AndroidHealthClinic

Bart's trainingslogje

Ben benieuwd naar je pics Bartmans!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.982
Ben benieuwd naar je pics Bartmans!

Hoef je niet zijn brah... ben laatste jaar weer vet geworden :mad:
Planning is om februarie weer onder de 110 te wegen bij 15%. Zware maanden voor de boeg. Ben alleen oer sterk geworden, das enige voordeel van dikker worden.

Hoef je niet zijn brah... ben laatste jaar weer vet geworden :mad:
Planning is om februarie weer onder de 110 te wegen bij 15%. Zware maanden voor de boeg. Ben alleen oer sterk geworden, das enige voordeel van dikker worden.
Volg dan ook wat meer die planning Bart! Show us some discipline!:o

Edit: Gelukkig zit het BBQ en bier seizoen er bijna op...

..blijft enkel het bierseizoen over..

• #6.984
Volg dan ook wat meer die planning Bart! Show us some discipline!:o

Edit: Gelukkig zit het BBQ en bier seizoen er bijna op...

..blijft enkel het bierseizoen over..

Dat moet ik ook idd brah, bbq kan ik me altijd netjes houden met 3 stukken kip en wat rundvlees zonder saus en zonder alcohol. Bij mij gaat het vaak mis met films kijken en dan de chips en nootjes. Dat is mijn valkuil. Heb nu weer mijn 1 dag junken in de week, daar hou ik me aan. Is toch wat dragelijker.

Als het beter te dragen is met 1 junkdag dan waarom niet hè. Zo lang je resultaat blijft zien....

Dat moet ik ook idd brah, bbq kan ik me altijd netjes houden met 3 stukken kip en wat rundvlees zonder saus en zonder alcohol. Bij mij gaat het vaak mis met films kijken en dan de chips en nootjes. Dat is mijn valkuil. Heb nu weer mijn 1 dag junken in de week, daar hou ik me aan. Is toch wat dragelijker.
1 dag in de week junk is prima Bart! Gewoon doordeweeks proberen een solide dieet op te zetten wat vol te houden en lekker is (niet TE lekker natuurlijk..;))

Gewoon strak regime en rijst met koolvis eten :eyebrow:

• #6.988
Als het beter te dragen is met 1 junkdag dan waarom niet hè. Zo lang je resultaat blijft zien....

1 dag in de week junk is prima Bart! Gewoon doordeweeks proberen een solide dieet op te zetten wat vol te houden en lekker is (niet TE lekker natuurlijk..;))

Gewoon strak regime en rijst met koolvis eten :eyebrow:

Idd even kijken of het resultaat blijft, anders moet die junkdag er weer uit. Komende zaterdag weet ik het.

Vandaag niet getraind. We zijn met een groep begonnen aan personal training. Vandaag met z, n allen leren poseren. Was zwaar intensief, ik zweette me werkelijk kapot. Was gaaf en leerzaam. Foto, s blijven prive dus die worden nooit getoond. Wie weet eind volgend jaar of als er foto, s van mij alleen komen die bezienswaardig zijn dat ik ze ooit post. Voorlopig gaan we met deze groep door, elkaar motiveren en plezier in de sport houden is de opzet. Sommige uit de groep zijn al bijna wedstrijd klaar, anderen hebben nog een lange weg te gaan. Ik vond het een leerzame ochtend in ieder geval.

Dat moet inderdaad wel eens heel leuk zijn. Nog nooit gedaan, dat poseren maar het lijkt mij best wel intensief. Fijn als je een leuke groep hebt. Dat mis ik soms. Werkt zeer motiverend he.

Leuk Bart, podium ambities in de toekomst??
En als je idd niet zonder die junkdag kan, doe het dan gewoon 1x per week, voorwaarde natuurlijk dat je de rest van de week strikt aan de bak gaat!
Succes man;)

• #6.991
Dat moet inderdaad wel eens heel leuk zijn. Nog nooit gedaan, dat poseren maar het lijkt mij best wel intensief. Fijn als je een leuke groep hebt. Dat mis ik soms. Werkt zeer motiverend he.

Is erg leuk en valt vies tegen. Een groep werkt super motiverend idd.

Leuk Bart, podium ambities in de toekomst??
En als je idd niet zonder die junkdag kan, doe het dan gewoon 1x per week, voorwaarde natuurlijk dat je de rest van de week strikt aan de bak gaat!
Succes man;)

Ach ik zeg nooit, nooit. Maar of dat ooit haalbaar is voor mij weet ik niet. Ik doe vooral mee voor de motivatie en omdat ik het leuk vind. Je word er immers niet dommer van:D

Is erg leuk en valt vies tegen. Een groep werkt super motiverend idd.

Ach ik zeg nooit, nooit. Maar of dat ooit haalbaar is voor mij weet ik niet. Ik doe vooral mee voor de motivatie en omdat ik het leuk vind. Je word er immers niet dommer van:D

Zo is dat, altijd leuk om kennis te vergaren:cool:
Plus het poseren is een workout op zich :P

• #6.993
Zo is dat, altijd leuk om kennis te vergaren:cool:
Plus het poseren is een workout op zich :P

Zeg dat wel, ik heb na 25 minuten opgegeven.... ik was helemaal op. De rest is nog een kwartier langer doorgegaan, iedereen was zeik nat van het zweet:D

Goeie cardio dus , ook weer meegenomen :D:D

• #6.995
Goeie cardio dus , ook weer meegenomen :D:D

:D

Vandaag borst en triceps

Cardio
20 minuten crosstrainer

Incline dumbellpresses
10 x 26 kg
10 x 30 kg
10 x 34 kg
10 x 38 kg

Benchpress
10 x 40 kg
10 x 50 kg
10 x 60 kg
6 x 80 kg

Seated pressmachine
10 x 60 kg
10 x 60 kg
10 x 60 kg
10 x 60 kg

Peckdeck
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg

Naamloze oef met dumbells voor onderkant borst.
10 x 8 kg
10 x 8 kg
10 x 8 kg
10 x 8 kg

Triceps

Seated pushdown machine
8 x 80 kg
8 x 80 kg
8 x 80 kg
8 x 80 kg

Pushdown
8 x 25 kg
8 x 30 kg
8 x 35 kg
8 x 40 kg

Rope pulldown
8 x 20 kg
8 x 20 kg
8 x 20 kg
8 x 20 kg

Buik
15 min diverse oefeningen

Hey, toch eens gebenched ondanks je schouder? Klinkt leuk die meet trouwens.

• #6.997
Fijn, Bart aan het benchen :D:eek:

Naamloze oefening?

Hoppa! Volgende week weer de 40's op de incline?

Training ziet er weer top uit Bart! Goede gewichten en mooie volumes!

Zwaar benchen is voor powerlifters ;)

yeah buddy!

Terug
Naar boven