat een gewichten op die inclines en fly's!!Je zal wel goed opgepompt zijn geweest na deze workout!
![]()

Hahaha nah een lekkere training dus.. borst-tri vind ik ook zelf echt een heerlijke combi
Heb jij niet ontzettende drang naar skullcrushers/dips/cgbp etc in plaats van zo veel kabelwerk?

jaja moet natuurlijk wel ff afvallen voor het weekend... wait whuuuuuuuuuuuuuuuut![]()

ach ja, dont care much eigenlijk. Beetje genieten heeft mijn voorkeur altijdAch ja, je moet gewoon weer ff wennen aan squatten, over een tijdje merk je er niks meer van.![]()

Ik vond het nog te weinig, had maar een uurtje tijd...![]()
dat is nog het sterkste bij jou hé, je knalt het er even allemaal door op een uurtje ...
ik durf het bijna niet te zeggen maar het schouder werk was met 40 minuten gedaan... toen nog 10 minuten buik... totaal een uurtje in de gym geweest incl omkleden... Sterke side raises; lekker dat je nog meer had willen/kunnen doen.![]()
ik zou naar zon training helemaal op zijnmaar meneer natuurlijk niet

Nette training bro! Dat allemaal in uurtjehoeveel rust neem je gemiddeld tussen de sets?
heel verschillende brah, nu echt weinig ivm tijdgebrek. Denk normaal zo rond de 30 sec
thats spirit!