Fitness Seller

Bart's trainingslogje

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.221
Toch weer gegaan , das de eerste stap

En zo is dat

Goed zo man, goed herpakt en meteen een sterke training neergezet! Begrijp ik nu goed dat je dezelfde front pulldown hebt gedaan die ik altijd doe? Beviel het een beetje?

Idd de zelfde oefening als jou:) Voeld redelijk aan, voelde me schouders wel wat vreemd doen.

Voor een training met veel moeite heb je wel zware gewichten verplaats buffel.
Maja na de nachtdienst is altijd k*t.. ik had nog uitgeslapen tot 4(wilde 12 uur eruit:P) dus voor mij ging t wel vandaag ookal was t de eerste chest workout in lange tijd..

Thanks, de gewichten waren lekker idd maar ik voelde me echt ziek. Heb ook een griepje te pakken denk ik. Ik ben om 12.30 uur ongeveer wakker geworden.

Toch lekker dat je weer hebt getraind brah!

yes yes

toch geen onaardige gewichten bart , ziet er toch weer strak uit
ligt ook aan je slaapritme denk ik - ik slaap ongeveer 5 uur na de nacht en ga dan binnen de twee uur trainen s'avonds na het eten ga ik dan nog effe snel een uurtje maffen voordat ik moet beginnen

Thanks John, respect dat je dat zo kan man... damn ik zou echt niks meer waard zijn na 5 uur slaap.

zo zie je maar dat herstel alles is :D

Ja alleen weet ik niet of die nachtdiensten nou herstel te noemen is:roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 12:31 ----------

Vandaag benen, heb een griepje te pakken. Mag de pret niet drukken verder, gewoon knallen met die shit.

Leg extensions:
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg

Squat:
10 x 60 kg
8 x 100 kg
6 x 130 kg
4 x 150 kg

Hacksquat:
10 x 90 kg
8 x 115 kg
6 x 140 kg
6 x 165 kg

Leg extensions:
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg

Lying hamstring curls:
10 x 20 kg
8 x 30 kg
6 x 40 kg
4 x 50 kg

Seated hamstring curls:
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg

Seated calfraises:
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg
15 x 75 kg

Standing calfraises:
15 x 150 kg
15 x 150 kg
15 x 150 kg
15 x 150 kg

Cardio:
- 30 minuten interval crosstrainer

Buik:
- sit-ups
- stoeltwist
- abcrunch

Ondanks de griep toch een dikke training al zeg ik het zelf...:rolleyes:

Lekkere training kerel, ondanks de griep.

Stevige benen training voor iemand met een griepje! Zelfs nog cardio erna lol, weet je zeker dat je niet helemaal fit bent? :p

• #6.224
Goed als altijd! Helemaal kapotte benen zeker?
Altijd spannend, of je traint de griep er uit of je gaat er helemaal aan :D

• #6.226
Goed als altijd! Helemaal kapotte benen zeker?
Altijd spannend, of je traint de griep er uit of je gaat er helemaal aan :D

Yep ik loop nu al moeilijk, das toch altijd weer het nadeel van een week niet trainen:) De griep ben ik nog niet kwijt helaas, paracetamol vreten:D

Damn dat is nog eens benen trainen!
Beterschap man.

Hey kerel, jou heb ik lang niet gezien. Alles oke?

Klopt, ben een tijdje niet actief geweest op het forum. Prive drukke periode achter de rug en heb een nieuwe job. Had even geen energie om het forum ook nog bij te houden. Met trainen ben ik wel gewoon doorgegaan, had een korte periode even ietsje minder (maar was niet helemaal gestopt), maar ben al weer een tijdje heerlijk fanatiek bezig.

Zit er aan te denken om mijn log weer op te pakken, maar is er nog niet van gekomen.

Jou trainingen zijn als van ouds zwaar met hoog volume. Toppie man!

• #6.229
Damn dat is nog eens benen trainen!
Beterschap man.

Thanks, zo lang de griep niet doorzet dan vind ik het prima, wat ik nu heb dat is nog te doen:)

Klopt, ben een tijdje niet actief geweest op het forum. Prive drukke periode achter de rug en heb een nieuwe job. Had even geen energie om het forum ook nog bij te houden. Met trainen ben ik wel gewoon doorgegaan, had een korte periode even ietsje minder (maar was niet helemaal gestopt), maar ben al weer een tijdje heerlijk fanatiek bezig.

Zit er aan te denken om mijn log weer op te pakken, maar is er nog niet van gekomen.

Jou trainingen zijn als van ouds zwaar met hoog volume. Toppie man!

Soms heb je dat idd, wel lekker dat je door de drukte heen gewoon ben blijven trainen. cheers

Schandalige training met een beginnend griepje! Squats beginnen goed te matchen met je beenomvang!:thumbs:

• #6.231
Schandalige training met een beginnend griepje! Squats beginnen goed te matchen met je beenomvang!:thumbs:

Thank Marvin!

Vandaag schouders, ging met de MP bijna van mijn stokkie:) Is toch best apart om met een griepje te trainen:D

MP:
12 x 20 kg
10 x 40 kg
8 x 50 kg
6 x 60 kg
4 x 70 kg

Nekpress machine:
10 x 95 kg
10 x 95 kg
10 x 95 kg
10 x 95 kg

Dumbbell sideraises:
10 x 14 kg
8 x 16 kg
6 x 18 kg
4 x 20 kg

Front raises met losse schijven:
10 x 10 kg
8 x 15 kg
6 x 20 kg
6 x 25 kg

Dumbbell bent over lateral:
10 x 12 kg
8 x 14 kg
6 x 16 kg
4 x 18 kg

Reverse pecdeck:
10 x 35 kg
8 x 40 kg
6 x 50 kg
6 x 55 kg

Dumbbell shrugs:
15 x 50 kg
15 x 50 kg
15 x 50 kg
12 x 50 kg

Ik was blij dat de training er op zat, poeh poeh

je zal niet erg ziek zijn als je nog kan trainen :trollface:

Hoe lang doe je gemiddeld over zo'n traning

Hoppa! Wederom sterk press werk!

Van jou mentaliteit kunnen een hoop mensen leren! Er zijn er zat die zich bij het minste of geringste al ziek melden!

Wou dat ik zo sterk was met griepje:P

Lekkere training; front raises met schijven doen weinig mensen.:)

• #6.239
Hoppa! Wederom sterk press werk!

Van jou mentaliteit kunnen een hoop mensen leren! Er zijn er zat die zich bij het minste of geringste al ziek melden!

Thanks Marvin, ben zo opgevoed, ik blijf enkel thuis als ik flinke koorts heb ofzo.

Wou dat ik zo sterk was met griepje:P

haha, nou het verbaasde mij ook dat ik niet in kracht heb ingeleverd door de griep, het gaat alleen wat moeilijker qua conditie en ben wat zweverig:D

Lekkere training; front raises met schijven doen weinig mensen.:)

cheers. Ik doe dat eigenlijk omdat ik met dumbbells wat pijntjes voel met de oefening, bij schijven heb ik daar geen last van.

Nette training Bart, zeker gezien je ziek bent!

Terug
Naar boven