- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch vreemd dat je ondanks je vele lange cardio-sessie niet echt bw verliest? Eet je dan zoveel??![]()

Bij Big Bart zijn het denk ik vooral vloeibare cals.![]()
![]()
Denk erom hoor anders gaat de
erover.oh foei foei foei tochDenk erom hoor anders gaat de
erover.
Bij Big Bart zijn het denk ik vooral vloeibare cals.![]()
![]()
Zo veel drink ik niet... meer lekker chips en zo 
Toch vreemd dat je ondanks je vele lange cardio-sessie niet echt bw verliest? Eet je dan zoveel??![]()
Nice cardio weer , is wel verstandig om zowiezo weer te gaan rugby'n met je knie , je hoeft maar een dwaas tegen te komen en je zit weer in de lappen mand man

Hnnnnggg lekker volume weer![]()
Hoe ist met je knie? Niet gevoelig na afloop?

Jezus Bart wat een sicke reps. Waggelend de gym uit?
Oh en chips, nomnom lekker bulkvoer btw.![]()

Okee..nou dan weet je in ieder geval hoe t komt dat t niet zo vlat gaat..je bf verlagen. Bizarre trainingen zet jij altijd neer man. Nooit behoefte om t soms iets lager in reps te doen?
Het is mijn eigen schuld dat ik niet afval, ik snoep gewoon echt te graag en daardoor komt het, niks meer en niks minder

Drukte is nooit goed voor je trainingen! Maar altijd goed dat je gewoon blijft gaan!
Keep it up Bart!

het is je vergeven hoor Bart.. we hebben t allemaal wel s druk..neem je tijd en lekker trainen! Succes
Lekker lopen pompen weer zie ik. Mooi dat je toch nog tijd maakt om te trainen, altijd goed.
cheers
Ja toch valt het tegen, vorige week maar 2 keer gered...
doe ik zeker Miss H
thanks buffel
cheers
Vorige week niet meer dan 2 keer gered om te gaan trainen... Valt me wel ff tegen moet ik zeggen, heb wel nog een rugby training gedaan maar dat was het. vandaag rug en biceps getraind.
BOR:
12 x 50 kg
12 x 70 kg
12 x 90 kg
8 x 100 kg
Reverse grip BOR:
12 x 70 kg
12 x 80 kg
12 x 90 kg
8 x 100 kg
Latpulldown small front:
10 x 65 kg
10 x 70 kg
10 x 75 kg
10 x 80 kg
Low seated rows small:
12 x 65 kg
12 x 70 kg
12 x 75 kg
12 x 80 kg
Seated cablerows machine:
8 x 75 kg
8 x 75 kg
8 x 75 kg
8 x 75 kg
Biceps:
Preacher curls:
8 x 50 kg
8 x 50 kg
8 x 50 kg
8 x 50 kg
Dumbbell curls:
8 x 16 kg
8 x 16 kg
8 x 18 kg
8 x 20 kg
Rope hammer curls:
8 x 15 kg
8 x 20 kg
8 x 25 kg
8 x 25 kg
Cardio:
- 10 minuten fietsen.
Was me het daggie wel weer. 0430 uur op om te gaan werken, 1450 uur terug van het werk, 1500 trainen tot 1700, 1800 tot 2030 uur klussen in huis... Nu een pilske en dan morgen en overmorgen cursus,.... Ik zit er aan te denken om te gaan stoppen met loggen ivm tijd gebrek.... Moet ff kijken wat ik ga doen.
+1. Misschien gewoon wat minder info posten en enkel de training.ik log ook wat minder - druk met het huis op het ogenblik - maar de training post ik altijd - 5 min werk
lekkere training weer