dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over paar maanden weer rond de 105-110 kg bij 16 - 18 % ergens en ik ben blij.Ja het gaat erg lekker de laatste weken, blessure gaat ook goed vooruit, kan weer lekker los gaan met cardioOver paar maanden weer rond de 105-110 kg bij 16 - 18 % ergens en ik ben blij.

nice bart,zo al beginnen als je tot 23:00 moet? Lange dag dan. Ik moet ook tot 23:00 ,maar gelukkig pas om 14:30 beginnen.
Beste training weer Bart! Moet jij die dumbbell rows niet zwaarder kunnen?
Werkze vandaag!
Stevig pompwerk en idd had ik ook je db row wat zwaarder verwacht.
Dikke preacherz.

ik geloof het graag dat je een goede pomp hebt met die gewichten, gaat lekker zo !
Zoals altijd weer nette gewichten kerel, maar what's up met die DB Row? Dat kan jij toch makkelijk met 45+?

Geloof mij maar, ligt puur aan de uitvoering. Ik trek hem langzaam omgoog en dan gaat de rug iets schuin en trek hem zo ver mogelijk door. Ga dat maar doen met zwaarder dan dit![]()

Man, man wat bruut! Zowel de benches, dumbbell presses als fly's!
Daarna nog een paar misselijkmakende tricepoefeningen om het af te maken..goed bezig Bart!![]()
Lekker Bart, ik ga morgen weer voor Borst. Vind ik altijd het lekkerst!
En altijd lekker als je sterker dan ooit bent hé, en die biertjes zijn mooi een beloning, moet kunnen! Hebben ze gesmaakt![]()
De biertjes waren heerlijk, weekend was slecht voor mijn dieet.... moet ik komende weken maar weer goed makenDat is waar, ik gooi 'm altijd wel iets idd.
Hoe gaat het verder met je dieet? Houd je het een beetje vol?