- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja dat begint er op te lijken, moet dat elke week redden tot eind dit jaar. Wil een totaal van 28 kilo eraf hebben
28?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat begint er op te lijken, moet dat elke week redden tot eind dit jaar. Wil een totaal van 28 kilo eraf hebben

never a ecto!Dan kloppen je stats niet Bart! Dacht ook bijna dat je onder de 100kg ging duiken..Dont worry, na die 28 kilo is er nog 110 kilo bart overnever a ecto!

Dan kloppen je stats niet Bart! Dacht ook bijna dat je onder de 100kg ging duiken..
Dan ben je trouwens nog steeds geen ecto. 91kg bij jou lengte is nog flink buffalo..![]()

Haha idd, clen vind ik klote spul en t3 ouwehoer ik niet mee. Eca stack doet het prima.

Nog nooit geprobeerd die T3. Zoveel sterker dan clen of hoe moet ik dat zien?
Je schildklier gaat gewoon sneller. Maar het snoept niet alleen van het vet zoT3 komt er stand alone bij mij ook niet meer in. Teveel verlies van kracht en massa als je er niets bij snoept![]()
Nog nooit geprobeerd die T3. Zoveel sterker dan clen of hoe moet ik dat zien?
Eigenlijk helemaal nietJe schildklier gaat gewoon sneller. Maar het snoept niet alleen van het vet zo
blijkt. Je VVM en kracht gaat ook hard achteruit.

dat dere volume
off: die whatsapp groep is terrible... op enkele uren gewoon mijn batterij leeg door alle meldingen![]()