Fitness Seller

Bart's trainingslogje

Nette training, jammer van je schouder bij BP, kan je niet gewoon flat dp press doen dan? Of in smith

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.422
Nette training, jammer van je schouder bij BP, kan je niet gewoon flat dp press doen dan? Of in smith

Ach ja, ik wilde het weer eens proberen maar weet ook gelijk weer waarom ik ooit stopte met bankrdrukken. Met dumbbells gaat wel idd. cheers

Dikke DB Press man! Echt k*t van dat banken, ben wel benieuwd wat jij bankt.
Die BOR van jou is ook off the hook. Ken wel meer mensen die dat gewicht doen maar die smijten het ipv strict.

• #6.424
Dikke DB Press man! Echt k*t van dat banken, ben wel benieuwd wat jij bankt.
Die BOR van jou is ook off the hook. Ken wel meer mensen die dat gewicht doen maar die smijten het ipv strict.

Mijn rug gaat goed, eigenlijk ging qua kracht alles wel goed. Ben wel benieuwd hoe lang dat nog blijft nu tijdens mijn crash dieetje...

Ik bankte 1.5 jaar terug al 4 x 130 kg maar toen kwamen er in beide schouders slijmbeursontstekingen...:mad: Ik heb sinds dien niet meer aan bankdrukken gedaan, vanmorgen dus weer keertje geprobeerd maar het voelde gewoon niet goed. Ik hou het wel bij dumbbells:D Of ik moet echt veel opwarm sets gaan doen, maar ja... wtf zegt bankdrukken..

mijn maatje uit de early days trainde eigenlijk zijn borst nooit met bb - alleen met db's
zijn db gingen van 10 tot 50 - en om nou te zeggen dat hij een minder ontwikkelde borst had
no way - sterke shit weer bart

Yeah buddy! Toch weer die 46's gepakt!:D

Bankdrukken is ook niet echt mijn oefening..gebruik liever dumbbells! Echter schrijft mijn schema nu benches voor..waar ben ik aan begonnen!:eek:

Goed ook dat je die cardio er steeds in weet te houden! Hoe lang duren je trainingen dan meestal?

Gewoon dumbbells en machines blijven als je niet kan benchen man. Het is per slot van rekening geen must do oefening.

• #6.428
mijn maatje uit de early days trainde eigenlijk zijn borst nooit met bb - alleen met db's
zijn db gingen van 10 tot 50 - en om nou te zeggen dat hij een minder ontwikkelde borst had
no way - sterke shit weer bart

Mooi om te horen:) thanks John

Yeah buddy! Toch weer die 46's gepakt!:D

Bankdrukken is ook niet echt mijn oefening..gebruik liever dumbbells! Echter schrijft mijn schema nu benches voor..waar ben ik aan begonnen!:eek:

Goed ook dat je die cardio er steeds in weet te houden! Hoe lang duren je trainingen dan meestal?

Ik heb ook liever dumbbells, vind het gewoon prettiger trainen en voeld beter. Krachtgedeelte is meestal een uurtje en buik 15 minuten, cardio verschilt tussen de 15 en 45 minuten.

Gewoon dumbbells en machines blijven als je niet kan benchen man. Het is per slot van rekening geen must do oefening.

vind ik dus ook!

Vanmorgen revalidatie training gedaan met benen

Warming-up:
- 10 minuten lopen

Extensions:
15 x 50 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
12 x 75 kg
note: gingen erg easy en weinig last van knie

Squat:
20 x barbell
20 x 40 kg
15 x 50 kg
12 x 60 kg
12 x 60 kg
notel: veel last met op diepte komen, ben niet dieper dan zittende houding gekomen.

Hacksquat:
12 x 60 kg
12 x 60 kg
12 x 60 kg
12 x 60 kg
note: ook hier niet diep kunnen hurken

Extensions:
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg

Lying legcurls:
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg
12 x 20 kg

Seated legcurls:
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg
12 x 50 kg

Seated calfraises:
20 x 75 kg
20 x 75 kg
20 x 75 kg
20 x 75 kg

Standing calfraises:
20 x 100 kg
20 x 100 kg
20 x 100 kg
20 x 100 kg

Buik:
- situps
- abcrunch
- stoelturn

Cardio:
- 15 minuten stepmachine

HOLY ****..ow wat moet jij pijn hebben nu:P Maar waarom zou je dieper willen dan par met squats? Is toch goed zo?

• #6.430
HOLY ****..ow wat moet jij pijn hebben nu:P Maar waarom zou je dieper willen dan par met squats? Is toch goed zo?

Miss H, ik voel er echt niks van zo... deze gewichten zijn voor mij veel te licht eigenlijk. Maar ja, mijn knie kan niet meer verdragen. Qua squats ga ik normaal ass to the grass:D Lekker voor de hams en billekes. Maar helaas wil mijn knie niet verder buigen nog.

Nee maar die hoeveelheid reps is wel echt veel hoor.. Ik vind m sterk:p

Mooi dat je iig voorzichtig de benen weer hebt kunnen pakken, gewichten komen vanzelf wel weer.

Bizar volume weer broeder, nice!:)

Kan je eens lekker squeezen op je reps ipv gewoon door te pompen :)

Een beetje rustig aan kan je heus wel hebben op je benen trouwens ;)

Revalidatie noemt ie dit...

Ik zou na deze training inderdaad moeten revalideren..

en dan vind je dat ik veel volume draai? haha mijn volume is niks vergeleken met de jouwes :P ,goed bezig geweest:D

• #6.438
Mooi dat je iig voorzichtig de benen weer hebt kunnen pakken, gewichten komen vanzelf wel weer.

idd cheers

Bizar volume weer broeder, nice!:)

Thanks bro, beetje revalideren

Kan je eens lekker squeezen op je reps ipv gewoon door te pompen :)

Een beetje rustig aan kan je heus wel hebben op je benen trouwens ;)

Dat is waar bro, en idd mijn benen hebben niet veel meer nodig, mag wat droger

Revalidatie noemt ie dit...

Ik zou na deze training inderdaad moeten revalideren..

:roflol: valt wel mee, jou kracht in de benen mag er ook zijn

en dan vind je dat ik veel volume draai? haha mijn volume is niks vergeleken met de jouwes :P ,goed bezig geweest:D

Ja maar ik hou de gewichten laag flex:)

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 11:42 ----------

Schouders en traps:

MP:
12 x 20 kg
10 x 40 kg
8 x 50 kg
6 x 60 kg
4 x 70 kg

Nekpressmachine:
10 x 95 kg
10 x 95 kg