Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow.. Zon training en dan nog 50min cardio.. My god! Knap gedaan bart!
Maar de borst training was aardig knallen
Erg sterke fly's Bart! Overal natuurlijk weer een hele brute volume training!
Afsluiten met 50min cardioHoe staat het met het bw?
jezus.... je bent weer een goede twee uur bezig geweest denk?
ik ga dan toch liever het bos in ofzo al is het weer k*t. van die cardio apparaten wordt ik zo depri hahaha
dit weekeind zelf nog rugbyen?
geen six nation maar veel leuker : Super Rugby :-D
zelf spelen wij tegen 't gooi

Heb vroeger wel met basketball vaak wat met me enkel gehad, brace zorgt voor best veel stevigheid. Alleen niet te lang gebruiken, na 2 maanden ofzo als knie goed hersteld is niet meer gebruiken, anders word je knie zwak omdat het gewend raakt aan de extra stevigheid van de brace
Goeie schoudertraining! En ja.. 5km p-u is miss niet al te snel maar ik vind qua cardio alles een opgave na ktdus ik zeg:netjes!

Yeah buddy ! Deed jij trouwens die DB presses niet zwaarder![]()

Tja..wat zal ik zeggen Bart! Die volumes blijven pittig overkomen!
Keep on going en voorzichtig met je knie!
will doDamn lekker super setjes, meestal ben ik al kapot na 1 bi-tri's superset![]()
Nou brah, de 1e set vond ik leuk en daarna was het echt afzien! Dikke mega pomp, ik moest ook 5 minuten rust nemen na die ss, kon mijn armen haast niet meer bewegen. Dat noem ik time well spent!

haha je weet dat je armen goed hebt getraind als je na afloop de rits van je jas niet meer helemaal omhoog krijgt omdat biceps te vol zitten
Had trouwens woensdag dropset triceps pushdown gedaan, 5x45 7x40 8x35 8x30 10x25 15x20 15x15 20x10 25x5, zonder rust, hup pin een stap omhoog en gelijk verder, na 2 dagen nog steeds spierpijn in tri's![]()
Das ook geen kattenpis, 80reps per SS oefening. En dan 4 keer!