Fitness Seller

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.202
Ahh nog iemand die wat gedemotiveerd is..ik dus ook..ik train wel maar om nou te zeggen van wauw...:( Bah, ben aan vakantie toe:D

Rust lekker uit Bart! Daarna weer keihard door the gym heen!

• #6.205
werk ze, maandag weer lekker knallen:D

Vanaf maandag moet ik gewoon weer in de flow zien te komen:D Nu nog een paar nachtjes werken en dan gaan we er weer tegenaan

Okee, dan maken we een deal..we gaan gewoon allebei weer knallen maandag;)
Deze week kan ik maar 3x trainen want vanaf donderdag zit ik in parijs maar daarna kan ik soms zelfs weer 4x trainen..yeahhhh
We gaan ervoor Bartje:cool:

Laatst bewerkt:
Klote man van je motivatie.. Enig idee hoe dat komt? Aan je progressie kan het niet liggen want je gaat nog steeds goed vooruit.. Misschien nu en dan een "pret-training" waarin je alleen doet wat je echt leuk vind om te doen? Ik vind af en toe de standaard trainingen ook saai maar als ik dan mijn FB dag heb waarop ik alleen de oefeningen pak die ik leuk vind (en op 8jes) heb ik er altijd weer zin in. Sterkte iig bro.

ik ga ook weer de nacht in vanavond , maar ik gewoon morgen banken
nachtdienst of niet

Goed bezig hier!

Nu me laatste nachtdienst.
Morgen ook beginnen met 10 8 6 4 lekker basic :)

• #6.212
Okee, dan maken we een deal..we gaan gewoon allebei weer knallen maandag;)
Deze week kan ik maar 3x trainen want vanaf donderdag zit ik in parijs maar daarna kan ik soms zelfs weer 4x trainen..yeahhhh
We gaan ervoor Bartje:cool:

In Parijs zitten is geen straf dame:) Maar deal, we gaan knallen! Ik ga weer lekker minimaal 4 x per week naar de gym en wat beter op mijn voeding letten vanaf vandaag!

Klote man van je motivatie.. Enig idee hoe dat komt? Aan je progressie kan het niet liggen want je gaat nog steeds goed vooruit.. Misschien nu en dan een "pret-training" waarin je alleen doet wat je echt leuk vind om te doen? Ik vind af en toe de standaard trainingen ook saai maar als ik dan mijn FB dag heb waarop ik alleen de oefeningen pak die ik leuk vind (en op 8jes) heb ik er altijd weer zin in. Sterkte iig bro.

Combinatie van denk ik.... Maar vanaf vandaag weer er aan!!! Ik zat een beetje in een luie fase denk ik... :D

ik ga ook weer de nacht in vanavond , maar ik gewoon morgen banken
nachtdienst of niet

Ik kan het niet opbrengen om te trainen als ik nachtdienst heb... Ben die paar uur s avonds dan liever bij mijn gezinnetje.

Goed bezig hier!

Nu me laatste nachtdienst.
Morgen ook beginnen met 10 8 6 4 lekker basic :)

Ik ook de laatste nachtdienst nu gelukkig. 10 8 6 4 , heerlijk om ff te doen weer:)

• #6.213
Nou de training zit er op, ik had er veel moeite mee. Merk dat die nachtdiensten me gesloopt hebben.

Rug

Romanian deadlift:
10 x 60 kg
8 x 100 kg
6 x 130 kg
4 x 150 kg

BOR:
10 x 60 kg
8 x 80 kg
6 x 90 kg
4 x 100 kg

Seated row machine:
10 x 55 kg
8 x 70 kg
6 x 85 kg
4 x 90 kg

Frontpully wide hammer grip:
10 x 60 kg
8 x 70 kg
6 x 85 kg
4 x 100 kg

Seated cable rows small grip:
10 x 60 kg
8 x 85 kg
6 x 100 kg
6 x 100 kg

Biceps:

Dumbbell curls:
10 x 16 kg
8 x 18 kg
6 x 20 kg
4 x 22 kg

Preacher curls:
10 x 40 kg
8 x 50 kg
6 x 50 kg
6 x 50 kg

Machine curls;
10 x 28 kg
8 x 33 kg
6 x 38 kg
4 x 43 kg

Moest eigenlijk nog cardio doen maar dat zat er echt niet meer in. Zo ff douchen en dan lekker languit op de bank.

Toch weer gegaan , das de eerste stap

Goed zo man, goed herpakt en meteen een sterke training neergezet! Begrijp ik nu goed dat je dezelfde front pulldown hebt gedaan die ik altijd doe? Beviel het een beetje?

Voor een training met veel moeite heb je wel zware gewichten verplaats buffel.
Maja na de nachtdienst is altijd k*t.. ik had nog uitgeslapen tot 4(wilde 12 uur eruit:P) dus voor mij ging t wel vandaag ookal was t de eerste chest workout in lange tijd..

Toch lekker dat je weer hebt getraind brah!

toch geen onaardige gewichten bart , ziet er toch weer strak uit
ligt ook aan je slaapritme denk ik - ik slaap ongeveer 5 uur na de nacht en ga dan binnen de twee uur trainen s'avonds na het eten ga ik dan nog effe snel een uurtje maffen voordat ik moet beginnen

zo zie je maar dat herstel alles is :D

Net wat iedereen zegt..je hebt flinke gewichten verplaatst! Misschien wel met wat moeite..maar ze zijn verplaatst!:thumbs:

Terug
Naar boven