MuscleMeat

Bart's trainingslogje

Was je moe dat je geen frontraise gedaan? :trollface:

Nette training en zeker blijven doen waar je je goed bij voelt en wat goed lukt.
Proficiat met je vetpercentage. Als je zo verder doet kom je er wel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.102
Was je moe dat je geen frontraise gedaan? :trollface:

Nette training en zeker blijven doen waar je je goed bij voelt en wat goed lukt.
Proficiat met je vetpercentage. Als je zo verder doet kom je er wel.

Whaha ja best stom om gewoon een oefening te vergeten... ja vp is nog veels te hoog maar gek genoeg viel het me mee:D

ga je dan 7 op 7 trainen? Of hoe ga je dat nu splitten met cardio & kracht dag om dag?

• #7.104
  • #7.108

Heftig!:eek:

Dat scheelt dan weer! vaker korter trainen komt uiteindelijk op hetzelfde neer als minder vaak langer!

Gewoon doen wat het beste in je dagelijkse schema past! Over 6 maanden is die 10%bf eraf Bart:thumb:

Precies marvin, ik merkte dat ik eigenlijk alleen nog maar trainde en moest haasten om na het werk te moeten of werken en daarna trainen en weg avond... daar heb ik geen zin meer in. Ik vind dit wel ff lekker en mijn lichaam kan wat beter herstellen van de krachttrainingen. Daarbij komen nu 2 x per week de rugby trainingen, dat valt onder cardio dagen, geen gym op die dagen.

Vanochtend cardiosessie.

Crosstrainer
40 minuten

Fietsen
10 minuten

Loopband
20 minuten.

Morgen moet ik benen en kuiten, moet om 9 uur bij de garage zijn, auto heeft een kleine beurt nodig. Hopelijk daarna nog tijd om te trainen! Benen kuiten heb ik maar 45 min voor nodig dus moet lukken zou je denken.

Precies marvin, ik merkte dat ik eigenlijk alleen nog maar trainde en moest haasten om na het werk te moeten of werken en daarna trainen en weg avond... daar heb ik geen zin meer in. Ik vind dit wel ff lekker en mijn lichaam kan wat beter herstellen van de krachttrainingen. Daarbij komen nu 2 x per week de rugby trainingen, dat valt onder cardio dagen, geen gym op die dagen.

Vanochtend cardiosessie.

Crosstrainer
40 minuten

Fietsen
10 minuten

Loopband
20 minuten.

Morgen moet ik benen en kuiten, moet om 9 uur bij de garage zijn, auto heeft een kleine beurt nodig. Hopelijk daarna nog tijd om te trainen! Benen kuiten heb ik maar 45 min voor nodig dus moet lukken zou je denken.

Doen waar je Ke het best bij voelt qua tijd, lichaam en recup.
Train zelf maximaal een uur en minimum dag rust per week. Liefst 2.

Ja das k*t, er zijn ook nog andere dingen in het leven naast KT. Daar moet je wel een balans tussen vinden, want uiteindelijk doet disbalans afbreuk aan de consistency en dát geeft juist resultaat in onze sport.

• #7.111
Ja das k*t, er zijn ook nog andere dingen in het leven naast KT. Daar moet je wel een balans tussen vinden, want uiteindelijk doet disbalans afbreuk aan de consistency en dát geeft juist resultaat in onze sport.

Precies, daarom nu heerlijk om en om....

Vandaag benen

Leg extensions
10 x 50 kg
10 x 60 kg
10 x 70 kg
10 x 75 kg

Squat
10 x 40 kg
10 x 50 kg
10 x 60 kg
10 x 80 kg

Legpress
10 x 250 kg
10 x 250 kg
10 x 250 kg
10 x 250 kg

Hacksquat
10 x 65 kg
10 x 75 kg
10 x 85 kg
10 x 95 kg

Lying legcurl
10 x 20 kg
10 x 25 kg
10 x 30 kg
10 x 35 kg

Seated legcurl
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg

Seated calfraises
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg
10 x 75 kg

Standing calfraises
10 x 100 kg
10 x 150 kg
10 x 150 kg
10 x 150 kg
Eindeljjk weer eens bloeduitstortingen op de schouders! Hoppa

Buik
15 minuten.

Ging gewoon heerlijk.

Zeer mooie training. Mooi volume, mooie gewichten. Netjes hoor. Als de trainingen zo blijven heb je een goed systeem gevonden precies.

• #7.113
Zeer mooie training. Mooi volume, mooie gewichten. Netjes hoor. Als de trainingen zo blijven heb je een goed systeem gevonden precies.

Best lekker om de benen zo licht te trainen, weinig spierpijn shizzel:D

Morgen vroeg weer cardio time!

Dat zijn alweer stevige legpresses Bart!:D

Rustig aan, dan breekt het lijntje niet....

• #7.117
  • #7.118
Cardio zit er ook weer op. Bij de laatste 10 minuten op de crosstrainer leek het net of de stop uit de energievoorraad werd getrokken, ik liep helemaal leeg en werd flauw duizelig en wat misselijk.... toch de 40 min afgemaakt en ff wat dextrose na binnen gewerkt, hierna knapte ik weer op gelukkig. Was wel een aparte gewaarwording.

Crosstrainer
40 minuten

Loopband
25minuten

Fietsen
10 minuten.

Morgen rug en biceps.

Verstandige keuzes Bart - nou nog stoppen met rugby en dan ben je helemaal goed bezig
Geweldige sport ,maar veel te blessuregevoelig

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 12:48 ----------

Verstandige keuzes Bart - nou nog stoppen met rugby en dan ben je helemaal goed bezig

• #7.120
Geweldige sport ,maar veel te blessuregevoelig ��

---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 12:48 ----------

Dat stoppen met rugby gaat niet gebeuren john:D ben echt verslaafd aan die sport, dat gevoel in het veld is niet te evenaren.

Terug
Naar boven