Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd goeie training neer gezet! Lekker veel oef ook voor je schouders..love it! Veel plezier met werken; )

Zieke volumes alweer Bart!
Ook erg sterk met je presses!![]()
schade valt ook mee, bumper kusje was het dus wat krassen op de bumper. Auto is al oud en de mijne gloed nieuw, dus ze hebben wel de goede geraakt.Amai, das ook leuk wakker worden. Gelukkig is er niet te veel schade. Nu ja, gasten zullen wel verzekerd zijn zeker? :-)
Das wel relaxt dan ja, niet dat je naar de gym rijd en er dan achter komt dat je een buts in je bak heb.

Ik wil niet tegen bartje zijn auto rijden als die op weg is naar de gym met pwo in zijn lijf..... Ocharme die aanrijder...![]()
dat verwachten ze niet natuurlijk, haha.Wel ntjes idd dat ze het toch gemeld hebben..maar ja, er zullen ook wel wat mensen het miss gezien hebben..vuilniswagen zie je moeilijk over het hoofd..maken ook zn kabaal
Gelukkig dan maar dat het niet jouw auto was maar hoe dan ook..t blijft ****ed up.
Vandaag rust dagje?
Wat een Bor reeks makker. Netjes hoor.
Wat heb je gesnoept? Misschien kan het zoveel kwaad niet?
Terug de goede weg opgaan gebeurt met vallen en opstaan he. Denk dat we daar met velen van kunnen meespreken.....
Dus kop op, je bent goed bezig![]()
ik was dagen goed bezig maar gisterenavond gingen er 4 tostie, s, 3 kleine zakjes chips en een grote zak haribo snoep na binnen
Mooie sessie bor inderdaad... en tja, als het maar één keertje snaaien is, is het zo erg nietNu gewoon back on track
![]()
Bor is altijd al sterk geweest bij meik was dagen goed bezig maar gisterenavond gingen er 4 tostie, s, 3 kleine zakjes chips en een grote zak haribo snoep na binnen
Cheers buddy, idd back on track nu. Zaterdagochtend weer wegen dus ik kan het nog goed maken. Extra hard trainen nu

Als je nog eens zin hebt om te snoepen kom je hier maar help roepen!!!!!
Lekker getraind bro!
Voor elke keer dat je snoept moet je voor straf 10min langer cardio doen![]()
Dus 4x tosti (wat het ook mag zijn) 3x chips en 1x haribo maakt 8x 10min cardio. Hop Bart 80min extra cardio
![]()
80 min straf cardio, doe ik morgen 40 en vrijdag 40 oke....