- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volg dan ook wat meer die planning Bart! Show us some discipline!Hoef je niet zijn brah... ben laatste jaar weer vet geworden
Planning is om februarie weer onder de 110 te wegen bij 15%. Zware maanden voor de boeg. Ben alleen oer sterk geworden, das enige voordeel van dikker worden.

Volg dan ook wat meer die planning Bart! Show us some discipline!
Edit: Gelukkig zit het BBQ en bier seizoen er bijna op...
..blijft enkel het bierseizoen over..
1 dag in de week junk is prima Bart! Gewoon doordeweeks proberen een solide dieet op te zetten wat vol te houden en lekker is (niet TE lekker natuurlijk..Dat moet ik ook idd brah, bbq kan ik me altijd netjes houden met 3 stukken kip en wat rundvlees zonder saus en zonder alcohol. Bij mij gaat het vaak mis met films kijken en dan de chips en nootjes. Dat is mijn valkuil. Heb nu weer mijn 1 dag junken in de week, daar hou ik me aan. Is toch wat dragelijker.
)Als het beter te dragen is met 1 junkdag dan waarom niet hè. Zo lang je resultaat blijft zien....
1 dag in de week junk is prima Bart! Gewoon doordeweeks proberen een solide dieet op te zetten wat vol te houden en lekker is (niet TE lekker natuurlijk..)
Dat moet inderdaad wel eens heel leuk zijn. Nog nooit gedaan, dat poseren maar het lijkt mij best wel intensief. Fijn als je een leuke groep hebt. Dat mis ik soms. Werkt zeer motiverend he.
Leuk Bart, podium ambities in de toekomst??
En als je idd niet zonder die junkdag kan, doe het dan gewoon 1x per week, voorwaarde natuurlijk dat je de rest van de week strikt aan de bak gaat!
Succes man![]()

Is erg leuk en valt vies tegen. Een groep werkt super motiverend idd.
Ach ik zeg nooit, nooit. Maar of dat ooit haalbaar is voor mij weet ik niet. Ik doe vooral mee voor de motivatie en omdat ik het leuk vind. Je word er immers niet dommer van![]()

Zo is dat, altijd leuk om kennis te vergaren
Plus het poseren is een workout op zich![]()

Hey, toch eens gebenched ondanks je schouder? Klinkt leuk die meet trouwens.