MuscleMeat

Bart's trainingslogje

Idd goeie training neer gezet! Lekker veel oef ook voor je schouders..love it! Veel plezier met werken; )

Zieke volumes alweer Bart!

Ook erg sterk met je presses!:eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.903
Idd goeie training neer gezet! Lekker veel oef ook voor je schouders..love it! Veel plezier met werken; )

Heerlijk idd, schouders moet je goed aanpakken toch:D

Zieke volumes alweer Bart!

Ook erg sterk met je presses!:eek:

Dat zieke volume hou wel ff, presses wil ik na de 10 x 38 kg hebben, nog ff en dan moet dat gaan lukken. Cheers

Ik heb avonddienst dus zou uit kunnen slapen maar dan gaat 8 uur de deurbel, maakt mijn pa me wakker dat de vuilniswagen mijn auto geraakt zou hebben, ik duf en saggie na beneden, is het niet mijn auto maar die van moeders.... gvd wakker nu.:mad: schade valt ook mee, bumper kusje was het dus wat krassen op de bumper. Auto is al oud en de mijne gloed nieuw, dus ze hebben wel de goede geraakt.

Amai, das ook leuk wakker worden. Gelukkig is er niet te veel schade. Nu ja, gasten zullen wel verzekerd zijn zeker? :-)

• #6.905
Das wel relaxt dan ja, niet dat je naar de gym rijd en er dan achter komt dat je een buts in je bak heb.

Wel ntjes idd dat ze het toch gemeld hebben..maar ja, er zullen ook wel wat mensen het miss gezien hebben..vuilniswagen zie je moeilijk over het hoofd..maken ook zn kabaal;)
Gelukkig dan maar dat het niet jouw auto was maar hoe dan ook..t blijft ****ed up.
Vandaag rust dagje?

• #6.909
Ik wil niet tegen bartje zijn auto rijden als die op weg is naar de gym met pwo in zijn lijf..... Ocharme die aanrijder... :D

Zo lang het per ongeluk is en ze melden het dan blijf ik wel kalm, toen ik na buiten kwam in m.n hemdje en korte broek zag ik die mannen wel ff kijken... denk dat ze dachten huh zo.n beer in zo.n klein autotje:D dat verwachten ze niet natuurlijk, haha.

Wel ntjes idd dat ze het toch gemeld hebben..maar ja, er zullen ook wel wat mensen het miss gezien hebben..vuilniswagen zie je moeilijk over het hoofd..maken ook zn kabaal;)
Gelukkig dan maar dat het niet jouw auto was maar hoe dan ook..t blijft ****ed up.
Vandaag rust dagje?

Ach ja, wordt allemaal weer gefixt. Gisteren en vandaag zit de gym dicht ivm kermis daar. Moet dus rustdagen houden idd. Baal der wel van want mijn hele lijf roept trainen trainen trainen. Morgen kan ik weer gelukkig, rug biceps staat op het menu.

Ik zit nu sinds 3 dagen aan de eca stack, nondeju wat een rush krijg je van die dingen. Goeie shit. Merk ik meer van dan clen en andere vetburners. Dit zijn dus tot op heden de beste die ik heb gehad. Nu hopen dat het ook zo goed werkt op mijn vetverbranding. Eten gaat prima de laatste dagen, enige extra wat ik elke avond laat neem is een water ijsje voor mijn keel. Heb een verkoudheidje te pakken. Dit moet ik zo volhouden, vliegen de kilo, s er weer af.

• #6.910
Rug

Bor
10 x 60 kg
10 x 70 kg
10 x 80 kg
10 x 90 kg

Bor reverse grip
10 x 80 kg
10 x 80 kg
10 x 90 kg
10 x 90 kg

Seated machine rows
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg

Seated cable rows small
10 x 60 kg
10 x 70 kg
10 x 80 kg
10 x 90 kg

Standing cable pulls binnekant rug
15 x 50 kg
15 x 50 kg
15 x 50 kg
15 x 50 kg

Biceps

Dumbell curls
8 x 16 kg
8 x 18 kg
8 x 20 kg
6 x 22 kg

Preachercurls machine
8 x 40 kg
8 x 45 kg
8 x 50 kg
8 x 50 kg

Rope hammercurls
8 x 15 kg
8 x 20 kg
8 x 20 kg
8 x 20 kg

Cardio
30 minuten crosstrainer

Knie revalidatie

Legextensions single leg
25 x 25 kg
25 x 25 kg
25 x 25 kg
25 x 25 kg

Squats
15 x barbell
15 x barbell
15 x barbell
15 x barbell

Legpresses single leg, voet na binnen en na buiten
20 x 85 kg
15 x 85 kg
15 x 85 kg
15 x 85 kg

Gisterenavond na het werk de mist in gegaan met snoepen... vandaag ff pitje lager qua voeding. Baal van mezelf.

Wat een Bor reeks makker. Netjes hoor.

Wat heb je gesnoept? Misschien kan het zoveel kwaad niet?
Terug de goede weg opgaan gebeurt met vallen en opstaan he. Denk dat we daar met velen van kunnen meespreken.....
Dus kop op, je bent goed bezig ;)

Mooie sessie bor inderdaad... en tja, als het maar één keertje snaaien is, is het zo erg niet ;) Nu gewoon back on track ;)

• #6.913
Wat een Bor reeks makker. Netjes hoor.

Wat heb je gesnoept? Misschien kan het zoveel kwaad niet?
Terug de goede weg opgaan gebeurt met vallen en opstaan he. Denk dat we daar met velen van kunnen meespreken.....
Dus kop op, je bent goed bezig ;)

Bor is altijd al sterk geweest bij me:) ik was dagen goed bezig maar gisterenavond gingen er 4 tostie, s, 3 kleine zakjes chips en een grote zak haribo snoep na binnen:mad:

Mooie sessie bor inderdaad... en tja, als het maar één keertje snaaien is, is het zo erg niet ;) Nu gewoon back on track ;)

Cheers buddy, idd back on track nu. Zaterdagochtend weer wegen dus ik kan het nog goed maken. Extra hard trainen nu

Bor is altijd al sterk geweest bij me:) ik was dagen goed bezig maar gisterenavond gingen er 4 tostie, s, 3 kleine zakjes chips en een grote zak haribo snoep na binnen:mad:

Cheers buddy, idd back on track nu. Zaterdagochtend weer wegen dus ik kan het nog goed maken. Extra hard trainen nu

Ach, als je dagen goed bezig bent zal het zoveel kwaad niet kunnen? Extra hard trainen en at beetje snoep is zo weer weggewerkt ;)

• #6.915
Ik hoop het horn... ik moet mezelf beter onder controle houden, dikke faal gewoon!

Als je nog eens zin hebt om te snoepen kom je hier maar help roepen!!!!!

Lekker getraind bro!

Voor elke keer dat je snoept moet je voor straf 10min langer cardio doen :whip:

Dus 4x tosti (wat het ook mag zijn :D) 3x chips en 1x haribo maakt 8x 10min cardio. Hop Bart 80min extra cardio :p:p

• #6.919
Als je nog eens zin hebt om te snoepen kom je hier maar help roepen!!!!!

Deal

Lekker getraind bro!

Voor elke keer dat je snoept moet je voor straf 10min langer cardio doen :whip:

Ja eigenlijk wel wah

Dus 4x tosti (wat het ook mag zijn :D) 3x chips en 1x haribo maakt 8x 10min cardio. Hop Bart 80min extra cardio :p:p

:eek: 80 min straf cardio, doe ik morgen 40 en vrijdag 40 oke....

Deal..dus morgen 40min cardio en vrijdag:p maar ik herken t gevoel hahaha, zorg j wel dat je niet te laag zit in je kcals..anders ben je ook eerder geneigd je tekort ergens in te halen;)

Terug
Naar boven