zodroog
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice training maat. Goed dat je nog bent gaan trainen na zo'n grafdag, dat zijn de echte diehards.![]()
ik log ook wat minder - druk met het huis op het ogenblik - maar de training post ik altijd - 5 min werk
lekkere training weer
+1. Misschien gewoon wat minder info posten en enkel de training.
Hoewel ik denk dat het typen van de trainingen van Bart zo 20minuten duurt
Mooie volume workout weer Bart! Lekkere zware rows zo achter elkaar!![]()
Hey kerel, als het druk is gaat t goed met je.
Goed dat je ook ff de tijd neemt om ontspannen een pilsje te doen, dan blijf je t tenminste volhouden! Who cares, een training meer of minder posten, aks je maar lekker blijft trainen
Karmaatje erbij?![]()
Lekkere training Bart, kon zo die van mij zijn..behalve dan de gewichten hahahaha Fijn weekend!!

Nice gaat lekker hier, may the aesthetics by with you brah!![]()
Hey Bart, misschien is het wat om fullbody te gaan trainen als je 3x per week gaat. Al is een push/ pull/ benen schema ook niet slecht. Fijn Pasen!
damn gewoon 2 trainingen in 1! nog steeds beestt
Het gaat in ieder geval niet ten koste van je kracht...
Ik doe nu ook fullbody 3x per week ,misschien in de toekomst weer 3 daagse legs push pull. altijd lekkaaa
Wie weet wat voor jou?
Ik vind die BOR van jou echt sterk man. Nice.
En legpress na knieblessure, ik weet het niet hoor. Ik doe 'm helemaal niet omdat ik altijd last krijg als ik 'm doe. En ik heb vaak gehoord dat leg extensions erg slecht kunnen zijn voor je knieën maar misschien is het broscience. Gewoon goed blijven luisteren naar je knie en niks forceren. Is het niet waard.
Ik mis het dagelijkse trainen nu al man...Squats beginnen alweer mooie vormen aan te nemen!
Hoe houdt je knie zich daaronder?
Sow, ook flink getraind weer. Die kunnen ze je niet meer afpakken!

Mooi dat je geen last hebt met al die dingen die je doet bro. Zo zet je met je gare poten toch nog een stevige beentraining neer.![]()