- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training, jammer van je schouder bij BP, kan je niet gewoon flat dp press doen dan? Of in smith
Dikke DB Press man! Echt k*t van dat banken, ben wel benieuwd wat jij bankt.
Die BOR van jou is ook off the hook. Ken wel meer mensen die dat gewicht doen maar die smijten het ipv strict.
Ik heb sinds dien niet meer aan bankdrukken gedaan, vanmorgen dus weer keertje geprobeerd maar het voelde gewoon niet goed. Ik hou het wel bij dumbbells
Of ik moet echt veel opwarm sets gaan doen, maar ja... wtf zegt bankdrukken..mijn maatje uit de early days trainde eigenlijk zijn borst nooit met bb - alleen met db's
zijn db gingen van 10 tot 50 - en om nou te zeggen dat hij een minder ontwikkelde borst had
no way - sterke shit weer bart
thanks JohnYeah buddy! Toch weer die 46's gepakt!
Bankdrukken is ook niet echt mijn oefening..gebruik liever dumbbells! Echter schrijft mijn schema nu benches voor..waar ben ik aan begonnen!
Goed ook dat je die cardio er steeds in weet te houden! Hoe lang duren je trainingen dan meestal?
Gewoon dumbbells en machines blijven als je niet kan benchen man. Het is per slot van rekening geen must do oefening.
HOLY ****..ow wat moet jij pijn hebben nuMaar waarom zou je dieper willen dan par met squats? Is toch goed zo?
Lekker voor de hams en billekes. Maar helaas wil mijn knie niet verder buigen nog.Nee maar die hoeveelheid reps is wel echt veel hoor.. Ik vind m sterk![]()

Mooi dat je iig voorzichtig de benen weer hebt kunnen pakken, gewichten komen vanzelf wel weer.
Kan je eens lekker squeezen op je reps ipv gewoon door te pompen
Een beetje rustig aan kan je heus wel hebben op je benen trouwens![]()
Revalidatie noemt ie dit...
Ik zou na deze training inderdaad moeten revalideren..
valt wel mee, jou kracht in de benen mag er ook zijnen dan vind je dat ik veel volume draai? haha mijn volume is niks vergeleken met de jouwes,goed bezig geweest
![]()

dit was weer een normale training John, alleen qua benen zal het komende tijd revalideren zijn. De rest kan gewoon door gaan, ik heb alleen maar last van mijn knie eh.