- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
moet je nog ergens rugby'en (of hoe schrijf je dat...) ergens komende dagen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet je nog ergens rugby'en (of hoe schrijf je dat...) ergens komende dagen?
Rust lekker uit Bart! Daarna weer keihard door the gym heen!
Ahh nog iemand die wat gedemotiveerd is..ik dus ook..ik train wel maar om nou te zeggen van wauw...Bah, ben aan vakantie toe
![]()
Nu nog een paar nachtjes werken en dan gaan we er weer tegenaanVanaf maandag moet ik gewoon weer in de flow zien te komenNu nog een paar nachtjes werken en dan gaan we er weer tegenaan
Vanaf maandag moet ik gewoon weer in de flow zien te komenNu nog een paar nachtjes werken en dan gaan we er weer tegenaan

Okee, dan maken we een deal..we gaan gewoon allebei weer knallen maandag
Deze week kan ik maar 3x trainen want vanaf donderdag zit ik in parijs maar daarna kan ik soms zelfs weer 4x trainen..yeahhhh
We gaan ervoor Bartje![]()
Maar deal, we gaan knallen! Ik ga weer lekker minimaal 4 x per week naar de gym en wat beter op mijn voeding letten vanaf vandaag!Klote man van je motivatie.. Enig idee hoe dat komt? Aan je progressie kan het niet liggen want je gaat nog steeds goed vooruit.. Misschien nu en dan een "pret-training" waarin je alleen doet wat je echt leuk vind om te doen? Ik vind af en toe de standaard trainingen ook saai maar als ik dan mijn FB dag heb waarop ik alleen de oefeningen pak die ik leuk vind (en op 8jes) heb ik er altijd weer zin in. Sterkte iig bro.

ik ga ook weer de nacht in vanavond , maar ik gewoon morgen banken
nachtdienst of niet
Goed bezig hier!
Nu me laatste nachtdienst.
Morgen ook beginnen met 10 8 6 4 lekker basic![]()