- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik zal het volgende keer eens proberen maar als ik achterover klap kom jij me trakteren op een lekker pintje!![]()
op 2 ook nog !Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal het volgende keer eens proberen maar als ik achterover klap kom jij me trakteren op een lekker pintje!![]()
op 2 ook nog !
Goede been- en schoudertraining zie ik daar voorbij komen. Stevige werktijden Bart.![]()

net schouderwerk, hoeveel katrollen bij die reverse cable fly? ik ben blij als ik em met 10kg kan (per kant dan) haha.
gewichten lijken heel wat zo maar valt echt mee! cheersNette schouder DB press man. Blijf erbij dat ik het achtelijk veel vind voor je schouders, maar als het werkt voor je why not.![]()
Voeld gewoon lekkah jwt
, dat bedoel ik dus..eigenwijs
Botjebuilder zijn gewoon eeen raar volkje..best eigenwijs ook..
Volgens sommige kunnen mijn trainingen soms ook echt wel minder..maar daat heb ik helemaal geen zin in, dat bedoel ik dus..eigenwijs
![]()

Tja eigenwijs of gewoon lekker je ding doen en met een voldaan gevoel weg gaan uit de sportschool![]()
amenKlinkt bekend!Tja eigenwijs of gewoon lekker je ding doen en met een voldaan gevoel weg gaan uit de sportschool![]()

die preacher curls zijn toch met 2 handen gelijk mag ik hopen?![]()