zodroog
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Incline press gaat ook steeds beter!
Mazzelpik met je begeleiding![]()

15 minuten gelopen en dan 300 kcal :O?
Als ik 10 minuten serieus hoog loop en best snel...haal ik nog niet eens de 100....!!:O
Hoe doe jij dat?
---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------
Lekker bezig natuurlijk he bart!

je moet je rug niet zo bollen. Helemaal op het einde moet je je borst flink naar voor steken zodat je rug mooi hol recht is
Huh?
---------- Toegevoegd om 15:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------
Thanks voor de tip Jay, dat probeer ik ook wel maar mijn rug wil niet zo mee werken daarin.
Daarom heb ik ook vrij snel last van onderrug blessures. Nu eindelijk sinds een paar dagen geheel blessure vrij trainen... Damn dat is echt lekker.

Je traint ook je onderrug behoorlijk met die rowing oefening zo te zien. Als je je bovenlichaam stil houd en je schouderbladen de gehele beweging naar elkaar toe geknepen houd wordt het gelijk een stukkie zwaarder en leg je pas echt de nadruk op je lats.
Mooie gym trouwens![]()

Lekkere armtraining weer! goeie pomp he, met supersets![]()
Foei foei....ben ik niet meer gewend en ik heb nog geen eens alcohol gedronken
misschien was dat het wel.