Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelijk heb je, je leest zo dat je veel te veel geniet van je rugby om te stoppen. Doet je deugd, je maakt plezier, blijven doen sus.
ach, je bent gewoon een show man en wilt in de belangstelling staan op het veld![]()

iets van een olifant, een porseleinwinkel en alles wat stuk gaat![]()

iets van een olifant, een porseleinwinkel en alles wat stuk gaat![]()
Ocharme die tegenstanders he. Ga je gezellig partijtje rugbyen krijg je buffel Bart tegenover jou. Direct 180 draaien en terug richting kleedkamer....![]()
het is wel een paar voorgekomen dat een tegenstander werd afgevoerd na een encounter met mij idd.... maar vergis je niet, er lopen ook nog wel eens baasjes rond bij de tegenstanders. Ik herinner me nog goed dat we in tjechie tegen het pools nationaal team speelde en ik een hand off kreeg van zo, n poolse beer en een salto achterover maakte.... dat was wel ff een wtf momentje voor me.het is wel een paar voorgekomen dat een tegenstander werd afgevoerd na een encounter met mij idd.... maar vergis je niet, er lopen ook nog wel eens baasjes rond bij de tegenstanders. Ik herinner me nog goed dat we in tjechie tegen het pools nationaal team speelde en ik een hand off kreeg van zo, n poolse beer en een salto achterover maakte.... dat was wel ff een wtf momentje voor me.

Whaha dat ook, niks mooier dan een gigantische tackle uitvoeren en het publiek uit hun dak horen gaan![]()

het is wel een paar voorgekomen dat een tegenstander werd afgevoerd na een encounter met mij idd.... maar vergis je niet, er lopen ook nog wel eens baasjes rond bij de tegenstanders. Ik herinner me nog goed dat we in tjechie tegen het pools nationaal team speelde en ik een hand off kreeg van zo, n poolse beer en een salto achterover maakte.... dat was wel ff een wtf momentje voor me.
Goed om te zien dat je aan het benchen bent gegaan trouwens!1ste keer terug 100kg bench? Ferme training hoor. Je blijft vooruit gaan.
Wat neem je nu van supps?

Haha ik ken 't, dat tacklen (ik was linebacker) mis ik nog wel soms
Haha niceGoed om te zien dat je aan het benchen bent gegaan trouwens!
Ik had de 100 kg bench vorige week ook al, dat gaat goed. Voelde nu wel zwaarder. Aan supps heb ik beta alanini of zo iets, d3, visolie, amino tabs, optimen, t5, zma voor het slapen gaan. Hele waslijst