Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was je moe dat je geen frontraise gedaan?
Nette training en zeker blijven doen waar je je goed bij voelt en wat goed lukt.
Proficiat met je vetpercentage. Als je zo verder doet kom je er wel.

ga je dan 7 op 7 trainen? Of hoe ga je dat nu splitten met cardio & kracht dag om dag?
6 x per week is minimum en probeer 7 x maar zal niet altijd lukken. Kijk het ff een tijdje aan.

Heftig!6 x per week is minimum en probeer 7 x maar zal niet altijd lukken. Kijk het ff een tijdje aan.

Dat scheelt dan weer! vaker korter trainen komt uiteindelijk op hetzelfde neer als minder vaak langer!Training is nu met een goed uur klaar, dat scheeld ook veel!
Heftig!
Dat scheelt dan weer! vaker korter trainen komt uiteindelijk op hetzelfde neer als minder vaak langer!
Gewoon doen wat het beste in je dagelijkse schema past! Over 6 maanden is die 10%bf eraf Bart![]()
Precies marvin, ik merkte dat ik eigenlijk alleen nog maar trainde en moest haasten om na het werk te moeten of werken en daarna trainen en weg avond... daar heb ik geen zin meer in. Ik vind dit wel ff lekker en mijn lichaam kan wat beter herstellen van de krachttrainingen. Daarbij komen nu 2 x per week de rugby trainingen, dat valt onder cardio dagen, geen gym op die dagen.
Vanochtend cardiosessie.
Crosstrainer
40 minuten
Fietsen
10 minuten
Loopband
20 minuten.
Morgen moet ik benen en kuiten, moet om 9 uur bij de garage zijn, auto heeft een kleine beurt nodig. Hopelijk daarna nog tijd om te trainen! Benen kuiten heb ik maar 45 min voor nodig dus moet lukken zou je denken.
Ja das k*t, er zijn ook nog andere dingen in het leven naast KT. Daar moet je wel een balans tussen vinden, want uiteindelijk doet disbalans afbreuk aan de consistency en dát geeft juist resultaat in onze sport.
Zeer mooie training. Mooi volume, mooie gewichten. Netjes hoor. Als de trainingen zo blijven heb je een goed systeem gevonden precies.

Verstandige keuzes Bart - nou nog stoppen met rugby en dan ben je helemaal goed bezig
Geweldige sport ,maar veel te blessuregevoelig ��
---------- Post toegevoegd 3 October 2013 om 12:48 ----------
Verstandige keuzes Bart - nou nog stoppen met rugby en dan ben je helemaal goed bezig
Geweldige sport ,maar veel te blessuregevoelig
ben echt verslaafd aan die sport, dat gevoel in het veld is niet te evenaren.